April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    joh wat lekker pientje, jij ben ook nog nie veel aangekomen, wou dat ik dat ook had :(

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben nu 4 kg aangekomen, maar dat komt denk ik meer door al het snoepen ;)

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi ikke nu 9 kilo! maar denk dat het echt 9 kilo buik is, want voor de rest ben ik niet dikker, tenminste dat idee heb ik niet en andere mensen zeggen ook van niet.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar jij hebt ook al echt een mooie buik. Ik kom aan sinds ik niet meer kan sporten en dat heeft ongetwijfeld een relatie. Als je 3x in de week sport kun je veel eten verstouwen zonder aan te komen, nu ik niet sport moet ik mijn eetpatroon aanpassen, maar dát kan ik dus niet, zeker niet rond kerst en sinterklaas.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja dat is ook logisch he, eerst sportte je het er weer af en nu blijft het eraan zitten, en idd wat je zegt, die feestdagen maakt het ook niet makkelijk. en dan ook nog is het feit dat je lichaam gewoon meer eten vraagt omdat je zwanger bent.

wat is het trouwens rustig, zitten we hier met ze 2-en te beppen. waar is toch iedereen?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geen idee, denk dat Missy onder de douche is blijven hangen of zo. Voor de rest is het idd erg rustig.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn aqua gaat weer wat beter trouwens, populatie is nu stabiel. Ben wel heel veel vissen verloren in de afgelopen weken, maar nu heb ik al een week alle grote vissen kunnen tellen zonder er een te verliezen. Laatste slchtoffer was een tetra.

Ben nu 4 mollies, 6 guppen, 2 tetra's, 2 danio's (een zelfmoord) en een algeneter verloren. Misschien dat ik nu nog iets moet met de mollies, want ik heb 2 mannen en 1 vrouwtje wat geen gezone populatie is.

Mijn gekke gup is er nog steeds hoor:
    http://www.youtube.com/watch?v=HVLkM3HPm68

Voor wie het nog niet gezien had.

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik baal zo ;) heb vandaag salaris gehad, 600 euro MEER als anders, door eindejaarsuitkering en extra reiskosten vergoeding, dus ik dacht ga ik lekker nog wat meiden kleertjes halen vanmiddag, had er al helemaal zin in, belt net me moeder, en zegt, oh melis, je mag niks meer kopenn tot na de kerst. ik zeg hoezo dat nou weer nie, nou omdat je niet weet wat wij voor je hebben gekocht en anders koop je misschien dubbel. (wij hebben heel erg dezelfde smaak en mijn ouders doen altijd beetje heeeeeel erg overdreven inkopen met de kerst, kan wel is oplopen tot de 150 a 200 euro per persoon)
    dus nou mag ik dus helemaal geen leuke meiden kleertjes kopen :(
    en ik had er zo zin in!
    wat moet ik nou vamiddag doen....?

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow wat fijn dat het nu stabiel is zeg, zal er misschien toch wel iets met het water ofzow aan de hand zijn geweest, of misschie toch een hardnekkige ziekte die niet weg wou.

ik heb mijn aqua al weer opgeruimd :(

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach Meliske, als het dubbel is kan je het volgende week toch ruilen, bon bewaren en de labels er nog even in laten zitten.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Was het geen succes Meliske? Je aqua bedoel ik.

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    je brengt me op een idee..... :-k

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat was ook de bedoeling. ;)

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee niet echt, weet niet wat het ws maar binnen een paar dagen waren alle plantjes kapot, (de vissen bleven leven en deden het prima) en t water werd heel geel, alg dus, ondanks de algeneters die ik erin had. ik dacht als dat nu na zo'n korte tijd al fout gaat dan heb ik er al geen zin meer in. de waterqualiteit was gewoon goed trouwens.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wil mijn man verrassen met kerst, heb de volgende keus, óf een pretecho, óf lekker een weekend samen weg. Vind het moeilijk, ik vind het eigenlijk heel erg belangrijk dat we er samen even uit gaan, maar vind de echo ook erg leuk.

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    weet niet welk budget je te besteden heb, maar ik zou in eerste instantie kiezen voor de pretecho, vooral omdat je ook nog geen foto's heb van de 20 weken echo en het lijkt me zo leuk voor later.

maar het is natuurlijk ook lekker om ff samen een weekendje weg te zijn, weet niet of je al iets in gedachten had, anders kan je de pretecho doen en een goedkoper weekendje weg ;) dan heb je het allebei.

weet je wat heeeel leuk is en niet zo duur, tenminste wij vonde het heel leuk en gezellig, een weekendje na de kerstmarkt in duitsland, dusseldorf geloof ik. echt heeeeeel gezellig.

17. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Dusseldorf is idd erg gezellig

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar het is vanuit Groningen een heel eind en ik kan niet zo lang stilzitten in de auto, dat gaat echt tenkoste van m'n lies helaas, dus wil niet te ver weg. Ik wilde max 150 euro uit geven. Pretecho is iets goedkoper, maar beide wordt het helaas niet denk ik.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, hoor net dat de reparatie van het horloge van mijn man 100 euro gaat kosten. Weet niet of er dan nog geld is voor een weekendje weg.

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hmm jammer joh!

als ik moest kiezen zou ik dus kiezen voor de prectecho. en dan na de bevalling lekker een weekendje met ze 3-en na centerparcs ofzow, lekker bijkomen en genieten van jullie kleine wonder.

Deel Deze Pagina