Zandkleurige wipstoeltjes zijn wel zeldzaam heb ik in de gaten. Er worden er erg weinig aangeboden. De meeste zijn allemaal donkerblauw. En die wil ik dus niet.
Oh, rond Groningen zijn ze niet zo zeldzaam 1/3 is zandkleurig zag ik net. Of iig een andere kleur dan blauw. Ik zag een mooie blauw/gele, maar daar werd 50 euro voor gevraagd, nou daar koop ik een nieuwe voor denk ik dan. Ik denk ook dat ik een nieuw stoeltje ga kopen. We zullen hem vooral in de woonkamer gebruiken en daar is de kleurstelling ecru/licht bruin. Dus dat zijn inderdaad de minder voorkomende stoelen en bovendien vind ik die er vaak niet zo schoon uit zien.
Misschien is dit iets voor je? http://www.babycare.nl/product_info.php ... cts_id=625 Ik denk dat ik deze ga kopen als het niks wordt op marktplaats.
Hij is echt leuk, maar ik denk niet dat ik al gelijk aan een wipstoeltje begin. Mijn neefje heeft het ook altijd zonder gedaan. Het staat niet op de lijst van dingen die ik voor de geboorte al moet hebben. Misschien dat het komt als de kleine er is. Het geld vliegt er al doorheen op dit moment, dus beperk me tot dingen die echt moeten, flesjes, spenen, bedje, aankeedkussen, badje e.d.
Ik zie bij m'n schoonzus hoe handig het is om zo'n stoeltje te hebben. De kinderen genieten er echt van. Maar idd het geld vliegt er door.
OOOh wat praten jullie veel, heb sinds woe niet gereageerd en kan het nu al niet meer bijhouden. Heb op mijn werk tot ongeveer blz. 432 bijgelezen, maar daar laat ik dan maar even bij. Jullie zijn op koopjesjacht zo te zien... Ging gisteren kijken voor een kinderwagen (nog gewoon oriënteren) mijn man is dus helemaal weg van die bugaboo, ik vind hem persoonlijk wat te duur...maar hij is altijd zo dat als hij iets koopt de beste, mooiste etc wilt en helemaal voor zijn eerste kindje... moeten we het dus nog veel over hebben. Ik zag ook leuke ledikantjes en commodes die afgeprijsd waren. Vind het best moeilijk om keuzes te maken...
Oempje: het is ook niet bij te houden, Ik heb wel een zandkleurige wipstoel. Tweedehands, dat wel. Maar toen ik de wipstoel ging halen zag hij er echt als nieuw uit. Het is wel een luxe. Ik zet binnenkort wel een foto ervan in mijn album. Gewoon op marktplaats gekocht. Het lukt me trouwens niet om een autostoeltje uit te zoeken. Zoveel keus.
Nou het is weer vrij rustig geweest, ik kan merken dat het weekend is. @Meliske: Hoe was het gisteravond? @Pientje: Ja een spelfout op de muur is ook zo zonde, het gedichtje vind ik trouwens erg mooi. De zwemles van mn dochtertje ging wel, maar ik mag die ene juf dus echt niet. Ik heb vroeger ook zwemles van haar gehad en het is echt een kenau. Ze is al lang met pensioen maar ze vind het zo leuk om dit te blijven doen, nou dat zou je niet zeggen als je ziet hoe ze met die kinderen om gaat. Gelukkig zou ze tot de kerst ongeveer nog les geven en dan komt er een andere. Mn dochtertje moest van de kant in het water springen en dat deed ze ook wel, maar ze hadden de bodem naar beneden gegaan dus ze ging weer kopje onder, en raakte daardoor in paniek en klampte zich vast aan die kenau juf. Die zei: niet zo aanstellen, klim maar weer op de kant. Later moest ze van die andere (jonge) juf, en was ze wel wat angstig maar ze deed het toch, ze raakte weer even in paniek maar deze juf stelde haar gerust en liet haar zien dat ze met haar teentjes de bodem kon raken en dat de juf er bij was. Ze kreeg even persoonlijke aandacht om even er aan te wennen en ze was meteen niet meer angstig, die juf komt misschien net kijken maar weet wel hoe ze een kind over de water angst kan helpen. @Loeki:Ja een aqua kost heel veel tijd, energie en geld. Ik heb me in het begin enorm verdiept in de juiste waterwaardes etc etc. Zelfs een CO2 systeem zelf gemaakt omdat de planten het dan beter zouden doen, maar ik blijf last hebben van alg en slecht groeiende planten. Ik kan er ook niet zo van genieten als dat ik had gehoopt. Misschien doe ik er in de toekomst wel hamstertjes in ofzo, ook leuk om naar te kijken en is ook wat leuker voor mn dochtertje. Wat betreft mn sexleven, tja mijn sexdrive is altijd hoger geweest dan die van mn vriend, ondanks mn ME en chronische pijnklachten. De 1e 3 maanden durfde ik gewoonweg niet en had ik er geen zin in, maar daarna kwam de drive weer terug, maar mn vriend heeft een drukke baan, staat sóchtends vroeg op en sávonds laat thuis dus hij is juist degene die minder wil. Nou mn vriend heeft dus koorts en voelt zich belabberd, dit weekend dus niet klussen aan de babykamer
Loeki, net op www.intercard.nl gekeken en zag daar kaartje 12238 en moest gelijk aan jou denken, vond het wel een kaartje dat bij jullie past. Maar je ging er zelf al een maken toch?
Hallo dames Gelukkig is er niet zoveel geklets gister! Jopie het is een mooi wipstoeltje hoor ik heb zlf wel een zandkleurige gekocht op marktplaats hij ziet er uit als nieuw en dat voor 15 euro (zie album) Zorra Jammer dat jullie niet kunnen klussen aan de babykamer.
Oempje het is wel een dure wagen de bugaboo maar wel een hele leuke vind ik persoonlijk hij is ook erg handig!
Hey Dientje, ik zie dat jij hem ook hebt! Ja hij is idd erg mooi en mijn man zei ook dat hij erg handig is en flexibel voor in de winkel. Heb je m nieuw gekocht of tweedehands? Ik zag gisteren dat je de Gecko hebt en Cameleon, welke is die van jou? Leuk wipstoeltje en trouwens ook een leuke foto van jou, leuk om een gezicht bij een naam te hebben, sta je daar voor je nieuwe huis?
@ Zorra, idd een kaartje voor ons, maar ik heb mijn kaartje al uitgekozen. Het moet alleen nog gedrukt worden. Ja het aqua is tot nu toe helaas geen succes. Nou ja, dan heb ik straks alleen nog Danio's en Tetra's over, want die heb ik allemaal nog en schijnen ook helemaal nergens last van te hebben. Ik vind het niet erg om veel tijd in mijn dierentuin te steken, maar ik heb blijkbaar meer feeling met warmbloedige dieren, want mijn katten en konijnen zijn geen probleem. Mijn rammelaar is al weer 6 en vertoont nog geen ouderdoms verschijnselen. Hoop dat hij nog heel wat jaartjes mee kan. Jullie zijn wel allemaal van de zandkleurige wipstoeltjes hè. Ik hoef ook niet zo nodig een blauwe hoor.
@Loeki: Ik ben ook meer van de warmbloedige dieren hoor, hoewel er niet zo heel veel vissen dood zijn gegaan maar mn aqua ziet er gewoon niet mooi uit, qua planten en inrichting. Wij hebben trouwens een paars metallic wipstoeltje, dus hier geen zandkleur
Ik zag deze, maar het is helemaal in roermond, wel jammer: Het is al weer 2 uur geweest, tijd voor deze dame om weer even te gaan slapen.