Zo en ik ben dus net wakker. Ik heb het ook! Nu het kamertje eerder komt moet alles naar boven. Moet he. Maar mijn man is in een ander huis aan het klussen. Nu hebben net mijn ouders al een kastje naar boven gebracht en dat ga ik nu lekker soppen en inruimen. Enne, de muur houden we maar zo. We kijken eerst maar eens hoe het staat. Anders kan er altijd nog een lik verf overheen. Het liefst ga ik morgen alles halen. Shit, nesteldrang, hihi.
Ik ben druk aan t surfen voor het opdoen voor ideeën, en kwam deze leuke site tegen: http://www.cherrypie.nl/claireberson/de ... JKGizFmOo0
Heb trouwens echt niet goed geslapen vannacht, last van mijn rug en darmen zijn erg door de war... Wilde vandaag aan de schoonmaak, maar dat gaat dus ff niet lukken. Ben nu dus ideeën aan het opdoen voor mijn huisje dat we een beetje willen opknappen. Ik ga zo ook maar eens op marktplaats koekeloeren...
Zo ik ben weer wakker, maar daar is ook alles mee gezegd. Schoonmaken van iets komt niet meer voor in mijn woordenboek. Ik ben blij als ik de moed kan vinden voor de vaat, de was , de boodschappen en het eten en daarna is alle energie op. Zelfs stofzuigen gebeurt nog maar eens per week. Niks energie stoot, niets nesteldrang, ik ben alleen maar moe. 8-[
Oempje Het is idd een leuke site die je hebt gevonden! Ik heb de wagen 2e hands gekocht voor 350 euro via marktplaats het is een Gecko, ik wilde eingelijk heel graag een beige wagen maar die zijn er niet zoveel en als ze er zijn kosten ze heel duur. Acheteraf dacht ik wel had ik maar de cameleon genomen want bij die kun je dat deel waar je hem aan duwt verstellen en dan past hij makkelijker in de auto, maar ben wel tevreden hoor. Ik sta op die foto voor het huis van mijn ouders, was het maar waar dat dat mijn huis was hihi. Nu woon ik in een 4 kamer appartement het is wel gezellig maar het liefst heb ik natuurlijk een eengezins woning.
Jopie de pijn komt en gaat, gisteren heb ik duidelijk te veel van mezelf gevraagd en had ik er 's avonds weer last van, vandaag ook nog wel. Ik krijg bij hele simpele dingen al last, zoals bij het inladen van de vaatwasser, vooral de onderste lade is niet prettig. Ik heb nu gup nummer 7 uit het aqua gevist, als er nog iemand tips heeft houd ik me aanbevolen, want ik heb nu geen volwassen mannetjes meer over en nog slecht twee vrouwtjes. De jonge guppen hebben nergens last van. Een van de mollies had vanmorgen weer witte vlekken, dus ben nu aan de derde ronde medicatie van wattenziekte bezig, maar die mollie lijkt verder niet ziek. Het zijn juist de perfect gezonde vissen die ineens het loodje leggen. Triest voordeel is dat er over een paar dagen geen gup of mollie meer over zal zijn en ik kan stoppen met dode vissen uit het aqua te halen.
Op je wagen zelf staat dat het een frog is Ik heb hem ook en hij is volgens mij erg handig. Loeki, ik heb helaas geen tips voor je aquarium, ik heb alleen een vijver.
Nee, ik denk dat er niemand is die nog tips kan geven, ik heb echt alles gedaan wat jullie en de dierenwinkel me aangeraden hebben. Nou ja, ik zie het wel, het mag blijkbaar niet zo zijn. Vind het alleen heel naar voor de vissen zelf, ik zie dat de in doodsnood zijn en ik kan er helemaal niets aan doen. Ja ik heb ook een tijd en vijver gehad en dat was nooit een probleem. Ik ga vanavond maar weer vroeg naar bed. Ik ben verdorie pas 3 uur wakker en ik kan nu al weer slapen. Morgen 5 uurtjes lesgeven, maar als ik om 12 uur moe ben ga ik gewoon naar huis. Ik vind van 8.30 uur (ben er dan om 8.00 uur) tot 14.30 uur eigenlijk te lang als ik maximaal 4 uurtjes mag werken.
Hij is mooi hoor Dientje! Mijn man is ook een voorstander van de Cameleon, hij heeft er vandaag bij gezworen dat we die nemen, anders gaat hij niet wandelen buiten :S gelukkig wilt me moeder ons helpen met de kinderwagen, vind het echt superduur! Maar goed it's the first one en we hebben de intentie om nog meer kids te krijgen, dus hoop ik dat het een goede duurkoop is! Was vandaag ook op zoek naar positiekleding, ik heb zelf nog niet veel aangeschaft, die noppies merken etc zijn ook vreselijk duur hahah ( ik vind alles duur) heb deze site gevonden, daar vallen de prijzen op zich wel mee. http://www.mooiverpakt.nl/ Ik voelde mijn kleine schatje wel erg vaak vandaag, was echt een super gevoel. Erg druk aan t schoppen en mijn man kon ook mee genieten. Het valt me trouwens op dat hij vaak bij dezelfde plek schopt. @ arme loekie en de vissen... wens je sterkte met alles, de pijnen en het werk morgen. Ik ga nog effe googlen, surfen... misschien tot laters en anders morgen weer..
Goeie morgen allemaal. Nou, heb niet zo heel best geslapen. Pijn in mijn buikspieren is net zo erg als 2 weken geleden. Denk dus dat ik het na de middagpauze voor gezien houd. Hoorde op RTL4 dat er gewaarschuwd werd voor konijnendieven. Nu haal ik mijn nijntjes rond de kerst altijd in huis, omdat ik bang ben dat ze anders als Flappie op een tafel belanden, maar ik ben dus niet zo paranoïde als mijn familie me soms wel eens beschouwd. Up-date over het aqua. De gup die ik gisteravond uit het aqua gevist had en even in een kom had gedaan zodat ik hem weg kon gooien als hij echt dood was lijkt iets bij te komen in het schone leidingwater. Denk niet dat hij het red hoor, maar ik ga vanmiddag alle volwassen guppen die nog over zijn denk ik even uit het aqua halen en in schoon leidingwater zetten. Vroeger hielden we immers ook gewoon guppen in een kom. Ik heb al drie dagen last van behoorlijk veel bloed in mijn ontlasting. Geen gevaar weet ik maar wel pijnlijk. Nog zo'n klein ongemakje van de zwangerschap. De lekkage van mijn borsten wordt ook steeds erger. De uitslag van de lilypadz verdwijnt nu wel en ik smeer er 's morgens een beetje calendulan op. Nou ik ga me even haatsen anders sta ik zo lang in de file. Nog even ontbijten, lenzen in doen en wegwezen. Spreek jullie later.
He dat had ik dus vanochtend ook. Ik kijk het nog even een paar dagen aan en anders even naar de HA. Er komt in onze familie nogal veel kanker voor en dan ben ik er toch een beetje bang voor, dat het wat anders is. Maar ik denk dat mijn slijmvliezen erg geprikkeld zijn. Ik had nl gister ook een paar keer een bloedneus en vanochtend ook weer.
Dit is geen wrattenziekte maar witte stip! En wrattenziekte komt vrijwel nooit voor! Zegt mijn schoonvader met 25 jaar aquarium ervaring. Als medicatie heb je EXIT nodig. Waarschijnlijk is het hiermee weg, en anders zit er nog iets in je bak. En verder kun je beter regenwater dan leidingwater gebruiken, want ledingwater bevat vaak te veel kalk. En het is ook beter om niet te veel van die rommeltjes uit de dierenwinkel erin te gooien. Ik hoop voor je dat hierna het probleem opgelost, want dit is niet leuk zo Nou ben blij dat het weekeinde er weer op zit, pfffffff. De kinderen zijn superdruk geweest. Ik zit er toch aan te denken om ook mijn dochter maar op adhd te laten testen want ze is veel drukker als mijn zoon. En hij is zelfs zonder zijn medicatie rustiger. Ik heb van het weekeinde al wel een begin gemaat met de wiegbekleding. Dus die is nu ook bijna af. Ik heb zo'n celinewieg ik weet niet of jullie die kennen? Ik probeer er wel zsm een foto van te maken als hij af is. Mijn man en schoonpa waren namelijk met de electra bezig op zolder, dus had ik lekker tijd voor mezelf. En hoe kun je die nou beter besteden dan met de voorbereidingen voor de babykamer hihihi. Scheelt straks weer. Ik krijg steeds meer zin om aan de kamer te beginnen. Ik ga nu gauw weer verder hier want mijn oppaskindje vraagt om mijn aandacht. Doegggg
Tascha, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Ik heb gisteravond voor het eerst Uk met m'n hand gevoeld[/img]