April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Nieke in Ned hoef je niet eerst langs de HA, je kan ook meteen naar de VK. En blaasontsteking schijnt bij de zwangerschap te horen, mijn VK waarschuwde me er ook al voor.

Pientje het gaat dit keer gewoon GOED komen!!!

Lisje ik kijk uit naar je echo-foto! Jij bent 3 daagjes verder dan ik, kan ik misschien een beeld krijgen hoe het er hopelijk ook bij mij eruit ziet ;)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nienke, een bezoek aan de huisarts is in Nederland niet gebruikelijk. Als het je eerste is kun je wel even bellen, maar meestal wordt je toch weer verwezen met 'bel over een week of wat de VK maar.' Ik vond het zelf wel prettig om even langs de HA te gaan, maar het hoeft niet, je kunt gelijk de VK bellen.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow wat een ramp, ik heb toch de hele dag zo'n honger, alles wat voor me ogen komt, daar begin ik aan, echt een ramp!!!!!! ben blij da ik straks mag werken, dan heb ik tenminste afleiding!

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow ik heb net een lekker broodje gezond gemaakt met sandwichspread,komkommer,tomaat,kaas en ham...de 1e happen waren erg lekker,maar zat zo snel vol....heb het niet opgegeten,anders werd ik misselijk.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ken ik em niet bij je komen ophalen, eet ik em wel verder op ;)

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ooohhh krijg er honger van!

7. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Meiden ik - anders dan andere dagen- kan GEEN eten zien .... vandaag is de misselijkheid het ergst tot nu toe. Wil wel eten maar heb gewoon echt geen trek... wil alles er uitgooien maar het komt niet, waardoor ik me nog beroerder voel.

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    oempje wat ontzettend vervelend! maar je moet maar zo denken dat is tenminste een teken van zwangerschap,waar ik jarloers op ben, want ik heb die niet....

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    O ik dacht dat het standaard was dat je naar de HA moest.

:oops:

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Loekie: wat een achtelijk boek! Wegdoen meteen!!
    Ik word ook zo onzeker over al die verhalen, tips etc die dan ook weer tegenstrijdig zijn...Ik heb ook nauwelijks klachten temp vandaag 0,2 naar beneden voor het eerst sinds ik zwanhger ben...ben ikw eer helemaal in de stress. Ik ben echt aan het aftellen naar as woensdag en hoop dan een hartje te kunnen zien, want maak me iegnlijk veel te druk dat het goed gaat en dat is nou juist niet goed voor de beeb...

Ik heb ook zin om te eten, maar zit dan inderdaad er snel vol. Afgewisseld met juist helemaal geen trek....

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    me2 - misschien is het een idee om te stoppen met tempen. ik ben ook erg lang doorgegaan hoor, ben nou denk ik een halve week ermee gestopt, maar ik merkte ook aan mezelf als me temp 0,2 of 0,3 zakte dat ik helemaal in de stress schoot, dus ik vond het beter voor mezelf om er mee te stoppen. Temp nou zo 1 keer in de week nog een keer.

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai Hai

Nieuwe mammas van harte gefeliciteerd!!!

Ik heb een vraagje dames wanneer beginnen jullie met het aanschaffen van de baby spulletjes?

groetjes nandine

13. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    wat een raar boek idd meteen wegdoen.

ik ga niet naar de huisarts ik denk dat ik de verloskundige bel als ik 8 weken ben. (als ik er een kan vinden)

ik ben ook al een tijd misselijk dat is echt vervelend zo erg. ik kan niet eten maar als ik niet eet word het erger :confused: soms heb ik juist trek in een gebakken ei ofzo. ik ben zo beroerd dat ik niet veel kan gelukkig heb ik nu nog vakantie maar dat duurt niet lang meer. :cry:

ik kan heel veel spulletjes van mijn zus lenen dus dat scheelt alweer.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb vandaag een boekje gekocht dat ik wel leuk vind.

'Jouw zwangerschap Dag tot dag' echt voor iedere dag een pagina met kleine tips en wetenswaardigheden. Wordt maar één keer vermeld dat de meeste afgebroken zwangerschappen al vóór de 4e week mis gaan en verder is het gewoon een heel positief en leuk boekje. Dát moet ik hebben.

Ik heb ook overal zin in, maar als het eten voor mijn neus staat hoef ik het ineens niet meer. Koffie gaat er ook niet meer in, vanmorgen nog een kopje, maar nu wordt ik misselijk bij het idee. Heb een grote bak aardbeien gekocht en worteltjes om te knabbelen, licht verteerbaar en nog gezond ook en zorgt er voor dat ik niet steeds naar iets zoets grijp.

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Is inderdaad wel leuk zo een boekje waar heb je die vandaan als ik vragen mag???

16. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het boek 'Zwanger' van A. de Grient e.a. gekocht toen ik pas wist dat ik zwanger was. Het is een dik groot boek, een soort van handboek. Echt alles staat erin, superhandig!

En Dientje ik weet eigenlijk niet wanneer ik begin met babyspulletjes... ik denk zo bij 4/5 maanden?

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Da';s misschien wel een idee...Ik heb nu zo'n mooi temp grafiekje. Sinds ik weet dat ik zwanger ben echt een hele constante lijn en eigenljk geen schommelingen....maar nu dus indeens 0.2 lager en dat is nog steeds hoog, maar danraak ik wel weer gestrest dus denk dat ik je advies maar moet opvolgen Meliske!

18. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Waarom Leontien het zo snel wilde vertellen!:

Leontien van Moorsel zwanger

Uitgegeven: 25 augustus 2006 07:49
    Laatst gewijzigd: 25 augustus 2006 08:03

RIJSWIJK - Oud-wielrenster Leontien van Moorsel (36) is in verwachting van haar eerste kind. Zij maakte dat bekend in De Telegraaf van vrijdag. De zwangerschap komt twee jaar na het beëindigen van haar wielercarrière.

Leontien en haar echtgenoot Michael Zijlaard verwachten hun eerste kind begin april. Hoewel ze pas twee maanden zwanger is, wilde de wielrenster het nieuws nu al bekendmaken vanwege haar rol in de kunstschaatsshow Sterren dansen op ijs. "Anders hadden de kijkers zich vanavond misschien afgevraagd waarom een sportvrouw als ik geen al te spectaculaire kunstjes doet", aldus Leontien.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het boekje heet:

Jouw zwangerschap, dag voor dag van Stuart Campbell (bekend van de documantaire In the womb). Ik heb het gekocht bij de Bruna

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok ga ik ook ff kijken vind het wel leuk om zo een boekje te hebben!

Deel Deze Pagina