April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja ben ook benieuwd Loeki, waar vind je iemand op 1e kerstdag?

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :oops: Uhm, op Internet. :oops:

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey zorra, wat fijn dat je er weer bent meid :)

4. Niet meer actief

Nou daar hoef je je niet voor te schamen hoor.
    Ik geloofde er nooit in, maar heb ook een vriendin aan internet over gehouden en dat klikt zo ontzettend goed.

Maar woonde hij ook bij jou in de buurt?

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    zo meiden,

Ik ga nu even eten en dan daarna naar het ziekenhuis voor die voorlichtingsbijeenkomst. ik laat daarna gelijk weten hoe het is geweest.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, hij woonde zo'n 250 km bij mij vandaan.

Misschien een domme vraag, maar hoe draag je een buikband?

7. Niet meer actief

Hoe bedoel je? Gewoon om je buik, maar dat zal je wel niet bedoelen.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, ja dat had ik wel door, maar hij is zo breed dat het wel een rokje lijkt. Kan hem over m'n kont tot aan mijn boezem trekken, maar dat is toch niet de bedoeling neem ik aan.

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi loeki die buikband wordt vanzelf korter als je een grotere buik heb. d had ik in het begin ook last van en heb em gewoon dubbel geslagen. Nu is dat niet meer nodig.

ik kreeg vanmiddag een formulier in de bus over schoorsteen en daggood schoonmaken en daarop stond ook bij CV, dus toen dacht ik het zelfde als wat jullie nu schrijven, morgen toch meer even bellen.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij proberen ze je iets aan te smeren Meliske. Ik heb bovendien een onderhoudscontract voor de CV, dus als er iets mee is bel ik hun gewoon.

Als ik je goed begrijp is mijn buikje nog niet dik genoeg voor die band. ;)

11. Niet meer actief

Die band zit bij mij over mijn billen en komt tot 10 cm onder mijn borsten. En idd die band wordt steeds korter ( of mijn buik steeds dikker).

Wij hebben ook een cv-contract. En de dakgoten maken we zelf schoon, daar hoef ik geen geld aan uit te geven.

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nou ik heb dat ook van het begin af aan om gehad, gewoon omdat ik het mooi vind en ook erg prettig vind zitten. Ik heb ze in allerlei kleuren, fuchsia, limegroen, blauw, zwart, paars, en dan leuk zwart truitje met een felle kleur buikband eronder en een zwarte broek, geweldig, en door de buikband lijkt je buik ook veel groter ;)

dus jullie denken NIET doen, die schoorsteen laten schoonmaken.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, lijkt me overbodig, maar heb je dan echt een schoorsteen?

14. Niet meer actief

En waarom stook je die dan niet?

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ieder huis heb toch een schoorsteen?

maar wij hebben verder geen open haart of zo maar op dat blaadje staat dus ook bij gaskachel of cv is het verstandig om af en toe de schoorsteen schoon te laten maken, ook voor besparing op de stookkosten.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij hebben vanuit de bijkeuken een afvoer die achter de garage uit komt, dus nee, niet ieder huis heeft een schoorsteen.

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Meliske wij hebben ook een schoorsteen, alleen geen openhaard meer maar dus nog wel een rookkanaal (de kamer vind ik veel te klein voor een openhaard en het kanaal komt ook niet echt op een mooie plek in de kamer uit) Alleen als we i/d toekomst toch een openhaard zouden willen en het rookkanaal weer gaan gebruiken dan moet die schoongemaakt worden, ik zou het dus niet doen.

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
  19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Meliske, ik zou het ook niet doen hoor!

Zorra, fijn dat je "alleen maar" druk bent. Niks ernstigs aan de hand gelukkig.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik zet even een foto van mijn buik met buikband, meer kan ik echt neit van mijn buikje maken helaas. Dit is alles.

Deel Deze Pagina