April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik heb niets gezegd, dat het niet mag.
    Ik durfde het alleen niet, maar heb het wel gedaan.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach, iedereen slikt waar ze zich prettig bij voelt, ik hoop dat de ijzertabletten me meer energie gaan geven.

3. Niet meer actief

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    precies ;) ik stel dingen graag uit tot het niet langer kan

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo ladies

Ik hoef het idd niet eerst te betalen dus ik heb het maar gedaan maandag nog een 20 weken echo!

Het si wel snel achterelkaar as vrijdag en dan weer maandag ik hoop dat het gen kwaad kan.

Greetz nandine

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Leuk twee echo's. Ik zit nog steeds aan een tweede echo te denken, pretecho dan. Maar ik weet het nog niet,

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Bosi Ik heb ook al een aardig buikje hoor en ik ben 1.81

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoe zit het nu precies. mag je nu wel of niet je haar verven. ik heb pas mijn haar gekleurd met uitwasbaar spul en dit is er dan nu ook al uit. mag je je haar nu gewoon verven. ik dacht dat het zonder waterstof mocht, maar die zijn er gewoon niet. ik denk niet dat ik het doe, maar ik ben gewoon benieuwd hie het nou precies zit

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik krijg ook al een aardig buikje en ben 1.69. mijn baarmoeder groeit dan ook flink zijn mijn vk, misschien heeft het daar iets mee te maken

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Haha

Nee ik zeg niet dat iedereen die groot is, of groter dan ik( dat is niet moeilijk, ;) ) een kleiner buikje heeft hoor, :)

Nee, ik haalde even een paar voorbeelden naar voren van meiden die langer zijn, en best lang deden over een buik!

Maar dat gaat natuurlijk nooit voor iedereen op.

Ik ben klein, en ik heb al heel snel een buik gekregen.

Ik haal trouwens vanavond denk ik ook maar even vitamine D op. Baat het niet, schaadt het niet.

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    top, dankjewel bossie. ik doe het inderdaad maar niet

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik moet trouwens dinsdag naar het ziekenhuis voor de rondleiding en info avond. dan krijg ik te zien waar ik ga bevallen en hoe het allemaal in z'n werk gaatr, zodat we als het zover is in een keer goed gaan. vind het best wel spannend en ik ben ook benieuwd. ze zijn in het ziekenhuis nieuwe kraamkamers aan het maken die lijken op je eigen thuis en je hebt ook een eigen douche en dergelijke dus ik ben benieuwd

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    De ene zegt dat je wel mag kleuren de ander niet VK op het forum raad het af en ik doe het ook neit.

We zitten al bijan op 500 pagina's

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    we moeten even flink doorschrijven metz'n allen, dan zijn we er zo

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    heeft iemand trouwens de boeken van daphne dekkers gelezen.
    de geboorte van een moeder en de geboorte van een gezin.
    ik heb ze gehad voor mijn verjaardag en ze zijn echt helemaal geweldig. ze schrijft sommige stukken zo met haar hart en ziel dat ik echt even moest slikken. ik ben er nu ook bijna doorheen. mijn vriendin die net is bevallen, is de volgende in lijn die hem gaat lezen en daarna mijn zus. als je de kans hebt om de boeken te lezen is het zeker een aanrader en moet je het ook doen. als het je aanspreekt natuurlijk.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ik ken de boekjes niet, maar ik zal eens vragen aan zwangere vriendinnen. Misschien hebben ze die boekjes al thuis.

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Zo eindelijk thuis, vanmorgen om half 10 vertrokken naar het ziekenhuis voor de echo en controle en om 14 uur pas thuis :( Bij de echo hoefde ik gelukkig niet al te lang te wachten, maar voor de gyn. dus wel weer.
    Met mn bloedtoevoer naar de placenta is alles zo goed dat de gyn. super positief is en de kans op een volgend hellp syndroom heel erg klein acht. Onze kleine jongen heeft ook in 3 weken tijd een flinke groeispurt gehad, eerst allemaal gemiddeld en sommige waardes net onder het gemiddeld en nu de meeste gemiddeld en sommige bovengemiddeld (lange beentjes bijv., maar da's ook niet raar met lange ouders) Maar ik ben dus erg blij dat alles zo goed gaat, en dat de gyn. ook echt heel positief was.
    Wat betreft het slikken van vit. D, ik heb dat een paar weken terug aan mn gyn. gevraagd of ik dat niet extra moet slikken en zij zei dat dat absoluut niet nodig is, dus weer zoiets wat de ene VK/gyn. wel aanbeveelt en de ander niet. Maar als je gravitamon slikt hoef je volgens mij niet nog eens extra vit. D te slikken, daar zit toch al meer vit. D in dan normaal? Ik slik vanaf het begin gravitamon, aspirines, foliumzuur 4 mg en krijg om de 4 weken een b12 injectie, dus met mn vitamines zit het vast goed.

@Loesje: He wat goed dat het bloeden over is en je kleintje het goed doet. Doe nog maar rustig aan en hopelijk kan je nu meer gaan genieten van je zw. schap.
    @Loeki: O je ziet nu al echt meer een buikje dan eerst, met kleding erover idd nog niet zoveel, maar het is ook wel een wijd shirtje hoor, misschien iets strakkers aantrekken?

Uuuuuh nu weet ik het niet meer :oops:

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ik heb trouwens honger! Pfff

Gister om half 1( s' nachts) had ik een knorrende maag.

Nu weer trouwens. Ik ga even een bakje met yoghurt maken. Lekker een halve banaan erin.

Misschien een boterham erbij.

Ik eet in de ochtend 2 boterhammen, in de middag 3 boterhammen met veel melk.

Hebben jullie ook meer honger dan anders?

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    tegelijk zorra, :p

Fijn dat alles goed is, en je een kleine kans hebt op een volgend hellp syndroom. Een hele opluchting of niet!

Deel Deze Pagina