April 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by carol78, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Op een witte achtergrond kun je het beste kiezen voor donkere of verzadigde kleuren. Rood en blauw komen vaak het beste uit, als je voor pastel kleuren gaat kies dat voor roze of blauw. Het cyaan dat je nu hebt vind ik persoonlijk niet zo duidelijk. Ook paars en oranje zullen wel goed uit komen.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    NOu de boom is klaar, hij is wat bond dit jaar, hoewel ik alleen blauw en wit er in heb.

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hmm ja dat komt omdat het door tinypic wazig is geworden.
    En ik vind persoonlijk een donkere kleur zo hard staan op een witte ondergrond.
    En daarbij moet het ook een kleur zijn dat bij een jongen en meisje past.
    Had al bordeaux rood geprobeert maar dat staat zo hard.
    Had idd ook paars gedaan,dat staat op zich wel mooi. maar dat was een paars dat naar roze neigt...

ik ga er nog maar eens heel goed over na denken geloof ik...

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    De witte achtergrond van een monitor maakt een goede beoordeling ook onmogelijk hoor, wil je weten welke kleur goed is dan moet je het printen.

5. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik vind het een moeilijke keus. ik vind het wel leuk zo, maar ben inderdaad bang dat het wat onduidelijk wordt.

zo mijn kerstboom staat ook. hij is lekker rustig dit jaar. niet zo vol. had oook minder ballen, want mijn kat heeft ze vorig jaar gesloopt. die vonden we in 1 keer boven in de boom. ik ben benieuwd hoe het dit jaar gaat.

6. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    nou meiden,

ik ga even de computer uitzetten, want ik ga mij klaar maken voor mijn verjaardagsvisite van vanavond. tot morgen of anders maandag

7. Niet meer actief

Pientje ik vind het wel heel mooi en ook het gedichtje.
    En dan die mooie vlinders erbij.

Bij bloemenkinderen staan trouwens ook nog vlinders.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Zo, ben weer wakker, heb weer 2 uur liggen pitten, wordt gewoon moe van mezelf. Ik moet maar weer eens aan de roosvice Ferro denk ik.

9. Niet meer actief

Ik had dus ook liggen pitten. Lekker he.

Maar helpt Ferro echt?

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tascha Mooie buikfoto hoor!
    @Loeki Leuk ik wil me buik ook zien bewegen! ik houd ook een 9maanden dagboek bij alleen vergeet ik het vaak bijtehouden.
    @Dizzy missy Leuk hoor dat je bijna klaar bent met het kamertje ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
    @Janne Volgens mij kan het niet zoveel kwaad hoor dat je gevallen bent.
    @Pientje Mooi gedichtje hoor en de kleur is ook wel goed vind ik!

11. Niet meer actief

Ik ben zo blij, manlief heeft het kamertje opgezet vandaag en het is zo leuk geworden, hopelijk zijn de gordijnen en het hemeltje nu snel klaar dan is het bijna helemaal af. het ziet er erg fris uit. En ja foto's komen nog maar als het helemaal klaar is natuurlijk! :)
    Pientje ik zou denk ik ook voor paars gaan maar dan echt paars :)
    Loeki gelukkig slaap je dan ook s'nachts nog als je s'middags ook slaapt.

Tascha alvast fijne verjaardag ik weet dat je pas maandag jarig bent maar het nu viert althans 1 etappe he. ;)

Janne gaat het weer een beetje, goed op je zelf letten de komende dagen niets forceren en vooral niet een andere houding aannemen als je pijn hebt want dan krijg je meer last, sterkte ;)

Ik rammel nu ook van de honger, heb vanmiddag niets gegeten en heb nu trek, dus ga mijn man uit de tuin halen, die heeft hyperactieve dag vandaag, heeft boom ook al in de kamer gezet is wel nog leeg maar die vul ik vanavond of morgen wel.
    tot later :)

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik ga nog even wat laatste boodschappen doen. Heb zin in wat lekkers voor vanavond, chips of zo.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    @Pientje: Ik vind het turkoois wel erg mooi, maar wel moeilijk leesbaar, misschien dat donkerpaars het beter doet. En oja beautiful is met 1 L ;) Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat :D
    @Loeki: Snack ze vanavond!
    @Tascha:Veel plezier vanavond met het vieren van je verjaardag!
    @Dizzy: O wat leuk dat het kamertje al bijna af is. Mijn vriend had vandaag helemaal geen hyperactieve dag, helaas. Hij is wat verkouden en dan is hij altijd erg zielig :rolleyes: Hij zou vandaag de kozijnen gaan schuren en lakken van de babykamer maar daar is dus niks van terecht gekomen :( Hopelijk morgen. Ik baal wel dat ik nu afhankelijk ben van hem, want het aflakken moet hij echt doen omdat het niet op waterbasis is. We hebben natuurlijk nog wel even de tijd, maar ik krijg gewoon de kriebels om het af te maken en leuk in te richten. Er komen ook weer drukke weekenden aan, en aangezien hij doordeweeks vaak laat komt zijn we echt op de weekenden aangewezen.

Voor de rest geen nieuws eigenlijk.
    Prettig weekend iedereen!

14. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    hoi hoi,

gelukkig niet te veel gekletst vandaag.
    moest vandaag van 7.00 uur tot 13.00 uur werken, daarna zijn we meteen kerstinkopen gaan doen. was om 4 uur thuis :(
    Om 5 uur weer naar me ouders om daar lekker een frietje te eten, was nu om 19.00 uur thuis en om 20.00 uur gaan we weer, want dan hebben we een prinsenbal van de carnavalsvereniging. pffff ben nu al moe, denk niet dat ik vanavond laat thuis ben.

Nou ik ging me net omkleden voor vanavond en ik keek is goed in de spiegel, verschoot me kapot van me buik :rolleyes: die is inene groot! echt niet normaal! zou het ook erger kunnen zijn na eten en beetje vermoeidheid? dit is me nog niet eerder opgevallen!

missy - wat fijn dat het kamertje nu een heel end op weg is!
    loeki - ben benieuwd hoe het straks gaat met je vissen, of die waterverversing heb geholpen.
    janne - jee das verschieten als je valt! Heb je nergens last van? Doe maar lekker rustig de komende dagen.
    tascha - veel plezier vanavond!
    zorra - hopelijk heb je man morgen wel zin om iets te doen, maja mannen die een beetje grieperig zijn.... :rolleyes:

verder weet ik het niet meer :oops:

dus veel van jullie hebben al weer lekker de kerstsfeer in huis? bij mij begint het ook te kriebelen hoor, maar ben zo bang als ik het nu doe dat ik met kerst met tegenzin na die boom kijk. denk als donderdag alles goed is bij de 20 weken echo, ik de boom ook ga op zetten savonds :)

15. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Hopelijk heb je vanavond toch veel plezier en kom je niet al te moe thuis Meliske. Lekker patatjes gegeten, heb ik nu ook wel trek in, hihihihi. Mijn buik was ook van het ene op het andere moment opeens een stuk dikker, maar is wel zo gebleven, ik denk dat je banden het weer een beetje opgegeven hebben en wat meer uitgerekt zijn. Veel plezier vanavond!

16. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ach ja ik vind het niet erg hoor mijn dikke buikje :)
    maar het is niet normaal hoeveel mensen er vragen of ik zwanger ben van een tweeling. ben toch wel erg benieuwd donderdag of het er wel echt maar 1 is...

dank je, zal vast wel gezellie zijn vanavond :)

hoe is het met je dochtertje?

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow dankje Zorra,had ik toch bijna een spelfout op mijn muur geschilderd! :) Zou niet leuk zijn!
    Hoe was de zwemles gegaan dit keer?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou blijkbaar niet, want ik kon vanavond weer een mollie weeggooien. Dat is de 6e vis in 2 weken. Ik denk dat ik het adves van mijn man maar op volg en de boel weer op Marktplaats ga zetten, want hoeveel geld en tijd ik er ook in steek, ik ben blijkbaar niet in staat een aquarium in stand te houden.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik zag net een mooi voorbeeld hoe de Ads op het forum reageren op onze berichten. Onder Gezondheid had ik een bericht getypt over blaasontsteking. De Ads waren over chronische blaasontsteking en prostaat kanker. Volgens mij is dat laatste bij ons vrouwen uitgesloten ;)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Misschien een heel persoonlijke vraag, maar hoe staat het met jullie sexleven. Ik ben er veel te moe voor en bang dat ik m'n buik en rug in de vernieling help. Ik mis de intimiteit, maar mijn man zegt ook ronduit dat ik niet zo aantrekkelijk ben met mijn dikkere buik en lekkende borsten :cry:

Share This Page