@Dizzy: Nou ik mag toch hopen dat je dan wat meer kan eten. En niet iedereen heeft dan last van maagzuur hoor, dus misschien heb je dan eens mazzel. @Meliske: Lekker een schoon huis he, kan ik echt van genieten!
ow echt, he wordt hier soms zo snel een bende met die 2 hondjes, vooral met dit weer. zijn ze zijk nat en kei smerig als ze naar buiten zijn geweest
* 1x baby-olie ! * 1x babyshampoo ! * 2x baby wasgel ! * babyzalf * haarlotion * 2x huidcreme * 4x lotiondoekjes * oorstaafjes * vaseline * zinkzalf Bij mij stond dit op het lijstje Jopie.
Meliske, Valt wel mee hoor. Alles wat stinkt, ruik ik ook niet. En ik proef alles wel goed, dat scheelt.
@Jopie: Da's wel balen zeg dat je niks ruikt, zo'n lekker babygeurtje ruik je dus ook niet. Ik heb badschuim/badolie, haarlotion, shampoo gebruikt, en bij verkoudheid kruidenbadje. En......uuuuh ik weet eigenlijk niet meer wat nog meer. Oja creme voor het gezichtje en bodylotion tegen het uitdrogen. Sudocreme voor de billetjes.
Mag je volgens mij gewoon gebruiken hoor, mij werd het zelfs aangeraden door de kinderarts toen mn dochtertje door haar longen zoveel moeite had met ademen
Stomen met heet water kan verlichtend zijn, maar heeft geen langdurig effect. Het is hierbij niet nodig om iets aan het water toe te voegen. Bij kinderen jonger dan twee jaar mag dit niet eens. Veel van deze producten bevatten namelijk menthol, een stof die bij jonge kinderen benauwdheid kan veroorzaken. Kijk dit stond er ook op google.
Ja maar dat is om te stomen Janne, dat zijn van die sterk geconcentreerde producten. Kruidenbadje is speciaal voor in het badje, en is ook speciaal voor baby's, als het gevaarlijk zou zijn dan zou een grote marktleider als Zwitsal dat toch niet op de markt brengen lijkt me.
Wanneer ze heel klein zijn ruiken die poepluiers gelukkig nog niet zo erg, maar wanneer ze mee gaan eten met de pot, berg je dan maar
Dit staat er op de website van Zwitsal: Tegen verkoudheid Er bestaan veel verschillende virussen die verkoudheid kunnen veroorzaken. Een kind moet daartegen nog weerstand opbouwen. De meeste kinderen zijn regelmatig verkouden, omdat zij tegen verschillende ziekteverwekkers aanlopen. Na het zesde levensjaar neemt dat meestal af. Voor een baby kan een verkoudheid erg vervelend zijn. Ze kunnen nog niet goed via hun mond ademen en kunnen het erg benauwd krijgen. Door het kindje voor het slapen gaan in een warm bad met Zwitsal Kruidenbadje te doen, geeft dit verlichting bij verkoudheid. Het product bevat eucalyptus en tijm natuurlijke kruiden die bekend staan om hun verlichtende werking. Kruidenbadje verzorgt babys huidje op milde wijze. Gebruiksaanwijzing Zwitsal Kruidenbadje in het stromende water gieten voor optimale werking. Aanbevolen voor babys vanaf 3 maanden. Tip Zwitsal Kruidenbadje is ook uitermate geschikt voor volwassenen om te ontspannen en te verlichten bij verkoudheid. Voor volwassenen is het aangenaam meerdere dopjes Kruidenbadje in het water te gieten.