April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goedemorgen, ik ga vandaag koken voor mijn ouders, en morgen koken zij voor ons!, 2de kerstdag hebben we niets op programma dus waarschijnlijk relaxen of filmpje.
    Ben nu nog druk met was en huis aankant maken zodat we deze week niet zo veel moeten doen. gaan deze week auto kopen op de groei dwz meer ruimte voor de kleine.
    iedereen fijnen zondag en tot later, Jopie zuurkoolschotel =P~ lekker!
    en gourmetten vind ik ook erg leuk ga het vandaag gelijk weer eens voorstellen om dat binnenkort te doen!
    PS gisteren nog geld uitgegeven aan kleding voor de kleine weer alles met 70% die winkel doet zich zo zelf de das om volgend jaar dan wacht iedereen tot in december met zoveel korting nu esprit jurk gekocht zo lief.... :)

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goedemorgen allemaal. Hier zijn alle winkels vandaag ook open, dus straks even de stad in. Gisteren is mn schoonmoeder de hele dag geweest, ze wil graag een laptop en had gevraagd of wij met haar mee wilden gaan om te kijken voor een die bij haar past (ze internet alleen maar, dus hoeft niet zo'n uitgebreide te zijn). Een gevonden, maar die kan ze donderdag ophalen. sÁvonds gegourmet. Oja en sóchtends hadden we alvast ieder een cadeautje uitgepakt, aangezien we voor mn schoonmoeder ook wat hadden gekocht en we het zo sneu vonden dat ons dochtertje dan nog niks mocht uitpakken, dus ieder een cadeau. Van mn vriend een heel mooi horloge gehad, maar het staat helaas niet zo mooi aan mijn pols. Ik heb vrij smalle polsen en hele lange slanke handen en dit horloge was vrij robuust. Mn vriend vond het erg moeilijk kiezen in de winkel dus hij had al gevraagd of het geruild kan worden, dus straks even een andere uitzoeken. Ik baalde er wel van dat 't gewoon niet mooi stond want het is wel een mooi horloge.
    Morgen komen mn ouders brunchen, mn moeder moet daarna naar haar werk. En 2e kerstdag hebben we niks.

@Dizzy:70% korting is wel erg lekker, dan is het moeilijk om je in te houden om niet de hele winkel leeg te kopen :)
    @Loeki:Gezellig morgen hoor, ik vind het aan de ene kant altijd erg leuk zo'n grote groep maar aan de andere kant slurpt het enorm veel van mn energie die ik toch al nauwelijks heb, dus ik ben wel blij dat morgen alleen mn ouders komen.
    @Jopie:Succes strakjes met je borstplaat, ik heb het nog nooit gemaakt dus zou niet weten of het moeilijk is. (kan me de smaak eigenlijk ook niet meer herinneren, het is toch heel zoet, of niet?)

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dizzy, veel plezier met autoshoppen!

Zorra, jammer van je horloge. Ik hoop dat je een nog mooiere vind, die wel goed staat!

Borstplaat is 250 gr suiker met 5 el koffieroom. Even laten koken. Smaakjes kan je toevoegen, naar wat je zelf lekker vind (chocola, vanille, citroen, koffie, enz). Heel zoet dus, maar wel erg lekker (vind ik). Ben net opnieuw begonnen, en het ziet er naar uit dat het deze keer wel gaat lukken. Al is mislukte borstplaat ook wel lekker hoor, het is alleen zo lullig weggeven...

4. Niet meer actief

Jopie heb je dan ook vormpjes om ze mooi rond ofzo te krijgen die borstplaat, het is echt iets van vroeger, ik weet dat ik dat als kind ook kreeg, nu vind ik het iets te zoet maar mijn man niet, dus bedankt voor het recept ga het ook eens maken denk ik. :)

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.282
    6.808
    113
    Goede morgen, :p

Ik was gister pas om half 3 op bed gegaan, dus daarom een beetje laat wakker.
    Bij ons zijn de winkels ook open. Maar ik ga niet de stad in. Het geld rolt hier teveel, en mijn vriend kan zich soms niet inhouden. Gelukkig gaat hij nooit de stad in, :)

Jopie: lekker borstplaat, dat moet ik ook maar eens proberen te maken.
    Zorra: inderdaad jammer van je horloge. Maar misschien vind je straks eentje nog mooier,
    Loeki: lekker druk hoor. Ik ben altijd blij dat zoiets niet bij mij wordt gevierd, ik ren dan altijd mijn benen uit mijn lijf. Dat hoeft natuurlijk niet, maar ik wil dan alles onder controle houden, :confused:
    Dizzy: ja sommige winkels kun je maar beter mijden, zeker die met zoveel korting. Ik zou me ook echt niet kunnen inhouden

Hebben jullie ook veel dikkere billen gekregen? Mijn billen staan veel verder naar achter, en mijn boven benen lijken veel dikker, :oops:

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dizzy, je moet de witte basterdsuiker met de room + een mespuntje boter op een laag vuur, al roerend aan de kook brengen. Je kunt naar smaak 5 theelepels cacao of koffiepoeder (gezeefd) toevoegen, of 2 theelepels aroma (van boukje in flesjes) bv citroen, rum of amandel. Je hebt speciale vormen hiervoor (ik heb hartjes).

Bosi, ik denk dat mijn achterwerk (dat was altijd al wat aan de royale kant, zeg maar) niet meer opvalt met mijn buik. Iedereen denkt dat ik al bijna uitgerekend ben....

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja, borstplaat is gelukt! Kan ik dinsdag mijn oma verrassen. Zij maakte dat vroeger altijd, maar dat kan ze nu niet meer.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo wij zijn weer thuis. Naar de film geweest en even boodschappen gedaan. Nu tijd om te ontspannen en al vast al het eten voor morgen voor te bereiden. We doen niet heel veel speciaals en alles kan vandaag al klaargemaakt worden. Morgen laat ik me lekker verwennen, want dan kan iedereen voor me rennen en blij ik lekker zitten waar ik zit.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.282
    6.808
    113
    He meiden, voor als ik jullie niet meer spreek,

Hele fijne kerstdagen

Ik ga zo opweg naar friesland en ik ben de 26e weer laat terug.

:p

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, ik zat net te denken. Het "voordeel" van dat je gyn niks kan doen, is dat je nu wel lekker je geplande glaasje wijn kan drinken. Proost!

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi, jij ook hele fijne dagen!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, ik twijfel nog steeds, zou dat kunnen in combinatie met zoveel paracetamol, of moet ik dan ook oppassen. Ik heb er wel zin in. Algelopen week moest er wijn in een gerecht dat ik maakte, heb een klein slokje gesnoept en oh wat is dat lekker zeg. Niet dat ik geen 9 maanden zonder wijntje kan, maar als het niet mag lijkt het steeds lekkerder te worden.

Gisteren en vandaag heel rustig aan gedaan en toch is de pijn toegenomen. Tot nu toe krijgt de fysio nog geen gelijk, rust maakt het er niet beter op, maar als het zo door gaat moet ik na de vakantie wel stoppen met werken omdat ik dan echt niet meer op of neer zal kunnen. Het gaat echt met ups en downs. Van mijn tante (VK) moet ik wel aan de bel trekken als ik merk dat ik er depri van word. Het is niet erg als ik af en toe onzeker of een beteje down ben, maar een langere tijd van depressiviteit is erg slecht zei ze.

13. Loeki: 1 wijntje bij paracetamol mag wel hoor!
    Wel echt niet meer dan 4 gram paracetamol op een dag nemen. Je kleintje kan daar wel tegen, maar je eigen lever waarschijnlijk niet...
    Ik hoop dat je ondanks de pijn toch van de kerstdagen kan genieten!

Heb nieuwe buikfoto's geplaatst. Het groeit wel, niet heel hard, maar er zit vooruitgang in. Donderdag kleertjes gekocht in de uitverkoop (40% korting), maar tot 2x toe aan me gevraagd door verkoopster of ze het als kadootje moest inpakken. Nee hoor, is voor mezelf....O, had nog helemaal niet gezien dat je zwanger was. Nou ja zeg.... :D

Iedereen fijne kerstdagen! Ik kijk niet zo heel erg uit naar lang aan tafel zitten en veel eten...krijg niet zoveel tegelijk meer naar binnen. Het komt dan net zo hard weer omhoog.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat ken ik hoor Em. Afgelopen donderdag met de hele familie wezen wokken en ik heb er 3 uur gezeten en als ik achteraf bekijk wat ik nou eigenlijk gegeten heb is het bar weinig. Ik val niet voor niets af.

Ik mag van de gyn idd 4 gram paracetamol per dag en daar houd ik me aan hoor. Of ik nu pijn heb of niet, maar een moment zonder pijn is er bijna niet meer. Wil niet zielig klinken hoor, maar het is wel vermoeiend en vervelend.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Em, dat de verkoopster dat niet ziet :confused:

Loeki, je klinkt helemaal niet zielig.

Krijg ik toch net een E-card van vrienden uit Estland, die we uit het oog zijn verloren. Vind het helemaal leuk!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jopie, ik zit All you need is love te kijken en ik moet steeds aan je denken. Zit je de hele kerst alleen? Nee toch mag ik hopen. Zou het verschrikkelijk vinden zonder mijn mannatje. Ik vind het zo knap van je.

Em, waar laat je die kleine van je? Ik zie bij jou ook nog helemaal geen buikje ;)

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, wil je niet van die enge dingen zeggen :confused:
    Ik zit echt niet de hele tijd alleen hoor. Ik kom haast tijd tekort. Ik had vandaag m'n zus, morgenochtend moet ik naar m'n schoonzus (haar man is ook niet thuis, broer van mijn man, offshore). 's Avonds moet ik naar m'n schoonouders. 2e kerstdag ga ik 's ochtends naar m'n oma en daarna naar m'n ouders. Ben blij als ik even rustig op m'n eigen bank kan zitten ;)

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    En ik heb trouwens gistermorgen op het mooie tijdstip 6.00 (terwijl ik om 2.30 pas in bed lag....) mijn man nog aan de telefoon gehad.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zit hij ver weg op dit moment?

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hij is gisteren vertrokken uit Canada en nu onderweg naar Brazilië. Net iets te ver om te fietsen ;)

Deel Deze Pagina