Maar gelukkig hebben we het aynil "gezeur" weer gehad, en ik heb er niks van gemerkt hahaha! Het dringt nu pas tot me door dat het vanavond op tv was!
Hoi ik kan dus niet slapen , te veel prikkels gisteren gehad. Mijn ouders zijn hier geweest en was erg gezellig maar nu maken mijn hersens overuren, lijkt wel of hele laatste week opnieuw beleefd word. Jopie volgens mij heb jij het nog drukker dan ik hoor! en fijn dat de borst plaat gelukt is. bedankt voor recept ga dat ook eens proberen maar mijn man vond het typisch iets voor sinterklaas dus duurt nog even hier Loeki als je de pijn kunt onderdrukken dan moet dat maar met die paracetamol he, ik weet niet of een glaasje wijn daarbij wel een idee is, volgens mij moet je lever nu al veel verwerken maar goed ben ook maar een leek Bosi mijn billen lijken trouwens ook wel voller en nu zie ik eruit of ik gewoon te veel weeg en wat dik ben rond middel Em ik begin toch wel te zien waar je baby zit, maar ik had het vorige week ook in de winkel en bij de auto garage vroegen ze heel belangstellend hoe oud mijn kind was... zag dus echt niet dat ie onderweg is iedereen een fijne kerst en tot later
O ja, weet iemand of op je buik liggen alleen maar lastig is of kan het ook kwaad? ik word nl zo wel eens wakker?
Fijne feestdagen Janne. Op je buik liggen is geen probleem. Nou ik ben dus ook wakker, maar niet omdat ik nieet kan slapen en ook niet uit vrije wil. Om 6.30 uur ging de wekken (even vergeten dat het maandag is) dus uitgezet en lekker omgedraait. 7.15 uur hoor ik een muziekcorps kerstliedjes spelen 7.15 uur Dan draai je je eerst nog een keer om, maar als je 30 minuten later al 3x in excelsis deo gehoord hebt ben je er ook wel zal van. Wat bezield die mensen om om deze tijd te spelen, de kerk is nog niet eens open en ik wordt al wakker van kerstliederen.
Ben gee AYNIL-fan, maar de kerstaflevering vind ik altijd wel aardig. Is meer gewoonte om te kijken, beter dan LOTR voor de tigste keer kijken. Daar wordt ik pas zat van. Dat is zo verschrikkelijk uitgemolken.
Wat is LOTR? Jeetje stonden die mensen buiten te spelen? Ik was juist lekker uitgeslapen. Ik werd pas om 7 uur wakker. Heerlijk na weken weer eens zo laat. Ik heb wel rot geslapen wel vaak wakker, maar ja over 4 maandjes zijn we daar vanaf. Zou de pijn na de bevalling gelijk over zijn? Ik las ook ergens dat BV de botten weker maakt. Zou het kwaad kunnen met onze hyper? Zou het beter zijn om FV te geven dan?
Dat is ook zo, maar met sinterklaas was ik het vergeten. Maar ook met kerst is het lekker hoor Ik heb lekker CSI gekeken en daarna Bones. Wat nou kerstavond hahaha!
LOTR = Lord of the Rings Denk je echt dat de kleine je een hele nacht door laat slapen, je onderbroken nachtrust is juist om je voor te bereiden op de BV. Je went er nu vast aan dat je straks GEEN nacht meer door zult slapen. Ik ga echt geen fles geven na de bevalling. Ik loop niet 5 maanden te lekken om dan gelijk aan de fles te gaan. gewoon zorgen dat je voldoende calcium binnen krijgt.
Ik bedoel over 4 maandjes ben ik van de pijn af. Nee ik heb niet de illusie dat we door kunnen slapen. Hoewel we allebei wel vanaf het begin hebben door geslapen, dus ik hoop dat hij dat van ons beiden erft. Calcium heeft volgens mij niets met onze hyper te maken. Ik zal het eens vragen van de week aan de fysio.
Calcium is voor stevigheid in je botten. Als die van BV weker worden moet je volgens mij dus gewoon meer calcium consumeren. maar ik ben nu al een volwaardige melkfabriek, moet ik dan nu ook al met dat weker worden rekening houden?
Zo ik ben nu ook weer boven water, tjee wat een nachtje. Ik ga denk ik wel FV geven omdat ik zelf al problemen heb met eten. Verder vind ik het niets om op werk te moeten gaan kolven, mannencultuurtje oa. en mijn man gaat ook 3 dagen pw voor de kleine zorgen en dan zou ik daar ook voor moeten kolven, zou ik alleen maar aan het kolven zijn ieder zijn eigen ding he. Ik heb dus geen Tv gekeken gisteren ook wel prettig heb denk ik niets gemist. tot later..
Ik geef ook alleen maar BV op het moment dat ik thuis ben hoor. Ik kan op mijn werk niet kolven. En mss wordt het dus wel alleen de 1e 8 weken als ik thuis ben.
hoi allemaal! wij hebben gisteravond lekker gegourmet bij me ouders en daarne kadootjes gekregen! wat hebben me ouders ons weer verwend! 4 echte leuke meidenpakjes, een zwarte luiertas van kippling, slofjes, pafum, deo, rompertjes, 4 t-shirtjes, luiers, muziekmobiel. het was echt heel gezellig, maar wel een beetje te laat geworden, ik lag om half 3 in bed. vanmorgen werd ik wakker met knallende koppijn maar na een pcm is die gelukkig weer weg. vanmiddag lekker werken en morgen lekker shopppen Fijne dag allemaal!
De werkgever moet voor voldoende tijd en een geschikte, afsluitbare ruimte zorgen. Er moet stromend water en een koelkast zijn. Is dit op jouw werk niet mogelijk? Dan moet je werkgever je in de gelegenheid stellen om thuis te voeden of te kolven. Veel bedrijven zijn hiervan niet op de hoogte. De wet is "dwingend", dus je werkgever is dit verplicht!