April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Leuk! Heb je alleen die meubels versjouwd?

Nog even iets voor de hypers onder ons. We mogen ook niet tillen. Dus... juist de boodschappen aan de man over laten.

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ok dientje, nu begrijp ik het. bij mij is het zo, dat de vk het gewoon int bij de verzekering, ik hief er du sniet naar om te kijken.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn verzekering vergoed ook direct, dis krijg geen rekening van het ZH.

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb ze in onderdelen boven neergezet en daarna in mekaar gezet. Moet wel zeggen. Ben blij dat het staat.

Zal trouwens morgen bij daglicht nog wat nieuwe foto's maken. Deze zijn een beetje donker

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    leuk hoor jopie

6. Niet meer actief

Ik ben dus een hyper en mag dus niet sjouwen. Joepie! ( nou nee hoor)

Ik vind het wel heel leuk Jopie.

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nou moet je sowieso niet zoveels sjouwen als je zwanger bent :oops:

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Het schiet al op he jopie!

Tascha Dat is iid wel handig hoor ik heb zilveren kruis en daar moet je gewoon eerst betalen en dan declareren.
    Ik had geen zin in het hele gedoe ik wacht dan liever nog 4 dagen, ik heb van die 100 euro lekker wat blauwe baby kleertjes gehaald!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb wel een restitutiepolis, maar ONVZ betaald eigenlijk alles direct aan de vzorgverlener, alleen bij mijn lenzen e.d. moet ik het eerst zelf betalen, maar ik heb het geld altijd binnen een week terug op mijn rekening.

Leuke kamer Jopie

Ik zou dus ook niet mogen tillen, nou ja, dat doe ik al zo min mogelijk, maar helemaal uitsluiten kan je het toch niet.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album geplaats, is neit veel hè.

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja Loeki ik heb het geld ook binnen een week terug maar ja.

Ik vond het eingelijk wel schandalig om af te bellen ik dacht straks denken ze dat ik geen geld heb ofzo hahaha maar ja dat is iig niet het geval natuurlijk wij hebben altijd spaargeld liggen gelukkig.
    Maar die vrouw vondt het gelukkig niet erg ofzo!

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Je ziet al wel een klein buikje hoor niet veel maar ja ziet het wel!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja helaas loop ik daar overdag met kleding over heen en dan zie je niets meer.

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ikke donderdag! EINDELIJK :)

jopie - mooie meubels hoor!

loeki - je ziet al wel iets, maar idd niet veel, maja als het maar goed is met je meisje dan is het toch goed?

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dientje: ik heb ook zilveren kruis hoor. en ik hoef het echt niet eerst te betalen

16. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is wel raar dan tascha want ik moest het wel doen zei de Vk met alle dingen moet ik het eerst zelf betalen en ik heb nog wel de hoogste?
    Dat vind ik wel raar dan hoor.
    Ik zal het morgen nog wel navragen.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Nee niet teveel tillen. Ik heb daar anderhalve week geleden behoorlijke pijn in mijn rug van gehad. Ik geloof dat je maximaal 5 kilo mag tillen.

Dientje: ik heb ook zilverenkruis en ik krijg ook geen rekeningen thuis.

loeki: ik zie toch echt een mooi buikje al hoor. Een vriendin en een schoonzusje hadden ongeveer hetzelfde formaat rond die tijd. Ze zijn allebei wat langer. De een 1.80 en de andere 1.86. Misschien heeft het met lengte te maken? Ben je ook lang?

18. Niet meer actief

Jawel hoor Loeki, jou buik begint ook en dalijk haal jij ons ver in. En loop je met de grootste toeter van allemaal.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, dank jullie dames. Nee ik ben niet lang slecht 173 cm dus dat valt wel mee en ik ben ook nog een beetje mollig van mezelf, 78 kg voor de zwangerschap. Dus wat je ziet is ook nog een beetje eigen vet.

Ik ben vanmorgen weer met pijn in mijn lies wakker geworden en accepeer nu maar dat het niet meer over zal gaan. Sinds zaterdag is het nu non-stop pijnlijk geweest. Ook mijn borsten stoppen niet meer met lekken. 's nachts gebruik ik naar alle tevredenheid de lilypadz en overdag van die wattendingen. Je moet er wat voor over hebben.

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    slechts 1.73? dan ben ik een dwerg :) ben maar 1.57 :(

Jopie,leuk hoor dat kamertje. Leuke vloerbedekking ook!

Heb net ook weer eens ff mijn buik opgemeten,maar heb ook nog dezelfde buikomvang.
    Wel zijn de eerste kilootjes gespot...ben nu anderhalve kilo aangekomen,maar had dan ook wel veel gegeten vorige week.
    Dus het begint nu te komen,zolang het er maar geen 30 worden dan ben ik tevreden :)

Zucht ik ben puf aan het verzamelen om de laatste laag verf erop te smeren,maar heb niet zo'n zin,maar wil het toch af hebben,dus moet wel...
    En als je eenmaal begonnen bent dan gaat het wel rap...heb alleen een schop onder mijn kont nodig.

Deel Deze Pagina