April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Tascha, wat nou toch? Wat een domper, meid.

Loeki, moet nog wat worden straks als iedereen thuis zit met verlof

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja je moet wel actief zijn hier anders hou je het niet meer bij, even een weekje er tussenuit kan niet (en zou gewoon ook niet moeten mogen, veel te gezellig zo :D )
    Leuk zo'n zitzak Loeki, ik zou alleen niet weten waar ik zo'n ding neer moet zetten, en ik denk ook niet dat ik er zo snel op zou zitten, daar kom ik nu echt niet meer uit :)

3. Niet meer actief

Helaas veel vrouwen die al voor de zwangerschap last van hun rug hadden en daarom moesten stoppen/minderen met werken.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zou niet weten of je er op kunt voeden, maar ik vind het heerlijk zitten.

5. Niet meer actief

Zit het een beetje als een skippybal?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, niet echt, een sippybal rolt toch weg.

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, Is die zitzak voor op de babykamer? Ga je daar straks dan in voeden?

Hebben jullie daar al over nagedacht hoe je dat gaat doen? Of er een stoel komt op de babykamer of kan je dat ook anders doen?

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik wil in de babykamer wel ergens kunnen zitten. Zeker als je de kleine naar bed brengt en ze niet gelijk wil gaan slapen.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    He wat rot om te horen Tascha, echt een domper, het was je allemaal nog meegevallen en nu dit.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Is wel een goede tip!

11. Niet meer actief

Nee een skippy rolt niet weg. Die op de fysio zijn zacht en zijn echt super voor je rug.

12. Niet meer actief

Wij hebben geen plek meer voor een stoel denk ik.
    En anders hebben we er snel genoeg een gehaald.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik wilde altijd graag een schommelstoel in de babykamer, maar kon er toen geen een vinden voor een leuk prijsje. Het kamertje dat we nu hebben is te klein ervoor, helaas. Misschien ook maar eens voor een zitzak gaan kijken, die neemt niet zoveel plaats in beslag en kunnen ze later ook leuk op spelen.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou stelletje kletskousen, ik ga een uiltje knappen, ben met een uurtje of 2 wel weer present.

15. Niet meer actief

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik heb opeens trek in een cappucino :D Even maken hoor, ben zo terug, en niet weggaan he!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn neefje van twee vind onze zilveren zitzak helemaal het einde, dat is z'n 'boot'

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik had verteld dat het traditie is om met sinterklaas wat te krijgen voor de baby. nou dit is ook gebeurd. ik heb 2 dingen gerkegen voor de baby en 2 dingen voor mij, baby gerelateerd. je weet wel boeken en zo. verder had ik een paar gedichtjes en daar werd aan de baby gerefereerd, wat logisch is naar mij idee. de hele familie weet niet wat er bij mijn schoonzus en zwager speelt en ook niet dat zij het moeilijk hebben. nou is het dus zo, dat mijn zwager vind dat de mensen dit niet mochten doen. en mijn schoonouders hadden mij en mijn man getrokken dus dat kwam nog even iets harder aan, want die weten het wel. nou is het zo, dat de oma van mijn man dinsdag jarig is en het morgen viert, maar omdat ik maandag jarig ben en het ook maandag viert, gaan wij dus zondag naar oma. ook mijn schoonzus en zwager hebben morgen een verjaardag, dus die moeten nu een andere dag gaan. en omdat wij nu zondag gaan, gaan hun waarschijnlijk niet, omdat ze mij en mijn man niet willen zien, vanwege sinterklaas. :( . ik snap het echt niet. ik kan niks goed doen en mijn man ook niet. maar oma weet dus oo k niet waarom haar kleinkinderen niet samen komen, want oma weet niet wat er aan de hand is. ik had gisteren mijn echo en was super vrolijk en toen ik dit hoorde daalde mijn vrolijkheid naar het nul niveau. ik probeer hun het zo makkelijk mogelijk te maken. wij moesten ook maar hun commode en kleding kast overnemen want het is te pijnlijk ze willen ervan af. ja ze hadden het al gekocht voordat ze uperhaubt aan kinderen begonnen. ik weet het niet meer hoor, je had het gezicht vanmijn man moeten zien gisteren, zo zielig :cry: . wij mogen alleen niks zeggen, want ja wij zijn zwanger, dus ik mag niet klagen.
    sorry dames voor het lange verhaal.

19. Niet meer actief

Hoi ben net terug van kruidvat en PRDM de nijntje lijn van dermacare is er nog maar wordt nu vervangen door sesamstraat blauwe flessen, wel dezelfde inhoud heb dus snel nog nijntje flessen gekocht.
    Ik hoop dat ik niet op 1 april beval, het zou wel bij me passen altijd iets speciaals zeggen mijn collega's die hadden trouwens al verwacht dat mijn zwangerschap of een meerling zou worden of een zieke tijd, laatste klopt dus helaas.
    Ik noet nodig even wat in huis doen maar heb tnt alleen de droger aangezet en ben naar zieke vriendin geweest.

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    rustig rustig dames,jullie gaan veel te snel!

Ik had trouwens laatst gelezen dat ze van die 3 maanden groepen proberen weg te krijgen en nu per maand een groep te maken.
    Dus april blijft april :D
    En zelf vind ik het een beetje raar dat als je in maart of mei bevalt je dan met die groep gaat kletsen ineens.
    Ik bedoel wij "kennen"elkaar nu toch?
    maakt toch niks uit als je wat eerder/later bevalt.
    Ik ben in ieder geval van plan gewoon stug bij april te blijven ;)

@Tascha,sjonge wat een domper dat er ruzie is geweest,achter jullie om.
    Dat komt best wel lullig over.
    Zal dat ooit nog goedkomen?

Deel Deze Pagina