Ik wist niet dat dat mocht. Ik zal het eens met de vk overleggen. Jopie: Ik zal zeker even bellen met de thuiszorg hier, goede tip, dank je.
Ik heb net weer even op marktplaats gesnuffeld voor leuke babydingen. Voor de babykamer ben ik aardig klaar, nu voor de dingen die we in de wonkamer willen hebben, zoals een speelkleed en zo. Ik ben helemaal verknocht aan het speelgoed van Tiamo, met alle natuurlijke kleuren ecru en licht bruin. Dat vind ik zo leuk voor beneden. Zou totaal niet bij de babykamer passen, maar andersom passen de felle kleuren van de babykamer weer niet in de woonkamer.
Goedemorgen even advies, ik wil het volgende via MP kopen, wat zou een goed bod zijn? speelkleed speenhouder 2 speelringen klein polspoppetje grotere pop telefoon poppetje voor aan maxi cosi mobile IK dacht om te beginnen met 25 euro, is dat redelijk of veelste veel zie hier de ad. http://kind-baby.marktplaats.nl/speelgo ... kleed.html
Goeiemorgen! Straks naar de vk toe ik ben benieuwd of ze nog steeds denkt dat ik een week verder ben en hoeveel ik ben aangekomen. Loeki Mooi kleed zeg, ik vind 25 euro een redelijk bod om mee te beginnen het kleed ziet er nog mooi uit!
@Bosi: Tuurlijk mag dat , dat wordt juist door zowel kraamzorg als VK geadviseerd om je bed te verhogen door er klossen onder te zetten, deze kan je lenen bij de thuiszorg. (bierkratjes worden ook nog weleens gebruikt) @Dientje: Succes strakjes bij de VK! @Loeki: Ik zie alleen het speelkleed in de advertentie, maar ik zou zelf voor dat alles 15 euro bieden. Nee heb je en ja kan je krijgen, gewoon altijd wat lager inzetten en de advertentie goed in de gaten houden als er een hoger tegenbod komt kan je altijd nog hoger gaan. Je kan de eigenaar ook een mailtje sturen dat je het voor 15 euro allemaal komt ophalen.
Dientje de andere speeltjes ze je onder 'Bekijk alle advertenties van adverteerder ' of zo. Het gaat mij vooral om het speelkleed en de mobile, maar alles in een keer is waarschijnlijk met zo duur als alleen die twee dingen.
Loeki: leuke spullen. Ik vind 25 euro wel een goed bod voor alles. Doe maar snel, anders doe ik het, . Nee hoor, grapje, maar laat even weten als je je bedenkt, anders ga ik toch even een bod plaatsen. Ik vind het echt leuk spul. Zorra: ik wist dat dus echt niet. Bedankt voor de tip, . Kratjes bier zal hier niet lukken, mijn vriend drinkt misschien 1 biertje in de 3 maanden, Dientje: succes bij de vk Vandaag lekker niks doen. Mijn vriend komt lekker al om 12.00 uur naar huis en dan gaan we vanmiddag weer naar onze oude woonplaats. Gezellig! Mijn vriend moet voetballen, een toernooi. Dan ga ik natuurlijk gezellig bij een vriendin langs. Ook zwanger. Alleen is zij bijna uitgerekend.
Ze willen er 30 euro voor hebben, daar moet ik nog even over nadenken. Heeft er trouwens niemand een tip hoe ik visolie het beste in kan nemen zonder dat ik over mijn nek ga.
loeki, ik denk dat je voor 30 euro een mooie koop heb gedaan! wat die visolie betreft, je zei dat het heel je eten bederft qua smaak, waarom doe je dan nou een lepel (of hoeveel je er van inneemt per dag) gewoon zo in je mond, doorslikken en snel wat anders er achter aan drinken? dan is het ook vies, maar je eten niet.
ja ken ook bij de supermarkt waar je altijd komt vragen of je tegen die tijd een aantal lege kratjes bier mag lenen, zodat je ze na de bevalling weer terug brengt. ik ga dat in maart ook vragen bij me supermarkt. heb van een vriendin gehoord dat de meeste supermarkten dat doen.
@Loeki: Lijkt mij ook het beste om de visolie eerst te nemen en daarna iets anders sterks maar wel lekker er achter aan. @Meliske: Is idd ook een idee om dat te vragen bij je supermarkt
Meliske, ik was vanmorgen even bij Hans Textiel en daar hebben ze ook hele stoere spijkerrokjes voor een paar euro. Ik heb zelf een enorme spijkerbroek van maat 56 gekocht Loeki, ik vind 30,-- redelijk veel. Ik denk dat je tegen betaling van statiegeld de kratjes wel meekrijgt bij de supermarkt. Ze zullen je misschien even raar aankijken als je vraagt om lege kratjes