April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.286
    6.809
    113
    Zo meliske, je hebt ook al een aardige buik! :p

Ik heb gister in mijn onderbroek een paar foto's gemaakt. Die plaats ik hier natuurlijk niet, ;)

Balkenbrei vind ik wel redelijk, maar inderdaad mijn vriend kan niet wachten en is er helemaal gek op.

Tascha: nog geen kerstkaarten verstuurd? Ha ha, dat is wel laat inderdaad. Maar zeker niet te laat. Als je ze morgen post, komen ze zaterdag denk ik nog wel aan.

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    je die buik die groeit wel, aleen de laatste 2 weken een beetje raar, allemaal bobbels op me buik :( hoe zou dat nou weer kunnen?

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ga zo postzegels kopen en dan doe ik ze vanmiddag nog op de bus en dan zien we het wel.

ga je ook nog foto's maken, die je wel wilt plaatsen bosi?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.286
    6.809
    113
    Ik heb dat ook een beetje meliske, bobbels, tenminste, het lijkt hobbelig.

Ja ik zal ook foto's maken die ik kan plaatsen. :p

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    het lijkt of daar die kleine zit, want bij de vorige foto's had ik het niet, dus misschien dat op die plekken de kleine tegen me buik aandrukt.

6. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik heb een nieuwe buikfoto geplaatst alleen dit keer van voren ziet er best grappig uit kijk alleen niet naar mijn huispak heb ik soms s'avonds aan op de bank :D

7. Loeki: fijn om te horen dat je zo snel mag komen bij de gyn. Hoop echt dat ze iets voor je kunnen doen!
    Mooie buikfoto's weer hoor :D
    Ik probeer een filmpje te maken van het geschop. Als ik op m'n rug lig zie je de kleine echt schoppen of draaien. Heel grappig. :)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.286
    6.809
    113
    Ik heb ook een nieuwe foto geplaatst, :p

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mooie buikfoto's dames, kan er echt stinkend jaloers op zijn.

Kom net terug van de film. Leuk hoor, Dejavu, wel typische Hollywood film.

IN de parkeergarage mijn spiegel flink beschadigd, dus mijn dag is echt fantastisch NOT

In de bios zat de kleine meid heerlijk te schoppen en ineens gingen daar de tranen hoor. Heerlijk in het donker als niemand je kan zien enrom zitten janken. Spanning begint me nu echt te veel te worden. Pijn gaat maar niet over en gisteren en vandaag echt heel erg, kan niet op of neer zonder paracetamol.

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Tascha Leuk dat je het je is bevallen de cursus!
    Meliske, Bosi en Loesje Mooie buiken hoor!
    Loeki Is het een beetje een goei film ik wil er namelijk ook naartoe gaan!

Sorry kheb echt niks te melden net als gewoonlijk :)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach ja zoals ik al zei is het typisch een Hollywood film. Moet ik nog meer zeggen, lekker tempo, soms een beetje heel ver gezocht, maar wel vermakkelijk.

12. Niet meer actief

Mooie buiken hoor. Loesje jij draagt zeker ook alles naar voren?
    Ik heb namelijk ook gewoon mijn taille nog.

Meliske ik heb ook dat aan 1 kant mijn buik dikker is. Dat heb ik al vanaf het begin ( nou ietsje verder, maar wel heel vroeg al)

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nou moet zeggen dat ik had verwacht dat dit keer de kilo's eraan zouden vliegen,maar loop gelijk op als toen bij Jennifer.
    Niet dat ik klaag hoor :)
    Maar dacht,werk niet meer,beweeg niet meer zoveel,zal wel tonnetje rond worden.
    Maarjah moet nog max. 20 weken dus er kan nog een hooooop gebeuren...

Je hebt je trouwens ingehouden zeg met winkelen!
    Als ik zou weten dat ik een meisje krijg en extra geld had,dan zou ik niet te stoppen zijn.
    Was net nl. in de prenatal en zag de liefste,schattigste meisjeskleertjes!
    Dacht meteen "hebbe hebbe hebbe hebbe"

Wat een mooie buikjes hebben jullie allemaal zeg!
    Ik ga zaterdag een nieuwe foto maken,nouja mijn man gaat hem maken...

Ik ben dus net bij de prenatal geweest en heb een paar spulletjes gekocht :D had me tot nu toe aardig ingehouden...
    maar was zoveel afgeprijsd.
    Dus heb een hele leuke ijzeren tummy tub standaard gekocht voor de helft van de prijs €25,-
    En nog wat kleine dingetjes. Ook zo'n oerlelijke,achterlijke positieonderbroek voor €1,- dacht voor die prijs wil ik wel 1tje proberen.
    Maar hij ziet er echt mega groot uit :confused:

Oja ik ben er ook uit welke kleur ik nu dat versje ga doen op de muur...denk ik... :( ....ORANJE!
    De kamer moet nl. echt opgefleurt worden met die witte muren en witte meubeltjes.
    Oranje is vrolijk en kan bij beide geslachten.
    Heb ook meteen een oranje waskussenhoes gekocht :) wil ook nog een oranje dekentje en kussentjes.

Ow kan niet wachten tot ons kindje er is!
    Tis echt een druk kindje,voel hem/haar bijna de hele dag.

Owja weet iemand van jullie wanneer de baby's nou kunnen horen?
    In een kalender die ik heb staat dat ze al kunnen horen,maar op internet las ik vanaf 28 weken.
    Nu leg ik regelmatig een muziekdoosje op mijn buik en begint de baby te schoppen. Toeval? Of zou de baby gewoon voelen dat er iets op mijn buik ligt?

Vind het zo sneu voor je Loeki,die pijn. In deze bijzondere periode waar je 100% van hoort te genieten.
    Ben errug benieuwd of de gyn wat voor je kan betekenen.
    Veel succes bij de gyn morgen.
    Dan krijg je misschien wel een echo :D en hopelijk echo foto's :D

14. Niet meer actief

He oranje is ook leuk.

Enne volgens mij kan de beeb je nu al horen hoor.

15. Niet meer actief

Hoi, ik ben terug van weg. :)
    De pret echo was super, hele leuke vrouw en veel uitleg gehad, mooie foto's was moeilijk aangezien er flink met de handjes door het gezichtje werd gewreven hihi. mijn man vind de baby op mij lijken dat belooft wat als dat ook qua karakter zo wordt heeft hij het erg zwaar in de toekomst nog een pittige in huis :)
    ook deze vrouw vertelde dat de baby groter /verder is dan 25 weken nl 25,4 en gisteren vond de vk ook al dat ik best ook 26 weken zo kunnen zijn gezien de getallen dus het kan ook 1 april worden :( :)
    Ben benieuwd is toch geen pijl op te trekken.
    Wat een mooie buiken allemaal, op mijn werk waar ik vandaag weer even ben geweest zag niemand nog wat aan mij, ze moesten al lachen zo van als je niet ziek was konden we in april op het journaal lezen dat je bevallen was en niemand iets had gemerkt.
    :)
    Loeki hoe was het bij tandarts?
    Tascha snel die kaarten posten he =D>
    pientje oranje is idd erg fris en vrolijk lijkt me leuk voor de tekst.
    zorra en alle anderen die de kerst erg druk hebben denk ook beetje aan jullie zelf he, niet te veel hollen en vliegen om iedereen naar de zin te maken [-X

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Pientje, volgens mij kunnen babietjes ongeveer met 25 weken goed geluid van buitenaf horen.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb vorige week ergens gelezen dat ze rond 23 weken kunnen horen zoals wij onder water horen, dus wel alles maar heel gedempt.

ik lees net trouwens dat er bij de februari 2007 mama's de eerste al is bevallen :confused:

18. Niet meer actief

Mijn god, dat wil je toch ook niet. Hoeveel weken te vroeg?

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    geloof dat ze 30 weken was

20. Niet meer actief

Ja ik las het. 10 weken te vroeg. Tjonge dan ben ik over 6 weekjes moeder. Nou doe maar niet hoor.

Deel Deze Pagina