April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik hoop voor je dat zij jou in ieder geval een beetje kunnen helpen. misschien kom je er zo in ieder geval achter wat het precies is en dan kan het doelgericht behandeld worden

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik weet niet of ik nu blij of zenuwachtig of onzeker moet zijn. Ben er helemaal af nu.

Bij de VK kreeg ik een stagiare en legde het probleem aan haar voor. Mijn eigen VK kwam er ook bij en riep onmiddellijk dat ik naar een gyn moest voor onderzoek (was niet dezelfde als vorige keer). Vooral om te kijken of er pijnstillers en/of ontstekingsremmers zijn die ik mag hebben.

Verder nog even naar het hartje geluisterd, ging helemaal perfect. Baarmoeder nu ter hoogte van mijn navel. Kleine ligt laag wat ook nog eens de spanning op de spieren verhoogt. Afstand navel-schaambeen is nu 19 cm. Bloeddruk 130/80, geen idee of dat goed is.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja dat is gewoon allemaal goed.

alleen mijn BM is N+2

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij ga ik straks eerst een potje janken als mijn man thuis komt, niks hormoontjes, pure zenuwen zijn dit.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja dat moet je ook gewoon lekker doen, niks opkroppen gewoon eruit gooien, anders blijf je er maar mee lopen in je eentje en das helemaal niet fijn en zeker niet goed.

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    gooi het er maar uit hoor loeki, dat is inderdaad altijd beter dan het opkroppen. misschien valt er nu ook een last van je schouder, dat het onderzocht gaat worden. en de uitslagen bij de vk zijn allemaal goed, anders had ze dat wel gezegd natuurlijk. Doe je wel een beetje rustig aan, laat je mannetje je lekker verzorgen. bestel wat te eten, dan hoef je je daar ook niet druk om te maken en doe je vanavond lekker kaarsje aan en kruip je lekker tegen elkaar aan en laat je alles even los. OP DOKTERS ORDERS ;)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, ja dat lijkt me heerlijk, maar mijn ouders komen logeren, dus dat tegen elkaar aan kruipen moet nog maar even wachten. Ga me lekker later verwennen hoor.

Ja, er zal nu ook wel een spanning wegvallen. heb ook mijn werk maar even gebeld met de mededeling dat ik dus misschien niet terug kom na de kerstvakantie. Vonden ze vooral voor mij heel erg vervelend. Morgen ben ik nog even op school om met mijn klas naar de bios te gaan, maar als ik het niet vol houd loop ik daar gewoon weg heb ik gezegd. Maar om 15.00 uur moet ik bij de tandarts zijn, dus ik kan beter gewoon in Groningen blijven.

8. Niet meer actief

Hoi, Loeki ik heb niet eens gedouchd, mijn neefje van 3 belde me of ik kwam spelen en dat was zo vertederend dat ik direct in de auto ben gesprongen, wat een schatje.
    :)
    Ik ben ook net terug van de VK, ik draag de baby dus compleet bij me dwz recht tegen me aan, loodrecht op het bekken en daarom heb ik geen buik die te zien is. dat zou fijn zijn want daardoor heb je minder kans op BI en andere vervelende klachten dan met een bolle buik ;) mijn bloeddruk was 120/72 en 25 cm al dat zou ook passen bij een zwangerschap van 26 weken maar die ben ik dus nog niet. kortom baby groeit hard. :D
    morgen vroeg pretecho ben benieuwd..

Loeki ergens is het natuurlijk wel fijn ondanks de extra stress dat er nu toch echt serieus gekeken gaat worden naar je buik. en ik denk niet dat je er voor in het ZH moet blijven aangezien de kleine het verder goed doet. ze zijn niet zo snel met opnemen tegenwoordig. Dus waarschijnlijk gok ik op kerst bij jouw thuis ;)
    Meliske niet te veel kopen straks kan je baby alles maar 1 keer aan zoveel als je koopt en dat zo toch ook jammer zijn niet :) maar ik herken het heb afgelopen weekend me nog verleid tot kleertjes kopen.
    voor de rest ben ik het even kwijt.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik verwacht ook echt niet met de kerst in het ziekenhuis te liggen hoor Missy, ben al zo lang met de voorbereidingen bezig dat ik me dat echt niet af laat nemen, maar dat ene glaasje wijn dat ik geplant had kan ik nu natuurlijk op mijn buikschrijven, want als ik medicijnen krijg mag ik helemaal niets meer drinken.

10. Niet meer actief

We can't have it all baby :D
    ik drink normaal nagenoeg geen alcohol en nu het gekke is dat ik er zin in heb zou zo glas champagne kunnen drinken of likeurtje./.
    weet iemand of je tiramisu mcg nu, uit de winkel dan want zelfgemaakt mag niet ivm rauwe eieren.

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, iig wordt er actie ondernomen! Laat je lekker verwennen door je man en je ouders. En wbt dat glaasje wijn... wacht nou eerst vrijdag maar eens af ;) Maar het lijkt me fijner dat je dmv medicijnen minder pijn hebt, dan dat je een glaasje kunt drinken.

Ik zelf moet er niet aan denken om wat te drinken. Sta nu al zo lang droog dat ik volgens mij van 1 glas zo bezopen ben als ik weet niet wat.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik drink ook bijna niet, maar nu had ik zo'n zin in één glaasje met kerst ;)

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dizzy, in Tiramisu zit wel alcohol. Verder mag het volgens mij wel. Maar het zal toch wel op de verpakking staan of er rauwe eieren in zitten.

14. Niet meer actief

O Jopie dat heb ik ook drink normaal al nauwelijks dus waarschijnlijk staan de baby en ik direct op de kop dus doe ik het niet. dan maar een kerstkransje extra eten..

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    In de tiramisu uit de winkel zit gapasteuriseerd eiwit, dus daar hoef je je niet druk om te maken.

16. Niet meer actief

oke nu nog even checken of er alcoholin zit en dan mocht ik het kunnen verdragen met de kerst ga ik aan het dessert. :)
    heb net zakje chips op :oops: , heb soms zo'n behoefte aan zout, en mijn bloeddruk is prima, mijn gewicht ook, dus ik dacht dat kan wel ...of niet is er nog een andere reden om geen chips te eten

17. Niet meer actief

zo zal me netjes afmelden ik lees het later of morgen wel weer. ben pas weer morgen middag vd partij ivm echo en werk. tot later allemaal :)

18. Niet meer actief

Veel plezier bij de pretecho!

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heel veel plezier morgen, zal aan je dneken als ik bij de tandarts lig. ;)

Ik ga de frituurpan aanzetten. heb echt geen zin om eten te koken.

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    missy - veel plezier bij de echo!

loeki - je brengt me weer op een idee...die frietpan... ;)

Deel Deze Pagina