Het lukt me niet om de link hier te zetten. Je moet op MP kijken en dan bij zoeken ooievaar dronten intikken en dan krijg je hem.
Thee met ei, niet echt een combinatie waar ik nu warm voor loop hoor. Onze boom hangt vol met choco kerstballen, dus genoeg in huis
Morgen heeft mn dochtertje weer zwemles, echt naar uit kijken doe ik niet na het voorval van vorige week, ik hoop maar dat het deze keer gewoon goed gaat. Mn vriend moet thuisblijven omdat de nieuwe wasmachine en vrieskast geleverd wordt.
ja leuk ding hoor! Ik denk...dat ik nu toch maar wat ga doen. Al 15.00 en nog geen reet gedaan eigenlijk. ff de was doen en dan vanavond de 1e laag verven. Oja ik wil een versje op de muur verven,maar weet niet welke kleur. De muur wordt wit. Zat aan zwart te denken,maar dat is weer zo zwart,weet niet of dat mooi is. Wat denken jullie? tips? Ow kreeg net het fotolijstje van moeders voor moeders in de bus oke nu ga ik echt,want Jen wil ook een spelletje op de pc doen,dus ik moet weg
@Tascha: Zo mag ik het horen @Pientje: He wat jammer dat je weggaat, mijn dochtertje heeft nog niet gezeurd om een pc spel, dus ik kan nog even Wat betreft de tekstkleur, wat voor kleur ga je de accessoires doen? Misschien wel mooi om dan die kleur te doen?
Zorra ik moet toch ook echt de strijk doen tussendoor, en op het ei letten! Pientje misschien ipv zwart lime of blauw is niet zo hard. Ik ga de kerstboom ook snel opzetten heb wel zin in de sfeer nu ik zoveel thuis ben. Vind het wel altijd veel werk maar sávonds zo gezellig
En 's ochtends als je wakker wordt. Meiden bij babyuitzet en dan geboortekaartjes kan ik vanaf Intercard geen kaartjes meer zien. hebben jullie dat ook?
Jeetje wat zijn jullie kletskonten zeg. Tascha Wat lullig van je zwager en zijn vriendin, jij kan er toch ook niks aan doen. Janne Die ooievaar is echt super leuk ik wil er ook een!
Ik zal eens kijken Janne of die het bij mij ook niet doet. Hier al helemaal een kerstsfeer, zoooo gezellig! Ik kwam allemaal weer spulletjes tegen die ik vorig jaar had gekocht, maar was ik dus helemaal vergeten.
He dat is jammer, ik vind nijntje veel leuker. hmmm zal eens een klacht indienen hihihihi. Eens kijken of ik van het weekeinde tijd kan vinden om gauw de verzorgingslijn te gaan halen. Hij ruikt wel leker he? Wij maken ons geboortebord zelf, hihihihi hoe kon het ook anders. Dan is hij in dezelfde trant als heel babykamer. Ik heb hem al op hout getekend, nu nog mijn mannetje overhalen om het uit te zagen. En dan kan ik hem schilderen en met transparante buitenbeits aflakken. Pffffffffffffff ik wordt een beetje moe van al die lange meteres naaien. Ik heb de gordijntjes nu klaar liggen met spelden, dus ik ga maar weer verder. Dan is het vanavond nog af voordat mijn mannetje thuis is en weer verder wil klussen aan de zolder. O,ja en als er nou echt geen apparte topic klomt voor deze kliek april mama's kunnen we altijd nog een chatgroep op msn opzetten hihihihi. Doeggggg
O,ja als alles meezit gaan wij zondag de kerstspullen naar beneden halen. Moeten we even kijken of we erbij kunnen, ze staan namelijk op zolder