Nou, er staat in de beschrijvin dat de uitslag na een paar dagen gebruik verdwijnt, dus ik houd je op de hoogte Pientje, een alternatief heb ik nog niet.
http://www.carlascompany.nl/moeder/moeder_2_3.htm Hier nog wel een link voor compressen ook. Mss kan je die uitproberen.
Dames, een trolly is een uitkomst. Ik voel me net zo fit als anders, en ik heb geen rugpijn. De heenreis zelfs een uur vertraging met de trein gehad, maar dat was zelfs te doen. Ik ben niet moe en ga nu zelfs nog even koken. Nog wat leuks: ik kreeg net bericht van mijn lieve, beste en oudste vriendinnentje ( vanaf 9 jaar kennen we elkaar al) dat ze ook zwanger is, en uitgerekend op 31 juli. Helaas woont ze nu ver weg, maar dat mag de pret niet drukken , we zijn toch een beetje samen zwanger. Ik ben zo blij, Aan iedereen: ik lees wel de samenvatting van missy. Ik had ergens gezien dat ze zich als notulist had opgeworpen, En loeki: mooi auto stoeltje!
Dames ik ga er ook weer vandoor er komt straks visitie dus ik spreek jullie later of morgen! Doei doei.
Dan sluit ik dus af voor vandaag, Leuke hoor Janne ik ga ook eens aan de thee met een kerstkransje. Is een betere combinatie he iedereen nog fijne avond en tot morgen
En toen was er nog maar een . IK heb echt meer dan 1,5 uur met ouders aan de lijn gehangen, oh, wat kunnen sommige mensen zeuren zeg. Nou ja, hun goed recht hoor en ik hoor het dan leidzaam aan, maar leuk is anders.
Ik heb verdorie weer een stervende gup. Snap er niets van. Alleen de guppen lijken te lijden onder deze mysterieuze ziekte, die Mollie die het loodje gelegd heeft was wellicht toeval. Ik heb ook al weken geen jonge guppen meer gehad. Nu zwemmen er op dit moment wel 12 half volwassen guppen rond, dus ik kan er wel een paar missen, maar leuk vind ik het niet. Nou meliske als het nou vragen waren vind ik het niet zo erg, maar 30 minuten luisteren naar kritiek op onze organisatie, daar wordt ik moe van, want daar kan ik helemaal niets aan vernaderen, al zuo ik het heel erg graag willen.
nee idd die kritiek moeten ze maar bij de directeur uiten en niet bij jou. weet je al wat voor ziekte je in je bak heb? heb je het water al laten checken bij een vissenwinkel?
Water is gechecked en is nu goed en alle ziektes zijn al behandeld met de medicijnen die de dierenwinkel heeft. Hun mogelijke oorzaak was nog overbevolking, waarbij oudere guppen ruimte maken voor de jongen, maar ik heb er nu iets eter op gelet en ze gaan een dag of twee heel vreemd zwemmen, laten hun staart zakken en zwemmen heel schokkend of ze iets in hun hersens hebben dat kortsluiting maakt, daarna zakken ze naar de bodem en sterven.
nou meiden, die er nog zijn. mijn huis is versiert, nu morgen alleen nog de kerstboom en dan ben ik klaar. dus het bezoek mag komen morgen. gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
wat raar zeg van je vissen, zou toch denken dat er nog een ziekte in zit. tascha, foto's foto's foto's ik moet dit weekend werken
Ik ga morgen optuigen. Eerst nog even een boom halen, hebben wel een neppert op zolder, maar tegenwoordig zijn Nordmann sparren en zo ook zo naaldvast dat ik dat eigenlijk veel leuker vind. Ballen en Lichtjes liggen al klaar, moet alleen nog slingers hebben. Oh, kan al wel de lichttrappetjes neerzetten.
ik ga denk ik volgend weekend de boom opzetten, heb em vanmiddag al wel gehaald, en net even kerstversiering gehaald. vorig jaar had ik zilver en rood, nu zilver en blauw. maar dit weekend de boom...nee te vroeg.