Weten julie al waar je wilt bevallen of is het nog te vroeg om daar aan te denken? Ik wil graag thuis in bad bevallen, en als alles goed gaat is dat geen probleem bij mijn VK praktijk!
Ben nu al een paar dagen grieperig, en de gewone misselijkheid en zo. Bleeegh.... Die misselijkheid vind ik niet erg, maar dat lamlendige van niet goed kunnen ademen door je neus en dichte oren, vind ik een minder leuke bijkomstigheid. Maar das nog wel een keer over hoop ik. Ben dus ook nog niet aangekomen maar juist een kilo afgevallen... Kep een nieuwe banner.... Kon je nu ook voor kiezen, voor de humor versie. Leuk joh
Ja zou graag thuis willen bevallen. Maaarrrr ik wou graag een 2e en mijn man nog niet. Toen hadden we een gesprek erover en wou hij ook,op 1 voorwaarde.....dat ik in het ziekenhuis moet bevallen....wou zo graag een 2e dat nam ik wel voor lief. Aan de andere kant als er wat is zitten we al in het ziekenhuis en dat is fijn. Maarja thuis bevallen lijkt me zooo mooi. Voor de 1e moest ik naar het ziekenhuis wegens een medische indicatie. Thuis lijkt me wel fijner. Maar kan me de angst van mijn man ook voorstellen. We zien het wel,nog genoeg tijd om daarover na te denken.
hallo allemaal, Ik hoop dat ik me bij jullie mag bijvoegen, Sinds dinsdag weet ik dat ik zwanger ben, volgens mijn berekening ben ik 28-4 uitgerekend. dat kan natuurlijk makkelijk mei worden. maarja tot die tijd zou ik me graag bij jullie willen voegen en mee kletsen. ik moet zelf nog wennen aan het idee, en alles moet goed blijven gaan. maar we gaan positief denken. hadden jullie ook dat je het eigenlijk wel al een beetje wist dat het raak was?
Hoi Nieke, gefeliciteerd! Ik had dat gevoel niet echt, tot ik 's avonds voor ik de test deed ineens een soort spierpijn in mijn buik had. Heel raar want de dagen na de test had ik dit helemaal niet. Misschien toch onderbewust een gevoel...
nou inderdaad die spierpijn had ik ook. nu is dat aardig over sávonds voel ik het vaak weer. ik weet niet wat het was inderdaad, ik voelde het gewoon. ik had wel kleine steekjes in mijn buik contineu. dat is nu minder. maarja ik dacht toen dat ik me vast vanalles inbeelde , dat hoor je hier zo vaak. het is zo onwerkelijk allemaal, kan het nog niet bevatten. ik hoop ook dat alles goed gaat. eerst twijfelde ik of ik er aan toe was maar nu kan ik niet wachten gek is dat
Meliske, als je zegt dat je onregelmatig bent krijg je gelijk een echo, anders kunnen ze namelijk niet optijd een nekplooimeting doen (als je die zou willen) Ik krijg nog een echo vóór de intake, al weet ik wanneer ik zwanger geworden ben.
Nou ja niet echt onregelmatig, duurde gewoon heel erg lang voordat ik ontplt was, maar ik zag wel duidelijk in mijn cyclus dat het langzaam steeds beter zou gaan, steeds wat korter, wist nou ook dat deze cyclus eigenlijk 31 dagen zou zijn. ze vroeg of ik wist wanneer de eerste dag van laatste menstruatie was, en hoelang ik nou zwanger dacht te zijn, heb ik gezegd ik denk 6 weken, dus als ik daar ben zal ik wel is met haar hebben over mijn cyclus. ik denk dat ik misschien voor me eigen gewoon ga zeggen dat het onregelmatig was, krijg ik misschien toch die echo, hihi! Ik heb altijd gezegd dat ik thuis in bad wil bevallen, maar ik begin er nou toch aan te twijfelen. Dus ik hoop thuis (als alles goed is) en dan misschien toch maar lekker in me bedje!
Ja dat bedoel ik dus,je vorige cyclussen waren langer en werd steeds korter. Je weet dat deze cyclus 31 dagen was,maar dat moet je dan gewoon niet zeggen. Je moet gewoon even opnoemen hoelang je vorige cyclussen waren en dat deze laatste was je zwanger dus weet je niet precies hoelang die was Zij hoeft niet te weten dat je hebt getempt. En zeggen dat je zelf niet weet wanneer je nou bent uitgerekend
Hoi allemaal, Ben ik ook weer eens. Paar avonden niet thuis geweest en het is bijna niet meer bij te lezen zeg..... @Harley: leuk zeg, die echo foto's! Ben ook afgevallen (2 kg) ipv aangekomen, maar ben ook continu misselijk, dus m'n normale hoeveelheid eten kreeg ik ook zeker niet binnen de afgelopen 4 weken. Komt vast wel weer goed. Nog 1 week wachten tot de echo....... Doe VK zelf, ben dan bijna 9 wk. Dan moet er toch wel wat te zien en te horen zijn hoop ik!
Ik heb wel gezegd dat ik getempt had en dus wel wist wanneer de conceptie plaats had gevonden, maar omdat mijn andere cycli zo onregelmatig waren wilde ze toch een cho doen.
hallo dames gefeliciteerd allemaal. ik kom er ook gezellig bij. ik ben rond de 19de uitgerekend denk ik. voel me beroerd en ik heb de halve nacht wakker gelegen ik heb gelukkig geen ongi krampen meer.
haalo, welkom spooky en nienke proficiat!! ik was deze morgen helemaal niet misselijk maar nu voel ik me zo doodmoe k ziou ieder moment in slaap kunnen vallen..en moe nog gaan werken heb nog eens de late van 13 tot 20u15 gelukkig ben ik morgen thuis... denk ook wel datie moeheid te maken heeft met ons supermooi weertje hier in belgie het heeft nu al gans de nacht water gegoten en van de vm jheeft het ook al goe zijn best gedaan. In nederland werken jullie toch wel anders dan bij ons in belgie hoor, soms snap ik het allemaal niet zo goed Maja door het soms een paar keer te lezen dringt het wel door maar hier volgen we toch een heel ander schema als ik het zo noemen mag! Annabel
even een citaat uit het boekje: 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' De Nederlandse huisarts stuurt zijn nieuwbakken zwangere patiënte weg. Geen pro-formatestje of een invulformulier, maar gewoon vort, terug naar huis. Volgende patiënt. Na de conceptie komt de deceptie. Stoer hoor zwangere vrouwen van hun roze wolken af sleuren. zo heerlijk gevat die man.
haha dat boek wil ik ook. lijkt me zo grappig. wie heeft het al verteld aan je ouders? wij gaan het dit weekend doen. vind het wel eng hoor en dat terwijl ik weet dat ze het leuk vinden mijn schoonfamilie vind ik helemaal eng. ik denk dat die niet leuk zullen vinden. hebben ze mooi pech
Het is een fantastisch boel spooky, echt een aanrader, zowel voor aanstaande moeders als vaders. Waarom denk je dat je schoonouders het niet leuk vinden, of vertel je dat liever niet. Ik ben nog niet echt aangekomen en dat terwijl ik alles eet dat los en vast zit.
ik ben al 3 kilo aangekomen... in totaal. Maar de laatste 3 weken niet... Dat is wel fijn!! Leuk hoor Spooky, vertellen dat je zwanger bent is het leukste wat er is. (vind ik dan)