April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Heel veel beter dan koken Meliske :)
    Jopie ik had voor mn dochtertje ook helemaal niet met baby's getut, ik vond kinderen eigenlijk het leukst wanneer ze begonnen te praten en je echt contact er mee had. Maar met je eigen kleintje is dat heel anders.

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    meiden heb effe jullie mening nodig.

ik ben al 2 jaar naar toppers in concert geweest, vind het echt helemaal geweldig. Nu is het volgend jaar op 1 en 2 juni weer.

zou ik daar naar toe kunnen, of denken jullie dat je dqat dan nog niet goed aankan?`

voor hetzelfde geld beval ik begin mei....dan is het een maandje later.

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    jahoor in de tijd dat ik mijn bericht schreef waren alweer 15 nieuwe berichten getypt ...ik hou het niet meer bij joh! :confused:

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Pientje, ik kan echt niks ruiken. Ik denk dat er nog wel andere manieren zijn om te controleren of Uk een poepluier heeft, dan alleen ruiken. Oké kost misschien wat meer luiers, maar het is dan niet anders.

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik wil ook verven! Dat kamertje moet af, hahahaha, hoezo nesteldrang! Ja Janne waar ben je nu? ;)

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    eindelijk he pientje kan je beginnen met het kamertje! leuk! \:D/

7. Niet meer actief

Bosi is denk ik druk aan het terug lezen, zeg als jullie naar de 500 willen dan is dat wel heftig voor de mensen die vandaag even niet online gingen, misschien bij 500 even een samenvatting over de afgelopen dag (steekwoorden) anders is het niet meer te doen ik hou het al amper bij en ik zit notabene achter dat ding :) :)

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik moet nog ff wat doen en dan kan ik naar huis. Lekker weekend!

Tot vanavond!

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    @Meliske,ja las dat sommigen morgen het kamertje gaan opzetten...ik wil ook! Maar dan moet er eerst geverfd worden!
    Jij hebt je kamertje allang klaar heh :D

Wij eten vandaag lekker makkelijk soep.

Oja Zorra,waar heb je die lekker chocolade kerstballen gekocht die bij ons waarschijnlijk maar 1 dag in de boom gaan hangen?
    Ik heb ze ergens gezien maar weet niet meer waar.
    En in de supermarkt bij ons hebben ze ze niet.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Meliske: Beetje moeilijk te voorspellen, bij een "normale" bevalling kan het wel, als je een keizersnee hebt gehad kan je 6 weken goed last hebben maar dat verschilt ook per persoon. Maar hoe wil je dat met de baby doen, weet je nu al iemand waarbij je de baby helemaal vertrouwt? Het is nl. dan nog zo'n kleintje, en het kan best dat je dan liever thuis bent. Maar dat is ook pas te zeggen na de bevalling, ik heb echt vrouwen 100% zien veranderen na komst van een baby. Tijdens zw. schap heel makkelijk over praten dat ze met gemak hun kind bij iemand achter konden laten, en na bevalling moesten ze er echt niet aan denken.

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    :) :) goeie

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik moet ook echt even wat doen. inderdaad bij 500 wat steekwoorden opschrijven. tot straks

13. Niet meer actief

:) :) :) maar kan hij daar niet achter komen dan?

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Dizzy: Uuuuuh ik zou nu al niet eens meer weten waar we het over gehad hebben, laat staan straks bij 500 pagina's :)
    @Pientje: We hebben die chocoballen van mn schoonmoeder gehad, ze zijn van Milka. Zij gaat altijd naar de AH, dus misschien daar? Een Jamin of iets dergelijks zal ook wel zoiets hebben neem ik aan.

15. Niet meer actief

Ja de deurbel ging. En jullie zijn binnen 2 minuten 2 blz verder.

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    He daar is Janne weer, waar was je nou? We hebben nog heel wat pagina's te gaan hoor :)

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    En dan ga jij open doen? Wat is nou belangrijker :)

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    andere jaren ging ik samen met me vriend, en nu willen we met een aantal collega;s gaan. dus als ik dan zou gaan is me vriend gewoon thuis bij de kleine. Maar weet niet goed of ik het dan aandurf, misschien kan ik straks wel helemaal niet vooruit, laat staan een hele dag naar amsterdam en de hele avond daar bij dat concert aanwezig zijn, MAAR IK WIL ZO GRAAG! Echt een dillema voor mij.

19. Niet meer actief

De bloemen die mijn schoonouders kwamen brengen.

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Dan koop je toch gewoon een kaartje,als het niet gaat is er vast wel iemand die wel wil gaan?

Deel Deze Pagina