April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    PRDM: wat een mooie wieg zeg! :p

Janne: veel plezier bij de vk

Ik was er de 7e vorige week. Ik was er nog geen 5 minuten. Even de bloeddruk en buik voelen en het hartje luisteren. En klaar!
    Nu pas weer in januari!

Dit weekend zal mijn vriend het kamertje af verven en waarschijnlijk de meubeltjes erin zetten.

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb ook niet zoveel te melden deze morgen, behalve dta ik echt helemaal kapot ben en ik weet niet waarvan. heb totaal geen energie en heb mijzelf dan ook uit bed gesleept. ik ga zo lekker op de bank met een boek en een kop thee liggen, misschien helpt dta iets en vanmiddag maar even een uurtje slapen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Vervelend tascha, doe maar rustig aan inderdaad.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben met paracetamol naar mijn werk gegaan, mijn buik staat de hele dag strak gespannen, kan nooit de bedoeling zijn. Dit is echter de enige dag in de week dat ik de examenklassen heb en ik zie ze nog maar 7x voor mijn verlof, dus voor hun maak ik een uitzondering, voor de 3e klassers had ik me afgemeld.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Er is weinig activiteit hier vanmorgen :(

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    jaa sorry, zit heerlijk op de bank met een goed boek, kom even lekker bij zo. let je wel een beetje o je zelf loeki, is wel belangrijk he!

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Lekker met een boek op de bank, dat zou ik ook wel willen, over 2 uurtjes ben ik vrij. Dus dan ga ik er ook ook van genieten.

8. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    loeki doe het maar rustig aan meisje die gespannen buik...pas maar op. heb je al naar vk gebeld daarvoor?

tascha kga gewoon u voorbeeld volgen en op de zetel gaan liggen en lekker niksen gewoon genieten moet ook eens kunnen...

Annabel

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, ik ga morgen weer naar de fysio en volgende week naar de VK. Toen ik de vorige keer met mijn klachten bij haar kwam werd ik weinig serieus genomen, ik heb meer aan mijn HA en fysio, want ik heb ook gebeld dat ik een onsteking had en ze zou het noteren. Dat was het enige antwoord.

10. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Heeey daar ben ik weer! Ben vanmorgen naar huisarts geweest, omdat ik denk dat ik blaasontsteking heb, en er zat zo'n schattig babyjongetje naast me.. echt een lieverdtje! Hij was ziek, en maar hoesten arme jongen. Ik dacht in mezelf, dat ga ik dus ook nog meemaken... wel super hoor alleen als ze ziek zijn is het minder, maar dat hoort er allemaal bij natuurlijk. Nou heb plasje afgeleverd bij laboratorium en krijg pas over 5 dagen te horen of ik blaasontsteking heb of niet... dus nog even afwachten.
    Vervolgens heb ik eindelijk tijd gemaakt om naar Prenatal te gaan...twee zwangerschapstunieken gekocht in de aanbieding, en zag zulke lieve jongetjeskleertjes, je weet gewoon niet waar je moet beginnen. Ja, de sales zijn al zachtjes aan begonnen in de stad, ik ga dus echt wel in slaan voor de kleine... al die lieve kleertjes daar zijn alle zwangere vrouwen zwak voor ;)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    De hormonen gieren vandaag door mijn lijf heen.

Oef wat ben ik opgefokt zeg! Mijn hond werkt op mijn zenuwen, sommige topics hier, :confused:

Ik geloof dat ik maar even rustig aan moet doen vandaag,

sorry voor het klagen even, :(

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oempje, wat duurt dat lang, ik krijg de eerste uitslag altijd gelijk bij het inleveren, als die negatief is krijg ik de volgende dag de uitslag van de kweek. 5 dagen vind ik wel heel erg lang hoor en al die tijd kan de ontsteking verder werken. Zou er niet blij mee zijn. Wil je enit onzeker maken, maar het duurt wel erg lang zo.

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Rustig Bosi ;) adem in adem uit...

Gister de 1e laag verf op de muur gesmeerd :D straks weer ff 1 muurtje want die ondergrondt was best donker dus die moet denk ik wel 3 keer.
    En dan morgen de laatste laag en dan de meubeltjes in elkaar zetten en aankleden.
    Ow heb zo'n zin om al die dozen babykleding open te rukken en de neutrale kleertjes vast in de kast te leggen...

14. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Loeki, tuurlijk ben ik hier niet blij mee, maar tis niet anders. Ik vertrouw op mijn dokter en ik denk dat hij wel weet wat hij doet. Ik wacht het dus nog even af.

Pientje leuk hoor, je bent al lekker bezig, het gaat zeker heel mooi worden :)

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik bedoel alleen dat ik het vreemd vind dat de ene HA binnen 5 minuten een uitslag heeft en de ander na 5 dagen. Niet dat het altijd juist is want ik kreeg dus een AB-kuur terwijl er geen blaasonstelking bleek te zijn. We zijn wel altijd erg afhankelijk van de HA.

16. Niet meer actief

Heel even snel een bericht, heb even bijgelezen, Loeki wat een gedoe op je school en idd staigaire inzetten ik weet het niet..
    Hoe gaat het nu met je buik?
    Jopie wat heerlijk dat je man over 3 maanden thuiskomt, kun je gaan aftellen.
    Oempje altijd vervelend dat je moet wachten maar kweken duren (afh, van soort kweek 3-4 werkdagen ) dus 5 is iets ruim genomen maar kan natuurlijk goed. hopelijk komt er niets geks uit he.
    Pientje heerlijk he als er ineens voorruitgang is in het kamertje, gaf mij zaterdag ook een heerlijk gevoel.

Bosi hormonale aanvallen wie kent ze niet :) :)
    em je moet ook niet te veel willen doen, en jij hebt idd nog geen buikje waar die vrolijk veel ruimte in heeft en toen ik las dat de kleine "klem"zat ach gossie :)

Annebel heb je de trouwkaarten al verstuurd, en lukt het allemaal met de voorbereidingen. :(:

Tot snel weer later vandaag....

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dissy, mijn buik is niet fijn, hij is strak en gespannen en mijn lies is pijnlijk. Morgen gelukkig geen lessen dus ik kan ontspannen.

18. Niet meer actief

Tjee Loeki het zit jouw de laatste weken ook niet mee, laten we allemaal een goede start maken in 2007 dat we topfit het nieuwe jaar ingaan!
    en denk eraan neem voldoende rust =; Daar wordt je buik waarschijnlijk niet direct beter vanmaar vooral ook niet slechter, toitoi ermee
    tot later...

19. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Loeki ja het is erg verschillend helaas...
    Ik vind het ook balen dat we zo afhankelijk zijn. Hij zei wel dat hij me medicijnen kon geven, maar hij weet dan nog niet of ik het heb en welke variant.

20. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    dizzy missy nee de trouwkaarten zijn nog niet verstuurd we hopen dat we ze tegen vrijdag mogen afhalen bij de drukker want er zit echt een tijdsdruk op!
    als we ze dit weekend kunnen versturen hebben ze al maar 4-5 weken hun uitnodiging op voorhand.
    maja he zal ons wel lukken zeker.

en hoe gaat het anders met u?

Annabel

Deel Deze Pagina