@ Dizzy er bestaat een kans dat mijn buik helemaal niet beter wordt ook als ik niets doe gaat de groei van mijn baarmoeder door, maar mijn spieren geven niet meer mee dan ze nu al doen, daardoor blijven ze constant op spanning staan. @ Oempje, ja het is wel fijn om te weten wat je straks moet slikken, want ik heb het dus 5 dagen geslikt zonder dat het nut had, want ik had geen blaasontseking, maar een liesblessure.
Annebel de meeste van uw familie en vrienden weten toch wanneer je trouwt dus dat geeft niets als de kaart 4 weken vooraf pas komt, fijn dat het allemaal goed loopt, zet je tzt wel een trouwjurk foto in het album ben benieuwd hoeveel mooier je op de grote dag bent met een mooie jurk aan. Loeki dat is balen Met mij gaat het vandaag beter tov gisteren hoesten is minder, wel weer tot 10:30 uur geslapen en toen snel op omdat ik voor de middag in het ZH moest zijn. ben nu lekker thuis tv aan het zappen even gedachten op nul.
Hoi meiden, Oempje wat naar zeg. Bij jou schiet het ook niet echt he Loeki. Vanochtend was alles oke bij de VK.
Het blijft klungelen Janne, fijn dat alles goed was. Krijg je nou al een beetje vertrouwen, zodat je kan genieten? Mijn vloerbedekking ligt. Is moooooooooiiiiiii geworden!
Hoi meiden Hier weer ff snel een berichtje van mij tussendoor! Ik hoop dat alles met jullie een beetje goed gaat, ik heb ff snel een paar pagina's in vogelvlucht gelezen maar ik zag al dat er een aantal zich niet helemaal happy voelen. Wat ontzettend balen voor jullie zeg! Ik ben vanochtend weer bij de gyn geweest, het was een echt bliksembezoek. We kregen een echo (geen foto's helaas) en daarna nog ff snel een paar dingen doorgenomen en nu weer een afspraak voor over 3 weken. Alles is in elk geval goed met de baby, hij/zij ligt keurig op schema. De gyn vond wel dat ik een flinke buik had voor mijn termijn, hij zou me eerder rond de 28 weken schatten op grond van mn buik dan 24 maar goed dat komt door hoe ik draag. Ikzelf heb veel last van mn bekken, dat is echt een tegenvaller zeg. Ik moet het op mn werk echt rustiger aan gaan doen en dat kan nu net niet. Wat een rottige timing zeg! 's avonds als ik dan thuiskom ben ik helemaal verrot en 's nachts rust ik niet goed uit omdat ik geen houding weet te vinden. Ik sluit me dus aan bij de vermoeiden. Als het meezit heeft Anton aan het eind van deze week de kinderkamer af. Alles is dan geschilderd en behangen. De meubeltjes komen in week 3 Ik heb er zo'n zin in om in te gaan richten! Van mn ouders hebben we een schommelstoel gehad, echt heerlijk! Ik denk dat ik er elke dag wel ff in te vinden ben om alvast voor te genieten. Ik ga nu ff eten koken
Fijn dat alles goed was janne! Wat voor kleur vloerbedekking heb je jopie? Met mij gaat het gelukkig beter. Ik ben maar druk met school bezig geweest, en na een saaie externe analyse van ziekenhuisbeleid voel ik me een stuk minder opgefokt, {|= Wie kan er ook niet wachten tot dat het april is, 8)
Zei iemand dat het bijna april is \/ \/ \/ Zou ik ook wel willen hoor. las net dat in Belgie kindjes van 24 weken wel behandeld worden en een kans krijgen hier in NL ligt de grens dus nu op 26 weken.
Bosi, m'n vloerbedekking is beige met donkerbruin. Zet morgen wel ff een foto in m'n album. Dizzy, daar wil ik niet aan denken. Uk moet gewoon nog een week of 18 blijven zitten waar ie zit! Janne, gelukkig! Ben helemaal blij voor je! Harely, dit is dè tijd om aan jezelf te denken! Zorg goed voor jezelf hoor!
Hallo dames! Wat is het rustig vandaag. @Bosi Ja we hebben er bewust voor gekozen om jong ouder te worden het lijkt me echt geweldig! @Oempje Ze verkopen dat merk bij Prenetal en bij Ruimschoots in amsterdam succes! @PRDM De wieg is leuk geworden hoor! @Janne Ik heb de ooievaar nog niet besteld ik ga het begin van het nieuwe jaar doen! @Harley Fijn om te horen dat alles goed met je gaat! Groetjes nandine
ja maar alleen als het gewicht hoog is, maar idd ze blijven nog allemaal een paar maandjes lekker in onze buik zitten. bij de december mama's was er een 2,5 maanden te vroeg en daar gaat het wel oke mee gelukkig. las ik ergens op het forum
leuk, ik ben benieuwd. Ja volgens mij is vanaf 25 weken de grens in Nederland. Een kindje van november of oktober mama's is geloof ik ook met 25 weken geboren. Maar wel helaas overleden. Een vriendin van me van met 28 weken geboren( 28 jaar geleden) en dat is gelukkig goed gegaan. Ze ademde alleen niet bij de geboorte, dat hebben ze op gang moeten brengen.
Nou ik hoop mijn kleine toch gewoon 40 weken bij me te dragen en zoals bij ons in de familie traditie is zal mijn kleine eerder in mei dan april haar hoofdje laten zien.
Pff ik wil liever niet nadenken over vroeggeboorte. He hoe zat het ook al weer, waren 3 streepjes nou een jongen of een meisje? Ik heb er 3 gezien op de echo.
@Harley: He leuk om je weer even te "zien", goed om te horen dat alles goed gaat met de baby. Ze zeggen dat 3 streepjes een meisje is. @Loeki: Nou ik hoop toch echt dat je spieren op een gegeven moment toch een beetje mee gaan geven hoor. @Janne:Yes, het vertrouwen is er! Fijn dat alles weer goed was bij de VK! @Pientje: O het kamertje schiet op zeg, ik wil ook @Jopie:Ik ben benieuwd naar het tapijt, klinkt mooi! @Bosi:Van mij zou het morgen al april mogen zijn. @Dizzy: Die kindjes van 25 weken zijn zoooooo klein, ik heb ze gezien toen mn dochtertje op de couveuse afdeling lag, hele aparte rode kleur hebben ze en het huidje ziet er ook vreemd uit en als ze huilen dan is het zo'n schattig geluidje. Mn dochtertje was erg klein, maar leek een reus bij deze kindjes. Maar hier gaan we allemaal voor de 40 weken