nee niet echt 100,zal ff kijken hoeveel....euh 15! @tascha, ik zou het ook niet willen hoor hun spulletjes. Hadden ze het maar niet moeten kopen. Zou me er niet gemakkelijk bij voelen om die spullen te gebruiken. En al helemaal als ze zwanger raakt,moet je ze dan terug geven? Maar mag ik vragen waarom het bij hun niet lukt? en of er nog opties zijn?
ik zit ook iedere keer te denken wat ik zal eten, maar hou het toch maar bij brood en kaas,ik moet nu alleen weer gaan verzinnen wat ik vanavond ga eten. het moet wel makkelijk zijn, want ik ga mijn huis verder opruimen en ik ga de kerstspullen neer zetten vanavond want morgen komt de kerstboom. oh ja, mijn mannetje komt straks thuis met de proefdrukken van mijn geboortekaartje
O wat gaaf, ik lees telkens proefdrukken. Wij gaan pas met de kerst een kaartje uitzoeken. Was gister hier al via het forum bezig, maar die sloeg er telkens uit.
pientje, het probleem ligt bij hem. ze krijgen vandaag de uitslag of ze nog wel in aanmerking komen voo rivf en dergelijke. misschien kan dat ook al niet. ik vind het wel echt heel erg voor hun.
Wij hebben van de week zo'n ooievaar gekocht die door de ruit heen vliegt. Zal een kijken of er een plaatje in mijn album kan.
niet te veel posten, houd ik met mijn strijk niet meer bij, janne om je beeld te vormen blonde vrouw, typt met 1 hand ivm kop thee, strijk staat klaar, radio aan en wil alle berichten ook nog lezen, en maar klagen over hoofdpijn En heeft dus nu ook water opgezet om eeneitje te koken bedankt
Nou jij een ei, dan ga ik zo ook maar. Leeker thee met een ei. Is weer eens iets anders dan een chocolaatje.
ooow zo'n ooievaar wil ik ook! Dacht dat je die alleen kon huren? Wat kost zo'n ding dan? Soms worden die dingen ook van de ramen gejat heh...
Ja hij staat in mijn album. Ik heb er 34,99 voor betaald excl verzendkosten. Hij is helemaal nieuw. Ik zal anders even de link hier zetten.
@Janne: Ik denk dat ik dan rond etenstijd pas aan kom, denk dat mn vriend het niet zo leuk zal vinden om alleen te eten (mmmm misschien voelt hij dan eens hoe het is, ik kom er aan hoor ) Zo'n ooievaar vind ik dus ook helemaal leuk he! Ik wil er ook een!
Lijkt wel ontbijtje maar de waarheid is dat de chocolade hier op is... en ga echt niet voor reep de deur uit nu ik heb ook grenzen(vandaag dan)