April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Om precies te zien Meliske blz 427.

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    nou mijn schoonzus heeft de uitslag gehad van de onderzoeken. het is niet de slechtste maar ook zeker niet de beste. ze komen niet in aanmerking voor ivf. het zaad is te slecht. maar ze gaan wel ixci proberen. de kans dat het dan goed gaat is 37%. er is dus een kleine kans, maar een grotere kans dat dit ook niet gaat lukken. ik ben benieuwd. ik ben voor hun in ieder geval blij dat het niet gelij afgeschreven is.

ik kreeg toch ook mijn proefdruk vandaag. blijkt het gewoone en wit papiertje te zijn in de vorm van de kaart, waarop ze de tekst hebben gezet, zoals het het beste staat en in de goede letter type en kleur, dus het viel iets tegen, maar het was nog steeds erg leuk. we gaan nu maandag doorbelen, welke we willen hebben en hoeveel we er nodig hebben en dan krijg ik de enveloppen thuis gestuurd. weer een ding gedaan van de lijst

3. Niet meer actief

Meiden ik ga even de aardappels opzetten, tafel dekken. Mss dat ik dalijk nog even kom en anders vanavond.

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    so das een end weg, heb je alle blz. terug moeten kijken? voortan moeten we het iets beter bij houden met dat lijstje, is makkelijker als we dat steeds bij houden. Kunnen we niet na iedere 10 pagina's die lijst terug halen, dan een heel getal. dus bij 460-470-480
    misschien wel makkelijk als we dat dan allemaal doen.

5. Niet meer actief

Dat is met trouwkaarten ook hoor Tascha.
    Wel rot voor je schoonzus en zwager, maar er is een kans.
    Willen ze anders adopteren?

6. Niet meer actief

Jammer lukt dus niet en om iedereen een PB te sturen kan ik wel proberen maar of ik dat nog haal voor dat ze het gaan lezen, ach ja dan moet je maar even doorbijten huuh lezen dus :p

7. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi april mama's! Wat is het weer lang geleden dat ik hier was zeg! En wat hebben jullie alweer veel gekletst!
    Ik zal maar ff reageren op dit berichtje zodat ik toch nog mn steentje een beetje bijdraag aan de gesprekken hier!

Nou daar gaat ie, we hebben het gehad over mannen en te laat
    komen(niets nieuws dus)

Valt over het algemeen wel mee met die van mij, uitzonderingen daar gelaten uiteraard! ;)

het forum op zich dat het leuk is en dat we best al een hechte club zijn en dat we dat zo willen houden ook al bevalt de ene eind maart en de ander wellicht begin mei dan horen ze toch bij ons cluppie in april 2007!

Ja heel leuk! En ik mis jullie heel erg nu ik er ff zo weinig kan zijn!

epileren versus harsen en scheren bikinilijn, en teennagels knippen met de dikke buiken.

Ik scheer altijd eigenlijk, ben te kleinzielig voor harsen hihi.
    Nu vereist het wat meer creativiteit hihi ook wat betreft het nagels knippen maar het is te doen, het duurt alleen wat langer nu.

Zwitsal produkten en andere verzorgingslijnen.

Heerlijk zwitsal! Ruikt zo lekker!

Zelfgemaakte spullen voor op de babykamer en of je creatief ben (of net niet) ;)

Ehm nee :oops:

Over eten en snoepen dat de tendens is dat we meer zin in ongezond hebben ( frietjes, chocolade ed)

Zei er iemand chocolade :confused: WAAR?

Kerstbomen en sfeer in het huis.

Hij staat er al! :D

Persoonlijke situaties zoals familie pirikkelen en ongemakken.

Die hebben wij toch niet? ;) ;)

En het volmaken van 500 blz ;)

Ik doen mn best!

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie, met mij afgezien van wat bekkenpijn niet al te veel gekke dingen hier.
    Ik kijk wel uit naar de kerst, ook voor de gezelligheid maar vooral omdat de rust dan weer terugkeert op mn werk en dus ook in huis! En dan kan ik hier weer lekker vaak komen beppen!

Heel veel lieve groetjes van mij en mn beebje!

8. Niet meer actief

Ja dat kunnen we idd misschien beter doen.
    Ik zal er erg in in houden, jij ook? En anderen die door ons gezwam heen lezen ook?

9. Niet meer actief

Kijk het heeft gewerkt Harley goed hoor, fijn om te horen dat het redelijk goed gaat. en Idd zo val je er gelijk weer in

10. Niet meer actief

Heeeeeeeeeeeee harley, ik denk elke dag aan je.

xxx, ikke en frummel

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    yep deal janne, doen we, wij zijn er zoiezo eigenlijk iedere dag wel dus een van ons moet het toch wel kunnen doen, moet wel haalbaar zijn.

heeeeeeey harley! fijn dat alles goed gaat met je en hopelijk kan je na de kerstdrukte weer gezellig mee kletsen!

12. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja Dizzy Missy! Echt super handig joh!

Hoi Janne!

Er gaat geen dag voorbij dat ik niet ff denk...oh dat zou ik wel op het forum willen bespreken maar dan zit het er echt niet in. Ik ben zo druk op mn werk en zo weinig thuis! En als ik dan thuis ben heb ik niet meer de puf om meer te doen dan lekker tegen mn mannetje aan te hangen. Nog maar 2 weken gelukkig!

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoop ik ook Meliske! Alles goed?

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jazeker! mag niet klagen, en dat doe ik ook niet :)
    maar toch zal ik blij zijn als het april is en ik me kleine wup kan bewonderen.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Missy, heel erg bedankt voor de samenvatting, ik ben 2 uurtjes weg en jullie tikken 12 pagina's :)

Zag nog iets over Lundia voorbijkomen.

Dit is de zitzak die ik gekocht heb.

Ik zou graag een echte voedingsstoel willen hebben, ze kosten om Marktplaats ongeveer 250 euri. Bij Babyplanet zag ik er laatste een voor 799 euro staan. Dat vind ik niet meer normaal zo'n prijs.

Over vet eten: ik werd net wakker gemaakt door mijn man en ik heb dus nog niets aan het eten gedaan. Hij haalt nu even lekkerbekjes en is haal even wat bolletjes uit de vriezer. He dus echt geen zin om me uit te sloven vandaag.

De kerstboom gaan we morgen kopen. Ballen en lichtjes liggen al weer klaar.

16. Bedankt voor de samenvatting! :D :D :D
    Ik begon toevallig maar even bij 464 te lezen, omdat ik vanaf 443 toch echt te ver vond gaan.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja wat kunnen jullie in 2 uur in hemelsnaam allemaal besproken hebben ;) Zo is het niet meer bij te houden idd. We hebben hier echt een notuliste nodig om het voor de rest nog een beetje leuk te houden. jammer dat dit forum geen chatsessies ondersteund, want dat is het ondertussen. Chatten, niks meer forum, gewoon lekker met z'n alle beppen.

18. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Meliske ik denk dat we allemaal blij zullen zijn als we onze kleine in onze armen kunnen sluiten!

Ik moet er al weer vandoor, we gaan zo naar mn schoonouders die vieren hun trouwdag.

Fijne avond iedereen!

19. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    wow is iedereen vrij vandaag ofzo?

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja daar lijkt het wel op hè Dientje, maar ik heb vrij voor een reden en ik maak er ook dankbaar gebruik van door lekker een paar uurtjes te pitten. Dat heb ik ook hard nodig ook. Ben nog moe.

Overpijnzing, ik loop 's nachts helemaal leeg zoals jullie weten, ik dacht dat dat kwam omdat ik wel eens op mijn borsten ga liggen, maar nu slaap ik op de bank en blijven mijn kleren gewoon droog, ik lek helemaal niet overdag ook niet als ik lig. Iemand een verklaring voor?

Deel Deze Pagina