April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Super dat je er weer bent.

2. Niet meer actief

Pfff gelukkig is er niets met je Zorra.

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja het is ook weer lekker om er te zijn, ik miste jullie echt, maar het was echt gekkenhuis. Zaterdag bijv.:

Zaterdag:
    Om 5.15 uur opstaan, naar Schiphol mn ouders ophalen
    Om 10.15(!) uur pas thuis, snel zwemspullen gepakt
    Om 10.30 uur zwemles van mn dochtertje
    Om 11.15 uur thuis, wat gedronken en broodje gegeten
    Om 11.45 uur naar een verjaardag van oma van mn vriend waar de hele familie altijd komt, maar dat wel 2 uur rijden is.
    Om 22.30 thuis, meteen bedje in

Dus nu wel erg moe, gisteravond in bed werd het me ook even allemaal teveel en begon ik om niks te huilen en kon niet meer stoppen. Gewoon oververmoeid.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, kan wel zeggen rustig aan doen, maar dat gáát gewoon niet altijd. Ik heb mijn laatste lessen van dit jaar gelukkig gehad. Donderdag nog even naar de film met mijn klas en dan zit het jaar er op.

5. Niet meer actief

Ach lieve Zorra je bent ons geen uitleg verschuldigd maar we zijn blij dat er niets aan de hand is. Je gaat toch denken als ineens een trouw forumlid wegblijft. :)

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    oef zorra gelukkig gaat alles goed!

dat is idd een drukke dag ja! nou als je het dan maar niet opkropt en gewoon lekker de traantjes laat vloeien is er niks aan de hand ;)

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Was meer even om te laten zien dat ik heel zielig ben :) Nee hoor, het heeft op zich wel wat dat hele drukke maar ik merk dat mn lichaam het allemaal niet goed bij kan houden. Gisteren en vandaag ook op kerstinkopen jacht geweest, doen jullie aan kerst en zijn jullie al klaar met cadeautjes kopen? Ik heb het meeste nu in huis, morgen hopelijk de laatste dingen kopen en dan ben ik klaar.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij geven elkaar eigenlijk geen cadeaus, maar mijn man en ik wisselen vaak iets uit omdat we elkaar op 1e kerstdag hebben leren kennen. Dat is nu al weer 7 jaar geleden en het blijft voor ons een heel speciale dag.

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wij doen altijd op kerstavond bij mijn ouders.

kopen we allemaal wat voor elkaar, en iedereen moet 3 kadootjes kopen voor in ttaal 5 euro en dan doen we een spelletje waarin je met de "onzin" kadootjes ruilt en dergelijke en ook dat je op die manier je eigen "echte" kadootjes kan pakken. heeeeeeeeeeeeeeeel leuk. wij hebben gelukkig alles al in huis.

10. Niet meer actief

Wij doen niet aan kadootjes in de dec. maand. tot een paar jaar geleden wel met mijn familie maar mijn broer en vriendin wilden niet meer, en toen vond mijn moeder het ook wel goed. En omdat ikvind dat we eigenlijk alles hebben wat we zouden kunnen bedenken kopen we voor onszelf ook niets meer.
    Doe meestal wel extra lekkere dingenkopen voor de feestdagen en mijn ouders komen een keertje eten. maar niet te culinair hoor gewoon lekker! :)
    De ouders van mijnman komen ook nog koffie drinke tussen kerst en nieuwjaar. verder gaan we op bezoek bij schoonzus 1ste kerstdag. Dus ik heb het helemaal niet zo druk hoef eigenlijk helemaal niet de stad in voor iets. lekker relax. :)

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Maar vier je kerst ook niet met familie Loeki? Wij vieren het dit jaar alleen met mn ouders, zo gezellig altijd. Vooral wanneer de cadeautjes uitgepakt gaan worden, dan verheug ik me altijd zo op de reactie van een ander als die zn cadeau uitpakt. Ik vind het veel leuker om cadeautjes te geven dan te krijgen, ik kan nu haast niet wachten tot 1e kerstdag omdat ik bijna alle cadeautjes al in huis heb.

12. Niet meer actief

Loeki waar leer je iemand kenne op 1ste kerstdag, iedereen zit dan toch thuis met familie :D

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, wij hebben de hele familie over de vloer, van beide kanten. Maar we hebben geen cadeautjes voor elkaar gekocht. Bovendien hebben we net de nieuwe Nintendo gekocht en dat is voor Kerst, sinterklaas en ons jubileum bij elkaar.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik ben even weg, kom strakjes hopelijk nog even buurten!

15. Niet meer actief

Dito ga ook koken en was vouwen, tot later! ;)

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    me vriend en ik kopen ook geen kadootjes voor elkaar hoor, als we iets willen dan kopen we het wel. en ons grootste kado is onderweg.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    vraagje, wat vinden jullie:

als je geen open haart ofzow heb, mjoet je dan toch je schoorsteen laten doen..?
    en laten jullie ooit de dakgoten schoonmaken?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo even tijd echt iets te schrijven, want ik wilde ook even verslag doen van mijn eerste zwangerschapscursus.

Gisteravond dus de eerste cursus Mensendieck. Samen met nog 7 andere vrouwen die zoals verwacht allemaal een veel dikkere buik hadden dan ikzelf. Kan echt jaloers worden op die mooie buikjes hoor. Bij allemaal was het de eerste zwangerschap.

Nou iedereen haar verhaal doen, waarom voor mensendieck gekozen. Nou allemaal vrij standaard, behalve dat iedereen wel even schrok van mijn verhaal en van de vrouw naast mij. Mijn verhaal kennen jullie, maar het kan erger, wat te denken van een gebarsten blindedarm in week 12? Brrrr, moet er niet aan denken. Ook was ik samen met nog een andere vrouw hyper en ja wij tweeën lopen dus idd al bij de fysio.

Nou daarna uitleg over de cursus en werken aan onze houding. Veel had ik ook al bij Pilates gehad, maar bij Mensendieck komt er ook iets aan theorie bij zo dat ik ook WEET waarom ik bepaalde oefeningen doe. Mijn houding is eigenlijk niet slecht. Het was wle leuk, maar pas na 22 uur afgelopen en dan ben ik echt bek af. Gelukkig hoefde ik niet vroeg op.

Ik heb de cursusleidster nog om tips gevraagd, maar ze had nog nooit van mijn probleem gehoord en wist ook neit wat ze er mee moest, wel heb ik oefeningen gekregen om te onspannen, want bij de fysio krijg ik wel oefeningen om andere spieren aan te spannen, maar neit echt om te ontspannen, dat is dan wel weer iets dat ik bij mensendieck op steek.

Nu ik trouwens weer ijzer slik wordt mijn vermoeidheid weer minder erg.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, Meliske, wij hebben geen last van bladeren in de dakgoot en de pijp van de CV laat ik ook nooit schoonmaken.

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Meliske: Nee een schoorsteenpijp hoef je niet schoon te maken als je geen openhaard hebt. En ja eigenlijk zou je jaarlijks de dakgoot even moeten inspecteren en evt. schoonmaken, maar wij wonen hier nu ongeveer 6 jaar maar nog nooit schoongemaakt en ook geen problemen van verstoppingen gehad.
    @Loeki: Brrr een gebarste blindedarm, erg gevaarlijk, gelukkig is het goed gegaan bij die vrouw. Hopelijk helpen die ontspanningsoefeningen, zou mooi zijn.

Deel Deze Pagina