Zo ik ben weer thuis. In weken niet zo'n last van mijn buik gehad als vandaag. Komt niet alleen door het werk hoor, had het hele weekend al wel last, maar vandaag was het wel heel erg. De hele middag is mijn buik gespannen en pijnlijk geweest. Om 17 uur weer naar Pilates, misschien dat de fysio dan nog iets voor me kan doen, want wordt hier niet alleen moe en sjaggie van, het doet vandaag ook echt pijn. Niet alleen een zeurend gevoel, maar echt moeite met staan en lopen.
Hallo allemaal, Tascha proficiat! {|= ik heb nadat zaterdag het zo leuk was met het opzetten van de kinderkamer zondag een vermoeide dag gehad, voelde me erg ziek. ben vanochtend bij huisarts geweest en die wilde me aan de AB maar dat wil ik niet nu tenminste niet hij wist ook niet zeker of alle klachten (slijm benauwd en hoesten ) hiervanover gingen. Nu moet ik morgenvroeg naar ZH voor uitgebreidt bloedt te laten afnemen. hopelijk komt er niets geks uit. Ik maak me toch zorgen om mijn eigen conditie, ik heb totaal geen energie om iets te doen en als dan wordt ik de dag erna zo afgerekend dat het ook niet goed is. iemand een idee om toch beetje aan conditie te doen zonder inspanning te leveren, begin nu ook vervelende pijntjes in de buik te krijgen als ik gewoon loop, lijk me niet normaal Hoe moet dat nou verder vraag ik me af,
Hier heb ik ook een topic onder 'zwanger' over geopend, omdat ik dus totaal geen energie meer heb, ik slaap iedere middag, maar nu moet ik om 17 uur naar Pilates en dan ben ik niet wakker te krijgen om 17 uur. Tegen hoesten is er een hele goede hoestdrank die je tijdens de eerste 2 trimesters mag slikken, dus tot week 27 of zo.
Van slapen wordt je ook moe...... Ik zeg niet dat het zo is, maar door alleen maar aan je moeheid toe te geven kan je nog meer moe worden.
Jeetje Dizzy, dat klinkt niet echt lekker. Ik heb ook niet de energie die ik zou moeten hebben hoor volgens de boekjes. Ik vind het heerlijk om 's middags even te liggen en slapen, ik heb dat ook echt nodig. Dus voor mij gaat die klapper niet op Jopie.
Nee, het beste tegen vermoeidheid is bewegen, maar dat is dus net iets dat ik niet kan De vermoeidheid is bij mij begonnen toen ik moest stoppen met sporten.
Ja precies, hoe minder ik doe hoe minder ik ook kan doen, gek word ik ervan, en ik wil wel bewegen en dingen doen maar het gaat wel tot enkele uren later of de dag erna dan voel ik me hartstikke ziek ervan. Ik wil niet moe zijn ik wil werken gewoon 5 dagen per week en verder nog leuke dingen doen en niet de hele dag thuis zijn zitten en hangen en futloos zijn ik krijg het gewoon niet doorbroken, door de hoofdpijn, misselijkheid en nu dat hoesten breekt je ook af. Welke hoestdrank mag ik dan wel hebben?
Ik weet hoe je je voelt hoor Missy, want voor mijn werk heb ik geen puf meer, maar ook voor (andere) leuke dingen kan ik de moed niet meer op brengen. Iets leuks doen in het weekend zit er niet in, want ik moet 's middags echt even slapen. Met de kerst heb ik de hele familie over de vloer, heel gezellig, maar zie er nu al tegen op omdat ik zo moe ben.
Gelukkig kan ik hier even het verhaal kwijt, en ik moet morgen toch bloed prikken laten vraag ikhet wel na. Wat nou energieke periode zwangerschap, mooiste tijd vanje leven nou zo ervaar ik het absoluut niet
Nou mijn kleine stelt me even gerust dat ik ook weer even weet waarvoor ik dit doormaak, dat is dan wel weer erg leuk die schopjes (nu nog wel)
Ja, ik voel de mijne ook wel trappen, maar ben daar met mijn gespannen buik niet echt altijd even blij mee.
Nee loeki dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen, ik heb straks ook weer cursus deel 3 van samen zwanger, ben benieuwd, maar ben ook erg blij als het 23 uur is en ik weer naar bed kan. Om nog even terug te komen op een vraag die eerder vandaag de ronde deed, mijn man en ik delen nu ook meer knuffels uit dan wat anders, ook daar heb ik weinig energie voor en hij zegt dat hij als ik slaap me liever niet wekt wel lief dat wel maar ja