April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mensen zien iig dat het een buikband is en dat je zwanger bent, al is het door de buikband.ennuh het begin is er hoor ;)

maar loeki jou buikje al binnenkort toch echt wel meer worden.

2. Niet meer actief

je hebt echt al een buikje hoor

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    loeki op de 2de pagina van je fotoalbum staat een foto van je buik in een witte broek. moet je die is vergelijken met die van nu.

verschi is wel duidelijk, toch?
    dus meid jou buik is onderweg ;)

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @Loeki Wat attent van je baas zeg wel leuk om te horen dat er nog zulke mensen bestaan!

@Zorra Gelukkig gaat alles goed met je!

@Meliske Wij hebben ook een schoorsteen maar volgens mij is het niet noodzakelijk om het te laten schoonmaken.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb je de datum bij die foto gezien? Die is dus van 15 weken geleden ;) Ja verschil is er idd wel, maar minimaal. (moet je mij weer horen zeuren, was gewoon zo jaloers op al die dames bij de cursus gisteren)

Het was de baas (of eigenlijk leidinggevende) van mijn mán die zo attent was. Nee, mijn baas is echt niet zo.

6. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hey,

ik ben hier nog eens geraakt! Wij zijn druk bezig geweest met de babykamer in orde te zetten. Ze staat volledig klaar voor ons klein ventje. Alleen de lakentjes er nog opleggen, he. daarvoor is het nog te vroeg.
    In verband met die schoorsteen kuisen, ik heb altijd gehoord dat je dat 1 keer per jaar moet laten doen. Mijn moeder heeft een contract bij een bedrijf daarvoor.

Groetjes

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Bianca, moet je de schoorsteen ook laten reinigen als je geen openhaard hebt dan?

Ik heb even gekeken op de site van ons zwembad, maar er is hier geen zwangerschapszwemmen, dat is balen.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wil je dat dan ook nog gaan doen? Je hebt al pilates en mensendieck. En dan ook nog zwemmen. Heb je tijd teveel ofzo ;)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wil in beweging komen en ik hoor van alle kanten dat dat goed zou zijn, mijn fysio wil dat ik ga zwemmen, maar ik ben geen zwemmer, dus ik dacht dat zwangerschapszwemmen dan een leuke stok achter de deur zou zijn, nu blijkt dat ik daarvoor naar Groningen moet. Nou voor iemand die al niet dol is op zwemmen is dat zeker geen stimulans om te gaan.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat probleem heb ik ook. Wij hebben hier een prachtig zwembad in het dorp, maar geen zwangerschapszwemmen. Ik moet of naar het dorp de ene kant op of naar het dorp de andere kant op. Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in.

Ik heb even een nieuwe foto in m'n album gezet van het kamertje.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mooi kamertje hoor jopie!

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja hè. Ben er ook best wel een beetje trots op :oops:

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dat mag ook best! wat zal je mannetje opkijken!

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat zal hij zeker, want voordat ie wegging heeft ie wel 25 keer gezegd, dat m'n vader het niet hoefde af te maken. Dat doet ie zelf wel in maart....

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi en dan is het helemaal klaar! wat fijn voor hem, dan is het echt lekker genieten met ze 2-tjes en nog lekker wat leuke spulletjes kopen ;)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dat probleem heb ik dus ook, ga uit mijzelf niet zwemmen helaas en voor het zwembad naar Groningen gaan vind ik ook niet fijn.

We hebben allemaal wel heel verschillende kamers hè. Mooi hoor Jopie, totaal onze smaak niet, maar dat is nou juist het leuke er aan.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    loeki - hoe heette die zelda? want mijn moeder heb ook een nieuwe zelda gezien in de winkel, dies ook helemaal gek op nintendo en zelda. heb je die wii ook pas gekocht dan? want die nieuwe zelda heet toch twilight princess? en die heb je op de game cube en op de wii, toch?

18. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    amaai wat is er weer heel wat bij gepraat.
    Leuk om te horen dat alles oke is met je Zorra en hopelijk komt er vlug terug rust in u dagelijks leven.
    Ik zelf ben ook druk op zoek achter kerstcadeautjes en ondertussen de trouwkaarten op de bus gedaan en die van dicht in de buurt zelf op de bus gaan doen.
    Lokie leuk dat de kleine gedraaid is, bij mij is het nog steeds goed van onderen dat het ventje schopt wanneer moet de baby eigenlijk beginnen draaien?
    Kan me dat niet meer herinneren van mijn vorige zwangerschappen?

Annabel

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou de nieuwe Zelda, Twilight Princess is echt helemaal SUPER. Kan er bijna niet mee stoppen, maar mijn man en ik spelen samen en we willen neits missen, dus ik speel alleen als hij er bij is. Ik geniet er echt met volle teuegn van echt een aanrader. Hij is er overigens ook gewoon voor de Cube, maar ik heb de Wii-versie.

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heb je dan ook de nintendo wii? of past die wii-versie ook gewoon op de cube?

Deel Deze Pagina