April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    je moet wel uitkijken he loesje als je van een trap af loopt. Gaat het verder wel?

2. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    een paar blauwe plekken maar geen pijn aan mijn buik ofzo.

3. Niet meer actief

:eek: loesje voorzichtig he, wat is dat toch met zwangeren zo val je nooit in je leven van een trap en dan wel, hopelijk krijg je geen spierpijn.

PRDM mooi gedichtje en ik denk ook aan je deze dagen want elk kindje is een wondertje wat we moeten koesteren.

Tascha 5 maanden idd we gaan er nu rap doorheen. :)

4. Niet meer actief

dat van de powerpoint presentatie weet ik niet hopelijk is Loeki dadelijk online die weet dat vast wel of janne ?

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loesje, ik denk niet dat dat wil, een powerpoint presentatie hier plaatsen.

PRDM, wat een lieve vriendin. En wat een mooi gedichtje. Ik zal voor haar duimen.

6. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ik dacht al dat dat niet ging lukken jammer hij gaat over een kindje dat een gesprekje heeft met god dat dat kindje naar aarde wordt gezonden en dat kindje vraagt allemaal vragen van hoe ga ik die engel noemen dan zijn antwoord is mijn lieve mama. echt heel lief

7. Niet meer actief

Loesje wel uitkijken hoor.

PRDM wat mooi. Echt super en ik zit gelijk te duimen voor haar.

Dizzy ik ben niet zo goed met de computer hoor, dus bedoel je echt mij?

Je kan hem wel selecteren ( de tekst) en dat hier in een berichtje zetten.

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    zo eindelijk heb ik even tijd om te vertellen wat ik voor mijn mannetje heb gekocht voor de kerst. Hij liep altijd te klagen dat dei babydozen zijn in gesteld voor de mama's. nou dat kan die na maandag niet meer zeggen. Ik ga namelijk een papa doos samen stellen. Hier zit het volgende in. een rompertje en truitje met de tekst, papa's lieveling. een speen met daarop papa is de beste. een beker voor papa. een info boekje en een prentje boekje dat heet papa islief. en ik heb een cremetje gekocht voor als die niet kan slapen omdat ik weer eens moeilijk doe. dan kan die zich een beetje op frissen. ik denk dat ie het heel erg leuk gaat vinden. ik ga het allemaal los inpakken en dan doe ik het in een doos en deze doos pak ik ook nog in, dus hij heeft heel wat te doen. Maar hij verdient het want ik maak het hem niet altyijd even makkelijk.

9. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Kleine engelen

Er was eens een baby, klaar om geboren te worden.

Op een dag vroeg het kind aan god: “ze vertellen me dat jij me morgen naar de aarde zal sturen”

“Maar hoe ga ik daar in leven blijven, zo klein en hulpeloos als ik ben”

God antwoordde: “onder de vele engelen op aarde heb ik er eentje voor jou uitgekozen

Ze zal op je wachten en zorg voor je dragen".

“maar” vroeg het kind,

“hier in de hemel moet ik niets anders doen dan zingen en lachen.”

Dat is wat ik nodig heb om gelukkig te zijn!"

God antwoordde: “je engel zal elke dag voor je zingen, je zal de liefde van de engel voelen en dit zal je gelukkig maken".

“En, vroeg het kind,

”hoe kan ik begrijpen wat mensen tegen me zeggen als ik niet weet welke taal ze spreken?"

”Dat is makkelijk", zei God
    “Je engel zal je de meest lieve en mooie woorden leren die je ooit zal horen,

En met heel veel geduld zal de engel je leren hoe te luisteren en praten".

Het kind keek vragend op naar God,

”Wat moet ik dan doen wanneer ik met u wil praten?"

God lachte naar het kind en zei,

“je engel zal je handen samenvouwen en leren hoe je moet bidden".

Het kind zei: “Ik heb gehoord dat er op aarde slechte mensen wonen.

Wie zal me daarvan beschermen?"

God sloeg zijn armen rond het kind en zei:

“je engel zal je beschermen, al betekent dit dat ze soms haar eigen leven zal riskeren!"

Het kind keek verdrietig op en zei: “Ik zal altijd verdrietig zijn dat ik u niet meer zal zien".

God gaf het kind een knuffel

“Jou engel zal steeds met je praten over mij, ze zal je ooit leren om terug tot mij te komen, hoewel ik steeds bij je zal zijn".

Op dat moment was er pure vrede in de hemel, maar je kon reeds stemmen horen aarde vanop de aarde.

Haastig vroeg het kind nog zachtjes,

“God, kan u me nog vlug vertellen wat de naam van mijn engel is?!"

God antwoordde,
    “De naam van je engel is niet zo belangrijk want jij zal haar noemen ...

“Mijn lieve mama

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hij is wel mooi

11. Niet meer actief

Oef das ook mooi.

12. Niet meer actief

Ik vind het een mooi verhaal zeg :)

Janne ik bedoelde echt jouw ik dacht dat jij er handig in was, ;)
    vergissing dus hahaha,.

Heb net te horen gekregen dat ik zomervakantie heb van 21 juli volgend jaar, maar geen drie weken dat is jammer maar ja ik kan toch slechts nu geen klagen dat ik een weekend moet inleveren terwijl ik 4 maanden vooraf met verlof ga hihihi. ;)

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    hallo dames,

even snel een berichtje. heb geen internet dus dit komt via de Nintendo. ;)

Gyn weet niet wat hij met me moet. Over 2 weken terugkomen.

14. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @Oempje Ik heb ook grotere maten gekocht tot ongeveer 3 mnd.

@PRDM Erg he maar we kunnen ze idd wel een paar keer per dag verkleden!

@Tascha Al weer 5 maanden het gaat snel he!

@ Loesje Kijk je wel uit met de trap af lopen, mooi verhaal van dat meisje die tegen god praat!

@Loeki Balen dat je geen internet heb.

15. Niet meer actief

Nee dus ben niet handig, maar weet er wel altijd uit te komen via een omweg. Volgens mij heeft loesje die omweg genomen.

Loeki,wat balen. weer 2 weken wachten.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo heb eindelijk weer online.

Ik ben nu echt helemaal op. Het was laat gisteravond, maar wel heel gezellig.

Vandaag dus naar gyn. Daar eerst gewacht en te woord gestaan door de co-assistente. Die heeft het hele verhaal aangehoord en aan mijn buik gevoeld (sprong gelijk een gat in de lucht, man wat deed dat zeer). Daarna 15 of 20 minuten gewacht op de gyn en toen met hem de situatie besproken. Je zag gewoon aan zijn houding dat hij geen idee had wat hij hier mee moest. Echte opties had hij niet. Kan wel kortstondig ontstekings(weeën)remmers slikken, maar niet 4 maanden. Bovendien lost dat het probleem van mijn buikspieren niet op, want die geven geen centimeter mee. Ook hij wilde even voelen, nou ik loop echt de rest van de dag krom denk ik. AUAUAU!

Hij gaat onderzoeken of deze problemen iets met mijn hypermobiliteit te maken hebben. Dus over twee weken terug komen en tot die tijd mag ik 4x2 paracetamol per dag slikken.

Nou meer is er eigenlijk niet te vertellen. Volgens mijn man ben ik een medisch miracel. Ik hoef niet direct te stoppen met werken, want thuis zitten zou het ook niet bevorderen, ik moet proberen in beweging te blijven. (jaja, ik kan bijna geen stap verzetten). Verder gewoon doorgaan zoals het nu gaat, met paracetamol en ijs.

17. Niet meer actief

Arme Loeki en dit is geen medelijden maar leven hoor ;) , je zou toch verwachten dat de afgelopen 2000 jaar wel dit al eens voor zou zijn gekomen in de medische mallemolen en dat ze een soort van oplossing hebben. :(
    wel dom dat ze je pas over twee weken laten terugkomen je zou toch denken met zoiets bijzonders dat ze er boven op zitten.
    Makkelijk gezegd in beweging blijven als je stikt van de pijn :evil:
    Zou een paranormaal genezer je niet kunnen helpen door bijv. (ja ik verzin ook maar wat) de pijn af te bidden, weg te nemen , weg te strijken what ever?.
    iig sterkte en helaas heb ik geen buikspieren in de aanbieding momenteel werken die van mij de buik ook tegen door het allemaal stevig op de oorspronkelijke plek te houden en dus nog een onzichtbare zwangerschap te creeren. :(

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank je Missy, ik houd het nog wel 2 weken vol hoor, ik heb immers vakantie ;) dus ik kan het rustig aan doen. Tussen kerst een oud en nieuw gebeurt er ook in het ziekenhuis niet zo veel helaas.

Im heb het niet zo op alternatieve geneeswijze, maat ik ga vanavond even bij mijn tante informeren. Bedacht me vanmorgen dat die ook VK is en misschien nog een goede tip of suggestie.

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jeetje loeki, wat vervelend zeg dat je 2 weken moet wachten. hopelijk weten ze na 2 weken wat meer, al geloof ik dat je vertrouwen zo steeds minder word.

moet nu 5 dagen werken, en dag 1 zit er nu op, dus nog 4 te gaan :(

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Als het over 2 weken neit beter gaat wordt ik denk ik in een medische molen geworpen waar ik ook voorlopig neit uit ben ;)

Deel Deze Pagina