het wil niet echt lukken met die foto's. ik had ze bij iemand laten liggen om in te scannen en dta heeft hij gisteren ook gedaan, maar ze in het verkeerde formaat naar mij gestuurd. nu is mijn man ze vanmiddag gaan halen omdat ik ze morgen aan de visite wil laten zien. nu blijk thij ze nodig te hebben om ze in een ander formaat naar mij te sturen. dus het wordt pas zondag. ik kan ze wel naar je mailen, maar dan moet je in pbtje even je mail adres geven als je dat wilt. en anders even wachten tot zondag.
hihi ben wel nieuwsgierig maar kan wel tot zondag wachten hoor ik ga nu lekker slapen, morgen weer om 6 uur uit me warme bedje
Dat heb ik nu ook, echt irritant. Bedankt voor de samenvatting Missy hihihihi Ik ben momenteel verslaafd aan menthol kruisdrop, maar helaas mag je dat niet te veel. hoi harley lang niet gezien en prettige avond Lekken heb ik ook (nog) geen last van. Wel van stuwing, echt knoerhard worden ze s'avonds niet normaal meer. En stekende pijn pffffffff. Zonder bh is het helemaal niet meer te houden. Ik kan ook niets verdragen tegen mijn tepel, zelf de douchestraal erop doet zeer. Loeki2 zitten er kleine witte stipjes of vlekjes op de vinnen? Of zien de vinnen er aangevreten uit? Athans lijkt het aangevreten?
Mooie foto Tascha Loeki, het klinkt toch echt alsof je nitraat nog te hoog is. Misschien nog een keer 20% van je water verversen? Vandaag de eindafrekening van Nuon gekregen, ik durfde bijna niet te kijken, was bang dat we veel bij moesten betalen (dit jaar een aqua aangeschaft), maar we krijgen dus bijna 400 euro terug Onze nieuwe wasmachine er bijna uit, bring me the money Nou als ons watermaatschappij nou ook zulk goed nieuws hebben, deze zomer voor het eerst de tuin niet gesproeid, voorgaande jaren elke dag, dus dat zal toch wel een waterbesparing moeten opleveren Ik word er helemaal hebberig van
Hoi PDRM, nee er is niets te zien aan de vissen en ik heb al twee keer een volledige behandeling tegen vinrot en andere paracitaire ziektes gedaan. Tascha, mooie foto !
Nou dat is vreemd, ik zou dan verder ook niet meer weten wat het is. Morgen eens vragen aan mijn schoonpa of hij weet wat het is.
leuk zorra, 400 euro. Wij hadden 250 euro terug, dus ook best wel veel. Alleen niet van nuon maar van essent.
Oh dat is wel heel leuk Tascha! @Loeki wat vervelend van je guppies zeg! Hoop dat het gauw oplost! @Zorra, dat zijn de leuke dingen zo vlak voor kerst...Wij moesten helaas bijbetalen, grrrr....