hier wordt ook geklust door manlief. en opgeruimd en gekookt en gebakken. ik word er haast lui van. maar hij heeft zoveel energie ineens! ik vind het wel lief
heee meiden, 1ste echo te zien, en oei was dat spannend.. maar het zag er erg goed uit volgens VK en het hartje klopte mooi, heb het nog niet kunnen horen, want dat is te vroeg, welke week kan dat eigenlijk? maar mijn baarmoeder was gekanteld dus ze moesten even zoeken!!!! maar gelukkig alles zag er goed uit.. Liefs
fleur - welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! loeki - leg dat boek idd maar weg, daar zou je zo onzeker van kunnen worden als er van die gekke dingen in staan. En onzeker ben je misschien al van jezelf dus een beetje extra is totaal NIET nodig! Lekker doen wat je zelf denkt dat goed is. jou lichaam geeft wel aan als je niet meer of minder moet gaan hardlopen! Lisje - leuk jog dat je het hartje heb zien kloppen en dat alles goed is! heb je een foto van je echo? En over je buikje in je fotoalbum...ik denk dat het een beginnend buikje is hoor meid!
Nieke Anouk Spooky en Fleur welkom en gefeliciteerd! Ben net terug van mn werk en helemaal gaar. Bah wat valt dat tegen zeg! Ik weet niet of ik al ben aangekomen want ik heb geen flauw idee hoeveel ik weeg. Ik ben er lang geleden mee opgehouden mezelf te wegen. Ik werd er alleen maar sjaggo van en het is niet belangrijk. Lisje fantastisch dat je echo goed was! Heb je al foto's? Loekie zo'n boek is bespottelijk. Ik heb ook een boek het heet hoe je een baby krijgt (met 2 benen op de grond) erg leuk gedaan met veel humor geschreven en veel goed info. En het stukje over mken sla ik gewoon over. Wat betreft het hartje daar gaan ze naar luisteren bij mijn volgende echo. Ik was nu nog niet ver genoeg om het te kunnen horen. Ik heb begrepen dat ze rond de 12e week pas gaan luisteren. En op de echo kun je idd wel het hartje ZIEN kloppen. Morgen een feestje. Alle familie van mn man erbij. Als dat maar goed komt! Ik kan de roddels nu al horen. ](*,) Ik zie jullie zaterdag wel weer!
Loeki 2 wat een VAAAAAG boek, daar wordt ik ook niet vrolijk van...Niet meer lezen. Lisje wat goed dat je al een echo hebt gehad!
goeieavond, wij hebben hier in belgie zelf helemaal ggen groep zorra het enige wat wij doen is na positieve test naar ha gaan voor bloedtest om te kijken hoeveel hcg waarde er is en om te kijken of we immuun zijn tegen toxaplasmose en als al de andere waarde goed zijn, suiker, ijzer,.. en dan naar gyn voor echo en onderzoeken tot einde zwangerschap. Aan alle nieuw proficiat en welkom bij de gezellige babbel mama's van april... maar nu ga ik slapen ben doodop..gelukkig heb ik morgen vrije dag slaapwel en tot morgen Annabel
Jeetje Loeki, wat een boek zeg! gooi die maar in de kliko hahaha. Ik ben vanmorgen bloed wezen prikken en ik ben zoooo bang voor naalden in m'n aders. brrr... Heb het ook 2 weken uitgesteld, moest er toch een keer naarv toe he. Gelukkig had ik de sjaggerijnigste vrouw die ik ooit in m'n leven heb ontmoet! hahaha ze kon geeneens hallo zeggen het was heel erg. Het was wel snel voorbij, dat is dan wel weer een voordeel als je alle beleefdheden achterwege laat! Goed, waarom ik dit meld geen idee. hahaha. ik vertel de stomste verhalen op het moment. ben dr ook helemaal niet bij, luister niet hahaha heel snel boos en heel snel verdrietig. Vandaag had de hond de tuin omgespit en ik moest zo huilen. Dat was dan weer straf genoeg, want ze verwachtte een boel geschreeuw en ipv ging ik keihard zitten janken...
@ Oempje: Ja, ik kwam er echt bij toeval achter, maar we zijn al wel een jaar bezig hoor! Ik was, dacht ik, anderhalve week geleden ongesteld geworden, en ik wilde weer ovu-testen doen omdat ik weer richting mijn ovulatie ging. Mijn mannetje kreeg ineens eens een ingeving en zei dat ik een zwangerschapstest moest doen. Vervolgens stonden we naar een positieve test te staren, en er volgde vervolgens nog 3 testen, omdat ik het gewoon niet kon geloven. De verloskundige heeft overlegd met een gyneacoloog en die zei dat het om een onttrekkingsbloeding ging. Dat had ik echt nooooooit verwacht!!!! Ik kan en durf het echt nog niet te geloven.... Ook omdat ik in febr. een miskraam heb gehad. @ alle andere april-mammies: jullie ook geleficiteerd met jullie zwangerschap!!!
goeiemorgen meiden! ik heb vanacht zo slecht geslapen! steeds tussendoor wakker en draaien. ik had het idee dat me buik langzaam werd opgeblazen. En nou ben ik echt kei en kei moe! en moet vanmiddag gaan werken mo - ow dus jij bent ook zo'n bangerd qua bloed prikken....ikke ook! en wat betreft je tuin spitten door de hond, allemaal hormoontjes! goeie reden om is lekker te huilen!
Nou heb ik net op de radio gehoord dat er een nieuwe april-moeder bij is. Leontien Zijlaart-Van Moorsel en haar man verwachten hun eerste kindje begin april. Zou ze ook meedoen op dit forum??
Goede morgen dames, weer goed geslapen vanacht, maar na het zetten van een bakkie leut kan ik al weer slapen. Nog steeds niet misselijk, maar ik las dat ook secht 50% van de rvouwen echt misselijk wordt. ben nu bijna 7 weken zwanger, zou zoooooo graag willen weten of het goed gaat. Las trouwens de advertentie van die Babysound. Zijn ook op marktplaats wel te koop, lijkt me wel wat, thuis kunnen luisteren naar het hartje van je baby.
Anouk ja dat is zeker erg onverwachts. Wat grappig dat je man die ingeving kreeg Leuk dat Leontien de wielrenster ook zwanger is! Misschien is ze wel actief op een forum, maar totaaal anoniem Ze hebben het dan wel vroeg gezegd, want meestal wachten die bekende Ned eerst tot ze 3 maanden zijn. Dat zou ik persoonlijk ook doen, anders moet heel Ned weten dat het is mis gegaan. Maar goed mis gaan kan het ook altijd, ook na 3 maanden. Vanmorgen was ik erg misselijk, maar gelukkig na wat gegeten te hebben, met moeite, gaat het wel weer. Ja, van dat bloedprikken ben ik ook geen fan, heb hier al eens over geschreven.
ja ik had ook al op marktplaats gekeken, lijkt me ook wel iets om dat thuis te hebben, maar zitten niet echt in de buurt hier. en ik ga niet zomaar van te voren iets betalen met de kans dat het niet wat opgestuurt.
he meiden, goedemorgen, Ik heb een foto van mijn echo, alleen is het nog zooo onduidelijk dat ik ff wacht met plaatsen, hihi want het is maar een heel klein stipje! maandag 4 sept moet ik toch weer naar de VK voor mijn intake, want gister was alleen ff kijken of het goed zat! dus dan krijg ik weer een echo en die zal ik er dan opzetten. liefs
Hallo allemaal, mischien dat het ergens staat maar ik vroeg me af of je altijd naar de HA moet en wanneer ga je dan? heeft iemand ervaring met blaasontsteking? ik heb dit gekregen en heb gelukkig aangegeven dat ik Zwanger was. bleken de standaard medicijnen gevaarlijk te zijn. toch zit het me niet lekker dat ik medicijnen moet nemen.
Zaterdag komt de mevrouw van MvM langs en gaat ze weer een test doen....en dan ben ik zo bang dat ie ineens nega uitslaat,hahaha had ik de vorige keer ook. Ben benieuwd of ze me weer een cadeau aanbieden,want heb de vorige keer al het boek gekregen maar toen maar een week meegedaan. Dus een cadeau is niet echt meer nodig. Goh die Leontien ook zwanger,leuk hoor,maar wat is het wel snel bekend zeg! Ze is nu dan iets van 9 weken?? Nou Loeki,wat een raar boek is dat zeg!! Hoe heet het boek?? Ik ben trouwens helemaal niet zo extreem moe zoals sommigen van jullie. Vorige keer wel trouwens,wel gek dat een zwangerschap elke keer anders kan zijn. Heb nu hele pijnlijke borsten,die had ik de vorige weer niet. Vorige keer het gevoel dat het niet goed was,maar heb nu eigenlijk wel het gevoel dat het goed is,wel in achterhoofd houdend dat het mis kan gaan. En af en toe misselijk,dat mag van mij wel ietsje meer worden Nog 2 weken en dan de echo!!! Mijn dochter heeft nog 1 week vakantie en dan weer naar school,dan gaat de tijd ook wel snel. Morgen gaan we lekker uit eten en we hebben ook nog een verjaardag in de planning. hopelijk vliegt de tijd...
spannned pientje! misschien krijg je toch nog wel een kadootje! fijn dat je het gevoel heb dat het goed is!
leuk lisje, ik ben wel benieuwd naar de echo. Ik ga de echo er ook opzettten als ik naar de VK ben geweest. Als er natuurlijk goed nieuws is. Nienke: volgens mij is het wel standaard dat je naar de HA gaat, maar ik vond mijn bezoek niet echt nodig achteraf. Dat had ze me ook wel aan de telefoon kunnen vertellen. Ik kreeg een uitdraai van van informatie en dat was het. Vervelend trouwens dat je blaasontsteking hebt. Ik snap heel goed dat medicijnen je niet aanstaan. Ik heb dat ook heel erg. Maar helaas kan het niet anders. Ik heb echt ontzettend last van mijn darmen. Hele erge kramp en lucht. Erg pijnlijk, Ik hoop dat ik daar iets tegen kan doen. Ik eet al veel roggebrood en drink veel.