ik weet nog helemaal niet hoe ik dat ga doen. ik heb van wel de slingers gehad voor meisje en jongen, maar weet nog niet. ik wil in ieder geval iets doen.
PRDM de verzorgingslijn is deze week ook nog in de aanbieding, van 2,49 voor 1,79 per fles. Overigens voor de Zwitsal fans die is ook in de aanbieding bij Kruidvat 3 halen 2 betalen.
Ja dat kan ook nog PRDM Is je man ook zo handig als jou? Mijn vriend zegt altijd dat hij 2 linkerhanden heeft maar dat valt best mee, hij heeft gewoon een hekel aan klussen. Terwijl zn vader echt heel goed kan klussen.
ja dat zal vast wel, ben alleen nog niet op zoek geweest. vinden jullie zwitsal wel lekker of ook niet
Kijk eens aan dat is mooi meegenomen. Ja hij is gelukkig reuze handig, alleen af en toe een beetje te perfectionistisch. Zo hadden we hele leuke plaatjes van pooh (jaren geleden) voor op de kamer van mijn dochter. Ik wilde ze lekker speels ophangen als een soort behangrand, ging hij het met een waterpas helemaal uitmeten Maar goed beter netjes dan afgeraffeld. Ik ben blij dat we alletwee heel veel zelf kunnen, scheelt een hele hoop geld. En het is leuker vind ik want je ziet het geen tweede keer. En nu ga ik echt verder naaien, ik kijk straks nog wel even. Mijn scherm en geluid gaat nu uit dus ik hoor en zie niets meer
Ik vind Zwitsal wel lekker hoor, maar tegenwoordig zijn er ook veel goedkopere varianten die ook zo'n lekker babyluchtje hebben.
Zo strijk klaar alleen nog opruimen en inruimen en toch weer wat gedaan vandaag. en al 1 boterham en kop thee op met banaan nu nog eitje en dan heb ik vandaag weer goed gegeten, (nog effe 2 liter drinken maar ja)
Heb je niet hele erge trek Dizzy, of is je maag ondertussen zo klein geworden dat je geen trekgevoel meer hebt?
Ik denk het laatste want als ik wat meer eet spuug ik het uit. Ik eet dus nu verdeeld over de dag kleine porties, de banaan bijv valt al erg zwaar. Maak me wel beetje zorgen voor over maand of 1,5 dan zou iedereen last kunnen krijgen van maagzuur en kleinere porties eten omdat de baarmoeder dan omhoog tegen de maag drukt. Wat moet ik dan nog eten....
zo ik heb vanmiddag ook even heel me huis opgefrist, altijd weer een voldoening als dat gebeurt is. jeetje wat schrijven jullie veel zeg. Maar ik doe graag mee voor de 500 janne - kei leuk joh die ooievaar, alleen de vriend van me zusje wil een geboortebord maken, dus hij doet maar, scheelt ook weer geld tascha - wat ontzettend lullig zeg hoe hun jullie behandelen. laat jullie geluk en blijdschap hier niet door bederven.
Tja Jopie men zou het bijna vergeten dat er ook nog gewerkt wordt, hopelijk ben je zo vrij en tot later.
neem ik me ook steeds voor maar heb de energie niet om te doen dus in kleine etappes lukt het wel, heerlijk he alles weer klaar!
Ik eet amandelen tegen het maagzuur. Gewoon als je het voelt 4 of 5 amandelen. Ongezouten, werkt heel goed.
Wat heb je eigenlijk allemaal nodig aan verzorgingsproducten? Ik weet nog niet welke ik wil gaan gebruiken. Ik ruik niks dus ik kan niet op de lekkere geur afgaan. Denk maar dat ik voor mooie potjes kies hahaha!