hoi hoi dus visolie hoeft eigenlijk niet op advies van de VK of HA en is dus gewoon een extra aanvulling? maar hoe neem je dat dan in? doe je dat door het drinken of door eten ofzow? want om het zo op te drinken :-k
Vreemd dat dan niet zo algemeen bekend is als bijvoorbeeld foliumzuur. Ik heb er iig nog niet eerder van gehoord.
Ik eet gewoon gevarieerd. Als je dat doet zijn die extra's niet nodig. Af en toe een vette vis( markreel, heerlijk) en elke dag groente en fruit, bruine boterhammen etc....
Nou, als ik die link van het voedingscentrum moet geloven, krijg je ook met goede voeding niet voldoende vit.D binnen.
Je lichaam geeft het echt wel aan hoor, wat je nodig hebt. Ik vind het allemaal erg overdreven wat ze voorschrijven. Wij zijn toch ook mooi en groot geworden( 1.58 cm, )
nou loeki - zie het met een voordeel, jij heb lekkende borsten, dus als je BV wilde geven, gaat dit bij jou vast lukken omdat het nu al op gang komt, wij moeten maar afwachten of het op gang gaat komen
Dat is helemaal geen garantie, mijn zusje had het ook vroeg (7 maanden), maar de kleine wilde absoluut niet aan de borst, die heeft maanden lang moeten kolven, nee dat is een lekker vooruitzicht.
ja het zou kunnen, maar niet iedereen is het zelfde, misschien wil jou kindje wel aan de borst. ik zie overal een positieve kant aan, anders is het leven niet dragelijk.
hoi allemaal, Ik ben een tijdje niet geweest maar ik probeer mee te lezen maar jullie gaan heel snel. dus even een berichtje ik heb maandag de 20 weken echo gehad en eindelijk goed nieuws met de kleine was alles goed en mijn bloeding konden ze niet weer vinden dus waarschijnlijk is de bloeduitstorting weg maar ik moet nog wel rustig aan doen want het kan terug komen oh ik ben zo blij dat alles met de beeb goed is hoe is het met jullie?
Vitamine D zit niet voldoende in je voeding. Ook krijg je niet genoeg door de zon ( zeker niet als je in de winter zwanger bent), dus je hebt echt extra vit D nodig. Een potje van 200 pillen kost 6, - bij de apotheek dus dat is het geld niet.