April 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by carol78, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Tascha nog van harte gefeliciteerd. Wat betreft die zwemjuf; het is een echte kenau en helemaal niet lief voor de kinderen. Ze bezorgt mn dochtertje eerder watervrees dan dat ze haar helpt, maar ze blijft wss. tot kerst en wordt dan vervangen.

@Loeki:Niet echt leuk zo een aqua he. En hopelijk kan de fysio je vanavond helpen.

Sorry voor de rest weet ik het niet meer :oops: Wat betreft geen energie en vermoeidheid, tja dat is eigenlijk bij mij dagelijkse kost sinds 10 jaar. Ik ben allang al blij dat het nu niet nog veel erger is dan normaal, ik heb er een beetje mee leren leven maar nog niet kunnen accepteren. Ik hoop nog steeds dat er een keer iets voor uitgevonden wordt waardoor ik ook een normaal energie peil zou krijgen.

2. Niet meer actief

Goh zorra ik kan me voorstellen dat ME echt afschuwelijk is, ik ben nu ook bang dat dit na de zwangerschap niet over gaat en zo blijft. er is in mijn omgeving wel begrip maar tot zekere hoogte maar.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Mijn zusje roept nu ook al dat het NOOIT meer over gaat, ook zij was zo moe en zat daarom voor 50% in de ziektewet.

4. Niet meer actief

Hoe bedoel je nooit meer over, in de zwangerschap of daarna nog voor 50 % in de ziektewet :confused:

5. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Dan zouden er wel heel veel vrouwen na een zw. schap chronisch vermoeid zijn, want geen energie hebben en moe zijn tijdens de zw. schap komt zoveel voor, dus wees maar niet bang dat het bij jullie zo blijft hoor. ;) Ik ben gewoon als kneus geboren :) Als baby ook een jaar lang paratyfus gehad en op het randje gelegen en wss. is het toen misgegaan met mn immuunsysteem, daarna kreeg ik het ene na het andere.

Vandaag trouwens bij de Intertoys een Furby gekocht voor mn dochtertje, ze wil 'em al heel lang, maar ik vond 50 euro veel te duur. Nu waren ze in de aanbieding bij de Intertoys voor 19.98, nou dat kon ik niet laten liggen, mooi kerstcadeau :D

6. Niet meer actief

Dan zal ze blij zijn Zorra, als je graag iets wilt hebben en je hebt lang gewacht (lees zwangerschap enzo) dan ben je extra blij ermee als je het krijgt denk ik. :D

7. Niet meer actief

Oja je komt me toch echt niet over als een geboren kneus maar als een geboren vechtertje, zorra :thumup:

8. Niet meer actief

Haa wat lief.
    Kan hier nu zo ontroerd door raken.

Heeft een van jullie weleens Pfeiffer gehad?
    Ik wel en dan kan het ook zijn dat als je het niet goed uitgeziekt hebt, dat je altijd moe blijft. Vast niet zo erg als ME, maar wel moe.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113
    Vervelend dames, die vermoeidheid. Ik hoop dat het mij bespaard blijft.

Zorra: ik heb dat vroeger ook gehad. Echt een hele vervelende badmeester. Ik heb nu alleen A diploma, omdat ik gewoon niet meer durfte op een gegeven moment. Ik werd gewoon onder water gehouden door hem, om te leren duiken, :confused:
    Misschien is die juf niet zo erg, maar houd het wel in de gaten.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Je bent een lieverd Dizzy :thumup:
    Ja Janne, ook de ziekte van Pfeiffer staat helaas op mn lijstje, toen is mn vermoeidheid ook echt begonnen, een jaar lang doodmoe geweest, was net in mn examenperiode, dus examens maken en de rest van de dag en nacht alleen maar slapen. De pfeiffer ging ook maar niet weg, toen het eenmaal uit mn bloed was was de piek vermoeidheid wel weg maar de vermoeidheid bleef wel en is helaas nooit meer weggegaan :(

11. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    @Bosi: Ik hou het zeker in de gaten, ik vind leren zwemmen erg belangrijk en wil absoluut niet dat ze watervrees krijgt.

12. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb ook de ziekte van pheifer gehad, alleen heb ik dat nnooit geweten. ik ben er dus ook mee door gelopen, daarom kan het ook zijn dat ik nu zo heel erg moe ben en duizelig en zo. ze zeggen dat het bij mij ook niet meer overgaat tot ik bevallen ben. daarom moest ik van de arbo ook voor 100% weer terug de ziektewet in. ben ik niet blij mee, maar ik heb wel veel mee rust gekregen. het is een lastige situatie zoiets.

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow Zorra,Die van mij wil ook al een paar jaar een furby,maar vond dat ding te duur! Maar als ie nu zoveel is afgeprijsd..dan ga ik hem denk ik ook halen.

Tascha gefeliciteert!

Goh sinds vandaag schopt de baby nog harder,kan me niet voorstellen dat ik er ooit genoeg van krijg :D
    Vandaag voor het eerst sinds Jen op school zit verslapen en ben nu de hele dag moe gebleven...gaaaap
    En dan ook nog dat pokkeweer waar ik 8 keer doorheen moest fietsen :x
    Heb het laatst aangekaart bij mij man over die bakfiets.
    We waren eigenlijk aan het sparen voor een lcd tv voor op de slaapkamer maar steeds kwam er wat anders tussen.(gasfornuis,kinderwagen,babykamer,vakantie)
    Nu dus weer en voelde me schuldig om nu weer een andere dure aankoop te doen,die bakfiets dus.
    Maar manlief wil alleen het allerbeste voor ons,dus de volgende aankoop...een bakfiets!

Janne,leuk dat je het kamertje al vrijdag krijgt!
    Hij staat bij ons al bijna 2 weken ingepakt in de doos.
    Wil hem ook zo graag openrukken en in elkaar zetten :)
    Ook om te kijken of alles compleet en onbeschadigd is voordat we hem betalen.
    Maar de kamer moet nog steeds geverfd worden en daar ga ik straks echt mee beginnen!

Vind de tijd toch wel snel gaan hoor...vooral door die feestdagen enzo.

14. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Oh, meiden, ik wou dat ik jullie wat energie kon sturen! Ik heb nergens last van. Oké ga wat eerder naar bed dan anders maar that's it.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113
    Jopie: ik voel me gelukkig ook prima.

Ik voel alleen de baby bijna niet. Af en toe een keer een schopje, maar zeker niet heel opvallend. Ik voel het vooral in de avond.

Ik hoop maar dat het meer wordt, :(

Lijkt me heerlijk pientje, om het zoals jou te voelen, :p

16. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    @Pientje:Ik zou niet te lang met die Furby wachten, het is nl. een op=op actie en bij ons in de winkel stonden er nog maar 5.
    @Jopie: Heerlijk voor je, kan je echt optimaal van je zw. schap genieten, lekker hoor.
    @Bosi: Ik voel die van mij ook niet zo sterk hoor, een paar weken geleden schopte hij harder dan de afgelopen weken, ligt denk ik aan hoe hij nu ligt (billen naar beneden), ik ben benieuwd of hij nog steeds zo ligt (woensdag weer een echo dus we zullen zien)

Mn vriend is vandaag helemaal thuisgebleven, had nog steeds tegen de 40 graden koorts en gaf zelf aan dat hij thuis bleef. Normaal gesproken moet ik hem dus altijd overtuigen om thuis te blijven, ging hij gerust met 40 graden koorts naar zn werk, maar hij wordt hopelijk nu eindelijk verstandig :) Vandaag wel een druk dagje gehad, vanmorgen eerst mn dochtertje naar school gebracht, meteen doorgereden naar het VU ziekenhuis om bloed te laten prikken om te kijken of mn B12 nog goed is (normaal gesproken een klein uurtje rijden, nu door files bijna 2 uur over gedaan), thuis even wat kunnen drinken en meteen daarna weer doorgereden om mn dochtertje van school te halen, wat gegeten en haar weer naar school gebracht, ik meteen doorgereden naar de stad om Furby te halen, daarna naar supermarkt voor boodschappen, thuis spullen snel uitgeladen en meteen weer door naar school om mn dochtertje op te halen. Ik ben dus echt gebroken, alleen maar van dat stomme heen en weer gerij. Vanavond maar lekker op tijd naar bed.

17. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Bosi, gelukkig, ik begon me al helemaal een buitenbeentje te voelen ;)
    Jij gaat je kindje heus meer voelen. Gewoon nog even geduld (klinkt makkelijk, weet ik)

18. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Ben blij! Bedenk me net dat ik op de helft zit! Nog 3 maanden en dan is m'n mannetje weer thuis!

(sorry moest ff tussendoor...)

19. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Hoe heet de burgemeester van Wezel..... ezel.....

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo dames

@Loeki Ik had het nog niet gehoord van die hazelip, het is echt niet normaal nee het klinkt hard maar ik vind dat zulke mensen geen kinderen mogen krijgen.

@Dizzy en Janne Vervelend die vermoeidheid zeg als ik jullie wat energie kon sturen had ik het gedaan!

@Zorra Wat een klote zwemjuf zeg ze hoort die kids juist te stimuleren.

Share This Page