April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja het zou kunnen, ik weet alleen wat onze bewoners mogen. Ik zou toch niet graag 6000mg pcm op een dag na binnen werken.

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    smakelijk!
    ik moet morgen werken van 7.00 tot half 2 dus heeeeeel veeeeel suc6 morgen bij de gyn!

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @Missy Leuk dat je pretecho is gelukt wel grappig dat de baby op jou lijkt, ik denk dat die van ons op mijn vriend gaat lijken.

@Pientje Leuk hoor oranje het fleurt wit idd erg op!

@Jopie Lief dat je aan ons denkt ik snap wat je bedoeld hoor ik vind het gelukkig niet erg om te lezen maar ik hoop wel dat de kleine nog een paar maanden blijft zitten.

@Janne Lekker hoor een boterham met smeerworst!

Ik heb net weer wat kleertjes gehaald voor ons mannetje en nog een paar sokjes.
    Ik denk dat ik nu wel een beetje genoeg heb we hebben nu 22 pakjes, nu maar even focussen op andere dingen zoals een tummy tup en een waskussen enz

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dientje - hihi die kleine pakjes zijn ook zo leuk he!

pientje - ik vind oranje idd ook heel mooi, lekker fleurig!

missy - wat leuk dat je al kon zien op wie de kleine lijkt!

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, eet smakelijk!

Dientje, je hebt wel heel veel pakjes al. Het wordt idd mischien tijd om ook wat andere spulletjes te kopen ;)

Ben blij dat jullie het niet erg vinden om die berichten te lezen. Maar ik geloof toch dat ik dit soort opmerkingen wat vaker eruit moet gooien. Is wel erg leuk om te horen hoor, dat iedereen je lief vind ;)

Zijn jullie er al uit welke babyfoon je wilt hebben? Mij lijkt deze wel heel goed.

http://www.kieskeurig.nl/product/F93BF7 ... 665206.htm

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Die lijkt mij ook wel goed jopie.
    Wel schandalig dat er zoveel in de prijs kan verschillen heh...
    Zat er vandaag toevallig naar te kijken bij de prenatal en zag er 1 van 110 euro. pfff prijzig hoor.

@Dientje,wow 22 pakjes,jullie knulletje zal het niet koud krijgen :D
    Als de kast eindelijk in elkaar staat ga ik ook eens inruimen.
    Manlief was er gister aan begonnen,was al 23.15 bleek hij iets fout gedaan te hebben en moet de hele kast weer uitelkaar...zucht... heb gezegd laat maar doe maar vrijdag :)
    Kwam omdat zijn broertje er was.
    Die 2 samen zijn zo gek als een deur,zwaar afgeleid dus.
    Kan je een beetje leuke jongenskleertjes kopen? voor meisjes is zo makkelijk,bijna alles is leuk! voor jongens vind ik vaak zo moeilijk.

7. Niet meer actief

aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
    ik word helemaal gek
    Ik heb in mijn tas een brandende envelop zitten hihihihihi
    In die envelop zit het antwoord op mijn vraag, wordt het een meisje of een jongen? Pffffffffffffffff
    Ik heb met mijn man afgesproken dat als we in februari nog steeds geen naam hebben, dat we hem dan openen. Want ik wil tenslotte zeker weten dat ons kindje een leuke naam gaat krijgen. En als er 1 geslacht over blijft is het makkelijker om een naam te verzinnen hihihihi.
    De meisjesnaam hebben we al gelukkig, dus nu de jongensnaam nog.
    En ik heb ook een voorgevoel dat het een meisje wordt. Maar ja dat weet ik natuurlijk niet zeker. Mijn man denkt namelijk dat het een jongetje wordt en de pendels zeggen ook met 1 meer dat het een jongetje wordt.
    Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff wat duurt het nog lang tot april dan hihihihi.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    PRDM, wat doe je jezelf aan.... Kan je je beheersen? Lijkt mij echt 3x niks. Ik weet het liever niet als bijna.

9. Niet meer actief

hahahaha ja ik doe mijn best.
    Op zich wilde ik het niet weten, maar omdat mijn man zo'n moelijke is met namen wil ik het wel weten. Maar dan puur en alleen voor de naam. Verder maakt het me niet uit, ik heb tenslotte al het koningsgezin (zoon en dochter)
    En ik hoop zo dat hij nu wel eens opschiet met een naam, het is wel een "schop" tegen zijn r**t zo hihihi Dus ik denk dat we voor februari wel een naam hebben hihihihi waar een wil is......

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Namen.... hier ook een heet hangijzer. Krijg elke keer te horen: Maak je niet druk, dat komt wel goed. Nog tijd zat, of ben je ondertussen al bevallen :(:

Dat hoor ik nu dus al een maand of 5. En we hebben ook nog wel even, dat weet ik, maar is het nou echt zo moeilijk om er serieus over na te denken....

11. Niet meer actief

hahahahaha ja hier hetzelfde. Of geen zin, geen tijd, nu even niet, en alles wat ik dan opnoem weet hij wel iets op. Te ssai, te modern, te buitenlands of te pesterig. Op elke naam weet hij wel iets negatiefs te rijmen, of een herinnering. Zo blijft er natuurlijk niets over.
    Ik droomde laatst dat we een kindje kregen maar er was geen geslacht te zien. Mijn man ging het kindje toen aangeven en de ambtenaar vroeg om een naam. Zijn antwoord was die weten we nog niet maar de achtenaam wel. Dus toen gaf de ambtenaar ons kindje een willekeurige naam en toen werd ineens het geslacht zichtbaar, en was het een meisje. Stom he? hihihihi
    Hoezo onbewust bang om geen naam te vinden hihihi Daarom hij heeft tot februari de tijd en anders gaat de envelop open, dan is het maar geen verassing. Gemeen he? hihihihi Nee hoor zo gemeen ben ik niet, maar ik wil graag wel even van te voren wennen aan de naam. Het is ook zo lullig als prulleke geboren is, en dan de naam telkens vergeten. Loop ik straks met een plakmemo voor de naam rond hihihihi

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hij is niet alleen met namen zo, maar met alles. Nog tijd zat, komt wel goed. Maar ik vind het niet zo'n prettig idee om alles tot maart te laten wachten. Ik heb hem laatst maar eens gevraagd of het wel tot hem doorgedrongen was dat hij vader wordt. Nou, dat wel, zei hij, maar hij had er totaal nog geen idee bij. Kan ik me ook wel voorstellen, want hij mist alles, maar dat veranderd niks aan het feit....

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @Jopie Die babyfoon lijkt me idd wel goed ja ik moet er ook nog eentje hebben dus misschien dat ik die wel neem.

@Pientje Het is idd wel moeilijk om jongens kleertjes te kopen maar we hebben ook veel naturel kleuren genomen, maar nu stop ik met kopen misschien nog een paar schoentjes ofzo maar geen kleertjes meer.

14. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Dientje... ja jou jongetje is zeker al goed aangekleed! Heb je alleen kleine maatjes gekocht of ook grote? Ik moet zeggen de verleiding is ook wel heeeel groot om elke keer iets te kopen, en vooral met die uitverkoop nu.

Pientje, ik vind oranje ook een superkleur! Ik heb de kinderwagen oranje met beige gekozen. Vind het wel leuk dat felle en idd het kan voor jongen en meisje.

PRDM en Jopie moeilijk he namen! Een meisjesnaam heb ik ook niet. Volgens de echo wordt t een jongen, maar je weet maar nooit he... ben dus nog wel aan het kijken voor een meisjesnaam.

15. Niet meer actief

Dientje, 22 pakjes!

Jopie, wij kregen de babyfoon bij het kamertje, dus we hadden geen keus. Nou wel natuurlijk, maar eerst gaan we deze proberen. Is het niets dan kopen we er gewoon een bij.

PRMD, hoe krijg je het voor elkaar? Ik zou stiekem toch kijken. Nee toch niet, maar wel heel graag willen kijken.

16. Niet meer actief

hahahahaha ja ik weet ook nog niet of ik het ga volhouden, maar ik denk het wel. Het is voor mijn man tenslotte zijn eerste dus ik heb respect voor zijn mening. Ik wou het bij mijn eerste ook absoluut niet weten.

En dientje ik ken het ik verzuip ook in de kleertjes. Met name meisjeskleertjes die ik van mijn lieve "zus" heb gekregen. Dus mocht het een meisje worden zoals mijn gevoel ook zegt, dan kan ze meerdere keren per dag verkleed worden hihihihi.
    En ik heb van mijn dochtertje ook nog best veel bewaard, waarom weet ik ook niet maar goed. En dan in de winkel die aantrekkingkracht naar al die lieve schattige kleertjes. Kost wel veel moeite om die niet allemaal mee te nemen hoor!

Nog een paar dagen en dan is het kerst. En mijn lieve "zus" heeft daaraan gedacht. Ik heb van haar zo'n lieve kaart gekregen, een echte tranentrekker. Daarin staat dat zij het nog niet is vergeten en dat ik best een traan mag laten als ik daar behoefte aan heb. Echt een hart onder de riem. En ook dat als ze een zus mocht kiezen dat ze dan uit alle mensen op de aarde mij zou kiezen. En ook een gedichtje;

Lief kerstkindje
    Een droom ben je gebleven
    we hadden je alles willen geven
    je zoveel willen leren
    laten zien, voelen en genieten
    je alle liefde willen geven
    en ons geluk met je willen delen
    een droom ben je gebleven
    en als een wondermooie droom
    zul je met ons verder leven
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ze is namelijk niet echt mijn zus, maar mijn hartsvriendin. Maar voor ons gevoel zijn wij zussen! En ook zij probeert al een tijdje voor een prulleke te gaan, dus als iedereen hier nou even wil meeduimen lukt dat vast. Want ik gun het ze van harte! ;) :)

Groetjes doeggg

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    wat een prachtige kaart, krijg er kippenvel van :(

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ben alweer 5 maanden vandaag, wat gaat dat snel

19. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi meiden,

@Janne ik draag idd alles naar voren en niet in mijn taille.

@Pientje leuk oranje, wij maken een klein muurtje rood, ik heb ook de rest wit bedje enzo maar ik vind het wel eng hoe het uitpakt of het niet te vel wordt.

@Prdm wat een lieve kaart zo kreeg ik van mijn vader een ontzettend lief emailtje ik zal proberen hem hier te plaatsen.

oja ik ben vanmorgen van de trap gevallen gelukkig niet op mijn buik maar alles doet me wel zeer :(

20. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoe krijg ik een powerpoint presentatie hier zodat jullie hem kunnen zien? of kan dit niet?

Deel Deze Pagina