April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Dizzy: Nou ik mag toch hopen dat je dan wat meer kan eten. En niet iedereen heeft dan last van maagzuur hoor, dus misschien heb je dan eens mazzel.

@Meliske: Lekker een schoon huis he, kan ik echt van genieten!

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow echt, he wordt hier soms zo snel een bende met die 2 hondjes, vooral met dit weer. zijn ze zijk nat en kei smerig als ze naar buiten zijn geweest :(

3. Niet meer actief

* 1x baby-olie !
    * 1x babyshampoo !
    * 2x baby wasgel !
    * babyzalf
    * haarlotion
    * 2x huidcreme
    * 4x lotiondoekjes
    * oorstaafjes
    * vaseline
    * zinkzalf

Bij mij stond dit op het lijstje Jopie.

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dizzy, over een klein uurtje kan ik naar huis, kan ik weer ongestoord meekletsen!

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jopie - ruik je niks? dat moet ook lastig zijn.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Meliske, Valt wel mee hoor. Alles wat stinkt, ruik ik ook niet. En ik proef alles wel goed, dat scheelt.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Jopie: Da's wel balen zeg dat je niks ruikt, zo'n lekker babygeurtje ruik je dus ook niet. Ik heb badschuim/badolie, haarlotion, shampoo gebruikt, en bij verkoudheid kruidenbadje. En......uuuuh ik weet eigenlijk niet meer wat nog meer. Oja creme voor het gezichtje en bodylotion tegen het uitdrogen. Sudocreme voor de billetjes.

8. Niet meer actief

Maar er mag geen menthol inzitten heb ik in een tijdschrift gelezen.

9. Niet meer actief

Nu heb ik wel eucalyptus badschuim van Zwitsal gekregen, dat mag dan vast ook niet.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik gebruikte speciaal kruidenbadje van Zwitsal (of bedoelde je dat niet Janne?)

11. Niet meer actief

Ja voor die verkoudheid.

Donker he buiten.

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mag je volgens mij gewoon gebruiken hoor, mij werd het zelfs aangeraden door de kinderarts toen mn dochtertje door haar longen zoveel moeite had met ademen

13. Niet meer actief

Menthol mag dus wel?

14. Niet meer actief

Stomen met heet water kan verlichtend zijn, maar heeft geen langdurig effect. Het is hierbij niet nodig om iets aan het water toe te voegen. Bij kinderen jonger dan twee jaar mag dit niet eens. Veel van deze producten bevatten namelijk menthol, een stof die bij jonge kinderen benauwdheid kan veroorzaken.

Kijk dit stond er ook op google.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Maar de vieze poepluier ruik ik ook niet!

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Zit daar menthol in dan van kruidenbadje? Volgens mij is dat alleen eucalyptus.

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja maar dat is om te stomen Janne, dat zijn van die sterk geconcentreerde producten. Kruidenbadje is speciaal voor in het badje, en is ook speciaal voor baby's, als het gevaarlijk zou zijn dan zou een grote marktleider als Zwitsal dat toch niet op de markt brengen lijkt me.

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Wanneer ze heel klein zijn ruiken die poepluiers gelukkig nog niet zo erg, maar wanneer ze mee gaan eten met de pot, berg je dan maar :)

19. Niet meer actief

Nee, ik ben nu op eucalyptus aan het googlen.

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dit staat er op de website van Zwitsal:

Tegen verkoudheid
    Er bestaan veel verschillende virussen die verkoudheid kunnen veroorzaken. Een kind moet daartegen nog weerstand opbouwen. De meeste kinderen zijn regelmatig verkouden, omdat zij tegen verschillende ziekteverwekkers aanlopen. Na het zesde levensjaar neemt dat meestal af. Voor een baby kan een verkoudheid erg vervelend zijn. Ze kunnen nog niet goed via hun mond ademen en kunnen het erg benauwd krijgen.

Door het kindje voor het slapen gaan in een warm bad met Zwitsal Kruidenbadje te doen, geeft dit verlichting bij verkoudheid. Het product bevat eucalyptus en tijm natuurlijke kruiden die bekend staan om hun verlichtende werking. Kruidenbadje verzorgt baby’s huidje op milde wijze.

Gebruiksaanwijzing
    Zwitsal Kruidenbadje in het stromende water gieten voor optimale werking. Aanbevolen voor baby’s vanaf 3 maanden.

Tip
    Zwitsal Kruidenbadje is ook uitermate geschikt voor volwassenen om te ontspannen en te verlichten bij verkoudheid. Voor volwassenen is het aangenaam meerdere dopjes Kruidenbadje in het water te gieten.

Deel Deze Pagina