Nou, ik ga maar afsluiten en naar bed. Ik ben doodop en ik heb eigenlijk helemaal niets gedaan vandaag. Ik wordt gewoon moe van mezelf.
Wel grappig om te proberen:..... Heb laatst met m'n buik precies bovenop die van het mannetje gelegen. En dan de kleine maar schoppen... Kan ie precies voelen hoe het is om zwanger te zijn. Zijn buik wordt dan helemaal verdrongen door die van jou. Het voelde maar als een enorme basketbal in z'n buik zei ie. Denk wel dat het alleen maar lukt als ie geen buikje van zichzelf heeft. Welterusten allemaal!
Ik krijg ook zin in de boom hoor Meliske, maar wij zetten hem pas volgende week op. Ik ken mezelf en dan komt dat ding mijn neus uit met Kerst. Gelukkig gaat het weer wat beter met deze krakkemik ( rug, borst) Geheel onverwachts kregen wij gister een brief van de babyzaak dat we de meubels al kunnen halen. Ze zouden ze toch brengen? Maandag maar eens bellen. Alleen we weten nog niet wat we op de muur willen. Er zit nu structuur behang op en willen we dat saucen dat wordt het zo'n een egale kleur. Het behang eraf trekken is geen optie want een muur is gips, dus dat betekent dat de hele muur eruit moet. Wat moeten we nu?
O ja over die dikke buik; als ik buikpijn heb is hij de volgende dag steevast groter. Je ziet hem ook echt groeien.
Mijn man vind me geweldig zo. Hij vind me heel mooi en zegt dat ook heel vaak. Ik vind mezelf ook voor het eerst mooi in mijn leven. Ik ben zo trots op mijn buik. ( klink ik erg erg? JA)
IK ben er van overtuigd dat je zonder zwangere buik ook mooi bent hoor Janne. Mijn buikomtrek blijft steken op 103 cm, gelijk aan de omtrek waarmee ik begon met meten, een week of 10 geleden.
Goedemorgen! Wat hebben jullie rustig aangedaan. Ik hoef niet eens 10 blz bij te lezen! Tasha, mooie buik hoor! Pientje, als de kleur van je tekst niet zo duidelijk is, zou je er misschien een donkere rand omheen kunnen verven? Wel een mooi gedichtje hoor! Bosi, wat fijn dat je troley zo goed bevalt! Meliske, ik denk dat je buik 's avonds idd groter kan zijn, dat is normaal ook zo. Maar je kunt ook een groeispurt hebben. Je groeit niet gelijkmatig. Loeki, sexleven? wat zijn dat nou voor vragen? Iedereen kletst er overheen hahaha! Ik denk niet dat ik je antwoord op deze vraag hoef te geven..... Het was heel gezellig met m'n ouders. Heb vrijdagavond tot 12.15 zitten kletsen, maar toen moest ik echt naar bed. Heb heerlijk uitgeslapen tot 10.00. Ben gisteren nog met m'n moeder even wezen winkelen. Natuurlijk niet geslaagd, maar bij Ter Stal hebben ze wel heel erg leuke baby- en kinderkleding! Ik ga daar zeker nog een keer heen als Uk geboren is. Gisteravond heerlijk bij m'n zus gegeten. Die had tapas gemaakt. Smullen geblazen dus! Heb natuurlijk weer veel te veel gegeten en Uk kwam volgens mij in de verdrukking ofzo, want die was hevig aan het protesteren!
Oh dus ik ben de enige die toe durft te geven dat het beroerd is. Als we allemaal zwanger willen worden hebben we het over standjes en timing en wat er allemaal niet meer komt kijken bij het klussen en nu we zwanger zijn is het ineens een taboe?
Loeki, ik vind het absoluut geen rare vraag. En hij mag van mij ook gesteld worden. Het viel mij alleen op dat niemand erop antwoord. En wat betreft mijn sexleven... Laat ik het zo zeggen: 't is een beetje lastig zonder man.
Loeki, het lijkt me wel erg vervelend voor je, als je man niet meer naar je omkijkt. Ik kan me voorstellen dat hij lekkende borsten niet echt sexy vind (en daarbij, ze lekken overdag toch niet?), maar je buik is toch helemaal nog niet dik? Ik ga vandaag de logeerkamer uitruimen, zodat deze volgende week kan worden omgetoverd in een babykamer! Dinsdag wordt de vloerbedekking gelegd, en dan kunnen de meubeltjes erin!
Nou, hij kijkt wel naar me om hoor Jopie, maar niet meer op die manier dat ik graag wil. Nu ben ik ook vaak moe, misschien dat dat mee speelt. Ik lig er 's avonds al vroeg in, veel eerder dan hij. Maar op zondagmorgen of zo kan ik hem niet verleiden tot meer dan even knuffelen en dat vind ik wel erg jammer.
Ik heb weer wat leuks gevonden op marktplaats! http://koopjes.marktplaats.nl/kinderen_ ... 73282.html Ik vind alleen 39,00 veel te duur, want ik heb deze nieuw op internet gevonden voor 49,95.
Ach, wie niet waagt. Ik heb mijn kinderwagen voor 100 euro gekocht terwijl er 175 voor gevraagd werd.