Nee, foto's nog steeds zoek, gelukkig zijn ze digitaal, dus ik ben niet ook de negatieven kwijt. Heb mijn schoonvader toch maar om een nieuw DVDtje met foto's gevraagd, dan druk ik ze op eigenkosten noog wel een keer af, zijn er 140 dus voor 10 euro heb ik ze weer en dat is de tijd niet waard om te blijven zoeken. Ik heb dus helemaal geen klachten anoniemje. Ik maak me er maar niet te druk om. mijn (.)(.) groeien en mijn buikje ook, dus ik ga er maar van uit dat het goed komt.
pientje - tsjee wat een vervelende droom!! dat is idd niet leuk om zo wakker te worden! nou heb net toch de VK gebeld, afspraak gemaakt voor een intake, op 13 september om 10 uur. ze zei dat we het hartje nog niet konden horen omdat dat nog te vroeg is....ik ben dan bijna 9 weken......????vreemd toch?
Nou, ik dacht echt dat je het hartje dan wel el kan horen,ik heb ook mijn echo aan het eind van week 8 (nog 2 weken) en dan hoop ik echt wat te zien en horen. Mijn man gaat ook mee, dus hoop wel dat er dan iets te zien is, waarom zouden ze anders een echo doen. Doen ze bij jouw de echo en intake in een keer? Ik moet er 2x voor heen.
nou ze zei, je kan dan nog niet het hartje horen daar is het nog te vroeg voor, dit gesprek is gewoon een kennismakingsgesprek waar ik dingen uitleg en jullie je vragen kunnen stellen, moet ook me ziekenfondspapieren meenemen..... ik ga het hier is aan de VK op de site vragen!
zou het niet weten, heb het volgens mij wel ergens gelezen dat het dan nog niet met zo'n doppler te horen is alleen via een echo, maar zeker weten doe ik het niet. heb nog niet het idee dat mijn borsten groeien, heb vanmezelf al een redelijke cup, hahahah. Mijn buikje wel, mijn normale broeken zitten al helemaal niet meer fijn... moet misschien ook niet zo onzeker zijn maar dat is wel moeilijk,als je eleke morgen boven de wc hangt heb je wel meer het gevoel dat je zwanger bent en nu amper, heb gisteren zelfs nog maar een test gedaan want ik ging gewoon twijfelen, hahaha(hoezo blonD) suc6 met het zoeken naar de foto's, liggen vast op en heel onlogische plek.
Dat klopt wel dat je met 9 weken nog niet kan horen. Rond de 11-12 weken kan je het geloof ik horen,soms wel eerder. Hangt er ook vanaf of je erg slank bent of niet (dacht ik) Bij mijn 1e dacht ik 9 weken te zijn toen ik voor het eerst naar de vk ging. Maar zij dacht langer en zei als we nu het hartje kunnen horen ben je langer zwanger,horen we het niet dat ben je idd rond de 9 weken. En inderdaad je hoorde heel hard het hartje kloppen ,bleek dus ook iets van bijna 2 weken verder te zijn.
het zal toch wel waar zijn wat ze zegt. Ht zal in een aantal gevallen waarschijnlijk al wel kloppen, maar om je niet bang te maken heeft me VK natuurlijk zoiets van we doen het niet dan gaat ze ook niet in onzekerheid zitten. Is wel leuk want ik ken haar best goed, heb namelijk zelf in de kraamzorg stages gelopen en kwam ik haar eigenlijk altijd tegen in de gezinnen. en ze doet het huis van me schoonouders bijhouden als ze op vakantie zijn, en andersom.
Heey Melsike,ik zag dat er alweer een slotje op je vraag zat bij de verloskundige,maar heb je nou je antwoord gehad??? Zie heel vaak slotjes op vragen waar nog geen antwoord staat,vraag me dan altijd af of ze een pb'tje krijgen dan??
Pientje, de vragen aan de vk kunnen alleen door hen beantwoord worden, op alle vragen gaar automatisch een slotje, maar je krijgt wel gewoon antwoord en ook jijzelf kan gewoon onder dat bericht posten, alleen kunnen anderen niet posten.
ooooooooooooooooooooooow nu snap ik het.... Dacht al joh,ook lullig elke keer dat slotje direct erop....
Pientje, wat een vervelende droom. Misschien ben je onbewust toch te bang dat het misgaat. Bij mij staat op de brief van de verloskundige dat het eerst om een kennismaking gaat. Dan zou pas de tweede keer het hartje worden beluisterd, 16 weken. Maar ik zal dat wel verkeerd begrepen hebben. Zijn de foto's weer boven tafel?
ik heb er de ballen verstand niet van, ik wacht wel af. maar je heb een echo, dan kun je zien of er iets zit... maar is dat dan hetzelfde als het hartje horen kloppen, of doen ze dat dan weer op een andere manier? snappen jullie wa ik bedoel??
hmmm das bij mij niet onbewust hoor......ben echt blij dat ik een vroege echo krijg. Pffff net erg misselijk,gauw wat gegeten,nu gaat het weer. Maar meestal als ik begin met eten.....blijf ik eten... Zijn een paar van jullie al aangekomen eigenlijk?? Of al afgevallen?
Hartje luisteren gebeurt met zo'n doptone. dat is iets anders dan een echo apparaat. Maar met een echoapparaat kan je ook het hartje zien en geloof ik ook horen. Heeft de vk het ook over een echo gehad?
ik zit eiegnlijk nog gelijk qua gewicht.. gelukkig want pff dat vind ik zo erg dat aankomen, en het is al niet weinig....dat lijkt me dus ook verschrikkelijk, bij de VK op de weegschaal! niemand weet wat ik weeg hiero, zelf me menneke niet!
Ik ben gelukkig ook nog niet aangekomen. Sinds ik zwanger ben dan.... Daarvoor wel behoorlijk door het stoppen met de pil en met roken Ik had dus zo gedacht om de eerste 10 kilo aankomen gewoon maar over te slaan
nee ze zei alleen kan nog geen hartje horen.... misschien dan wel een echo???? ben ook zo muts, want dan hang ik op en denk ik, shit had ik dat en dat nou maar gevragen! maja ik wacht wel af tot 13 september, dat is ook zo!
misschien krijg je dan wel een afspraak voor een echo. Heb je ook al gezegd wanneer je bent uitgerekend en hoelang je zwanger bent? Jij had toch best onregelmatige cyclus? Als je geen echo krijgt bij de vk,dan moet je gewoon doen dat je niet precies weet hoever je bent,dan krijg je een termijn echo,als het goed is,ze moeten toch weten wanneer je bent uitgerekend.