Ben ook erg benieuwd Dizzy. Beginnen wij nu echt laat aan het kamertje? Wij krijgen pas begin ferbruari de spullen. Ik maakte net een smak. ik was in de keuken bezig en mijn pantoffel was nat aan de onderkant. Dus ik gleed uit. Schiet het gelijk in mijn rug. Zou het kwaad kunnen voor Frummel? Placenta-loslating ed?
Ik heb de veilig zwanger agenda gekregen na 10 weken en daar schrijf iknu toch wel elke dag in begon met wat ik eet en drink op een dag en nu ook hoe ik me voel en of er iets bijzonders is die dag. Ik wil wel rond de kerst een brief schrijven aan mijn baby voor later over mijn toekomst verwachtingen voor ons gezin en mijn wens voor de kleine, hoe ik deze periode beleef en wat er aan vooraf is gegaan, dat wil ik later met de dvd en echo plaatjes bij een doen in een doosje voor later.
Ik denk het niet Janne , er zijn zwangeren die van de trap vallen auto ongevallen krijgen en alles gaat goed, mijn VK zegt dat als het kindje er goed zit laat het zich niet tegenhouden en de baarmoeder kan hooguit geirriteerd zijn en hard worden (of sneller harde buik veroorzaken). Hopelijk heb je geen pijn nu
Je hebt gelijk Dizzy. Ik heb alleen nu wel behoorlijk pijn, maar ja dat zal ook wel weer over gaan of niet. Als met Frummel maar alles goed is. Gelukkig kan ik een hoop pijn hebben.
Op Teletekst stond ook niet hoe het programma heet. Ik ben al op zoek voor je Tascha, maar kan niets vinden. Ik ga even iets eten ik rammel. Doei
mijn mannetje is de meine nu aan het halen, dus die komt zo en dan mogen we de boom were lekkker optuigen
Heb ff een proef gemaakt om te kijken hoe de kleur staat op een witte achtergrond. Zo ziet het er ongeveer uit kwaliteit via tinypic is niet zo mooi. Maar wat vinden jullie ervan? Zat zelf ook nog te denken aan zilver,maar weet niet of je dat goed ziet op wit? Of roze is misschien ook wel leuk als het een meisje is,maar dan moet ik wachten met verven tot na de geboorte,maar dan wel alvast met potlood op de muur zetten? Hmm ik weet het niet,vind het zo moeilijk om de kleur te bepalen,want als het er eenmaal op zit kan je het niet zo makkelijk overdoen. Wat vinden jullie?
bij ons zitten de lampjes er ook in, ik ben nu bezig met de ballen en mijn mannetje is even lekker een patatje aan het halen. en ik moest natuurlijk weer even op de site kijken he