Jouw familie weet van niets bij hen, dus zij kunnen er niets aan doen. Maar begrijp ik uit je verhaal, dat zijn ouders jullie geen babycadeautjes mochten geven van je schoonzus en zwager?
He tasch hoe moeilijk het ook is het is jullie zwangerschap en ook dus plaats voor blijschap, dit moet je je niet laten afnemen! sterkte en vooral wel genieten van je echo en goede uitslag meid
ja janne, haar ouders mochten van hem en haar. mijn man dus haar broer geen sinterklaas cadeautjes geven wat betrekking had op baby. snap je het nog anders moet ik het even wat duidelijker proberen uit te leggen
Nou ik snap er ook niks van Tascha, heel raar hoe het allemaal gaat, en jullie zijn toch niet verantwoordelijk voor die Sint aankopen van je schoonouders Heel veel sterkte! En ik blijf ook een april mama hoor, of jullie het nou leuk vinden of niet
Ja ik snap hem. Ik dacht alleen dat die 2 mannen broers waren en dat is dus niet zo. Ik snap haar gevoelens wel, maar aan de andere kant mogen je schoonouders dan ook niet blij zijn dat ze een kleinkind krijgen? Misschien om het toch gezellig te houden kunnen ze jullie volgende keer babydingen apart geven als zij er niet bij zijn.
ow lees nu je hele verhaal Tascha. Sjonge wat een drama zeg. Dat is echt niet leuk! Willen jullie die commode en kast ook of niet? Vind het heel sneu dat je schoonzus en zwager geen kindje kunnen krijgen,maar vind ze toch wel ver gaan hoor. Het blijft toch je familie! En wat als ze ineens toch zwanger raakt? Is het dan weer koek en ei? Dat zou ik dan echt niet pikken.
@Janne: Goed om te horen dat het met je borst beter gaat (het gaat zo snel dat jullie alweer een aantal berichtjes hadden verstuurd )
Hebben jullie de laatste dagen ook zo'n vreetmanie? Alles gaat erin: crackers, noten chocola, kruidnoten, snoep, drop ( eigenlijk alleen maar slechte dingen)
ja het gaat echt rap he vandaag. Ook heel veel berichtjes op dezelfde tijd. ik probeer me jullie nu allemaal voor te stellen achter de pc.
ik denk dat het tot op zeker hoogte dan in een keer allemaal koek en ei is. zij wilde graag het eerste kleinkind voortbrengen, want zij zijn het oudst en dat wij dat nu zijn steekt ook enorm. en nee wij willen die commode en kast niet, past niet bij de rest
Ja hier nog ze een Janne, ik heb de hele dag trek in lekkere dingen. Ik snoep normaal gesproken niet zoveel, maar nu echt veel meer. Voel me soms wel schuldig omdat ik bij mn dochtertje echt super gezond geleefd heb en nu stukken minder (al verschillende keren patat, pizza en mac gegeten de afgelopen tijd )
Ook al had het wel gepast Tascha, ik zou het niet aangenomen hebben. Laat ze eerst maar eens normaal doen, toch?
ik ken het ook hoor janne. heb ook enorm veel trek in van alles en het liefst ongezonde dingen. ik kan ook heel veel patatjes eten en zo. dat vind ik op dit moment zo lekker