dag dames, weer veel gekletst zie ik. Dat vind ik dus wel een voordeel van weten wat het wordt. Je kunt alvast leuke kleertjes kopen. Nu heb ik vandaag ook een zending gehad van een puma setje. Een schattig sweatertje met broekje. Echt voor een jongen. Als het dus een meisje wordt, dan kan ik het wel weer verkopen, Ik heb trouwens ook erg veel zin in een lekker glaasje wijn, maar dat doen we maar niet,
vandaag bij de VK liet de stagiare me de papieren van de echo van het UMCG nog eens zien en daar stond echt heel duidelijk op dat het een meisje was. Met een rood hoofd vroeg ze me of ik al wist wat het werd. Ze was blijkbaar even vergeten dat er mensen zijn die het niet willen weten. Gelukkig voor haar wist ik al dat het een meisje zal worden. Oh, op 16 jan heb ik voorlichting over borstvoeding en manlief moet mee
Bosi, als je niet weet wat het wordt kan je ook al hele leuke kleertjes kopen hoor! Ik ben niet zo traditioneel. Een meisje kan ook heel best blauw aan hebben vind ik. (een jongetje roze kleertjes aantrekken vind ik op de een of andere manier weer een beetje raar..... nou ja laat ook maar ) Meliske, leuk dat je toch nog wat hebt gekocht. Ik vind het ook dat je dat gewoon moet doen. Ik krijg ook zoveel dat ik af en toe denk van mensen, doe eens rustig, ik wil zelf ook nog wat kopen! Loeki, groot gelijk dat je je man meeneemt hoor! Ik ga naar een zwangerschapscursus waar borstvoeding al aan bod komt. Zou het dan nuttig zijn om alsnog een cursus borstvoeding apart erbij te doen? Ik had nog wat snert over van het weekend dus dat ga ik lekker even opwarmen. Lekker met een sneetje roggebrood. Mmmmhhhh!
Jazeker! En volgens mij had ik dat ook al ergens een paar blz geleden gemeld maar dat maakt niet uit.
Meis, ik heb nog wel een bakkie voor je, maar is een beetje ver rijden.... Loeki, ik neem je helemaal niks kwalijk
Ik ben helemaal leeg, lichamelijk en geestelijk helemaal op. Er gaat maar door m'n hoofd ik moet nog 4 maanden, ik MOET nog 4 maanden. Ik vond de afgelopen 4 weken al een verschrikking. Hopelijk kan ik het na vrijdag allemaal wat zonniger in zien en krijg ik iets dat ook echt kan helpen. Aan medelijden alleen heb ik niet. Medeleven wel
Ja, hij heeft gelijk vrijgevraagd voor vrijdag (en gekregen) en verder kan hij er ook niet zo veel aan doen. Hij voelt zich een beetje hulpeloos heb ik het idee, net als heel veel anderen in mijn omgeving.
Is toch ook logisch dat hij zich hulpeloos voelt, want dat is hij ook (bedoel hij kan je niet helpen hierin) Dames ik ga even lekker in bad! tot straks.
ja hij is ook hulpeloos, net als alle anderen incl. jijzelf. het enige wat hij voor je kan doen is je vrijdag steunen en erbij zijn. en gelukkig heeft ie vrij dus kan hij erbij zijn.