April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    *kicks some ass*

Bij deze een schop onder je kont Pientje.

Ik ben met mijn 173 meestal een van de kleinsten in de klas geweest, dus vandaar 'slechts' ik heb 2 cm kleiner dan de gemiddelde Nederlands vrouw. Ben dus echt niet lang. Bosi had het over 180 en 186 cm, daar zit ik echt veel erg ver onder hoor.

Ik hoop ook onder de 30 te blijven. Vanmorgen stond de teller op +4,3 kg, gaat hard nu ik niet meer sport en ik heb ook de neiging om heel veel te snoepen. Fijn die sinterklaas en kerstdagen. :(

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    je bgint nu inderdaad een buikje te zien hoor loeki

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar met kleding aan zie je echt niets hoor

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dat komt nog wel loeki. het is wel balen ja

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik wil na ruim 5 maanden wel eens gaan showen met mijn buikje en niet steeds opmerkingen krijgen waaruit blijkt dat mensen het niet aan me zien. Bovendien maken mijn klachten ook nog eens een ongeloofwaardige indruk zonder buikje (vind ik zelf).

Oh wat vind ik mezelf toch weer zielig, ipv dat ik er nou eens de voordelen van in zie.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Pientje: ha ha, ik ben ook maar 1.58 hoor! ook een dwergsmurf.

Loeki: je hebt een gewone lengte inderdaad. Maar die vriendin die zo lang was kreeg bij 7 maanden ineens een grote buik! :confused: Echt heel groot.
    Dus wat janne zegt, het buikje zou weleens de grootste van ons allemaal kunnen worden!

maar ik snap je frustratie. Vooral omdat je nu ook klachten hebt. Je zou meer medeleven krijgen als je er ook uit zag alsof je een olifant aan het tillen was.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik moet straks een afspraak bij de tandarts gaan maken, ik heb daar zo geen zin in. Ik heb bijna nooit iets alleen tandsteen, maar ik vind het zo verschrikkelijk eng.

8. Niet meer actief

Heb je al puf Pientje?
    Ik zit ook moed te verzamelen om het kamertje t esoppen ( nou ja deur en plinten) en te stofzuigen.
    O ja en de stoel die erin staat en ook de kachel. Zie je het wordt steeds meer.

9. Niet meer actief

iieew, nee ik hou ook niet van de tandarts.

Heb als 10-jarige 2x naar de kaakchirurg gemoeten. De laatste keer was geen succes ( zwak uitgedrukt), dus sindsdien hou ik ook niet meer van de tandarts ( terwijl ik nog nooit iets gehad heb)

Maar je moet wel gaan hoor. Als je te lang wacht, heb je mss dalijk heel veel in een keer.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, daar heb ik helemaal geen puf voor, gelukkig heb ik eens in de week iemand die het voor me doet. heerlijk, op donderdag gaat ze het hele huis door.

Slikken jullie ook nog suplementen. Foliumzuur hoeft voor de meeste van ons niet meer, maar slikken jullie nog iets anders? Ik kreeg het advies om visolie te slikken, niet alleen voor mijn eigen gezondheid, maar ook voor de baby. Ik slikte het al wel, maar niet regelmatig, dus nu probeer ik echt iedere dag mijn visolie te slikken. Ja en natuurlijk Roosvice Laxo en Ferro.

11. Niet meer actief

5 mgr vit D.

Ik hou liever zelf de regie in handen. In mijn ogen maakt toch niemand mijn huis goed schoon. Erg he.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik hoef ook maar eens per jaar voor controle want ik heb pas een keer een gaatje gehad en dat was 12 jaar geleden, ook nog veroorzaakt door een verkeerd afgestelde beugel die mijn glazuur beschadigd had. Nu had de tandarts wel geadviseerd meer te flossen, maar dat is er natuurlijk helemal neit van gekomen en mondwater mag ik nu niet meer gebruiken, dus ben wel een beetje bang dat ik nu een gaatje heb. Denk dat ik het dan maar na e bevalling onder verdofing laat vullen, want zonder verdoving kan dat echt niet bij mij. Brrrrrr

13. Niet meer actief

O ja en een glaasje roosvicee laxo ook voor mij.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben zelf een enrme smeerpoets dus degene die mijn huis slechter schoonmaakt dan ikzelf ben ik nog niet tegen gekomen (ben er alleen mee getrouwd ;))

15. Niet meer actief

Ik heb ook geen gaatjes, maar mag gelukkig elk half jaar komen. Zou veel te bang zijn dat er na een heel jaar wel allemaal gaatjes zouden zitten.

16. Niet meer actief

:) :) :)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, als het maar eens per jaar hoeft, dan ziet die man me ook echt niet eerder dan na een jaar.

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    waarom gebruiken jullie visolie en die roosvice. ik ben misschien een beetje dom, maar wil het wel graag weten. mischien moet ik dat ook gfaan doen :)

19. Niet meer actief

De roosvicee gebruik ik voor een makkelijke stoelgang en de vit D wordt aangeraden door de VK.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Roosvicee is goed voor de stoelgang, visolie voor je eigen cholesterol, maar vooral voor de motoriek en hersenontwikkeling van de kleine.

Deel Deze Pagina