ja idd das helemaal balen. dientje - fijn meid dat alles goed is! maar jopie - hadden ze ook maatje 56? misschien dat ik anders zo wel effe ga kijken
Ja, wij willen nog bezwaar aantekenen, maar bij de leasemaatschappij is er niemand bereikbaar, dus dat wordt niet eerder dan dinsdag en ik ben echt bang dat de termijn dan al verlopen is.
Nou ik ga even naar die spullen kijken en dan zet ik eventueel wel een foto in mijn album straks. Oh, ik had net toch weer een pijn in mijn buik. Heb nu ook regelmatig last van harde buiken, moet ze tellen van de fysio, maar ik heb echt moeite met het onthouden er van. Mijn spieren zijn allemaal zo stijf, hoe weet ik nu zeker dat iets een harde buik is of niet? Is dat het samentrekkende gevoel in je buik, of is dat iets anders. Net moest ik ergens om lachen en stak het echt heel erg in mijn lies, zat echt even naar adem te happen. Dan ben ik toch wel bang dat mijn kleine meid er last van heeft hoor.
ik schrik me rot, Nee hoor, bij mij vliegen de kilo's er ook aan lijkt het. Ik hoop dat het vocht is. Meliske: balen zeg een boete. Maar goed, 16 euro valt nog mee. Loeki: ik heb nu af en toe in de avond harde buiken. Gespannen en een vol gevoel geeft het mij. Lastig uit te leggen eigenlijk. Wij gaan zondag oliebollen bakken. Alleen dan niet gewone bollen, maar italiaanse oliebollen. Die eten wij altijd( zelf natuurlijk half italiaanse) in de familie. Heerlijk. Minder vet en veel gezonder. Maar voor mijn vriend maak ik wel gewonen oliebollen. Zijn moeder maakt voor hem appelflappen en ananasflappen.
Dat zijn oliebollen, maar dan gemaakt van een ander recept. Met aardappel, sinaasappelschillen, melk, eieren etc.... Echt heel erg lekker.
IK heb een foto in mijn album geplaats van mijn hele Tiamo collectie, alles dat gewassen kan worden zit ondertussen in de was en een aantal dingen doe ik nog even met de hand. Twee speeltjes met elektronica er in kan ik helaas niet wassen, maar het ziet er schoon uit en ruikt ook niet vies, dus even afnemen met een doekje is waarschijnlijk voldoende.
Weet ik, daarom zet ik er ook juist aardappelen en sinaasappelschillen bij. Het lijkt niet lekker op papier, maar met alle ingredienten etc.. en lekker gebakken ( net als gewone oliebollen) vind ik het heerlijk. Ook onze super nederlandse vriendjes vinden het heerlijk. En die zijn best kritisch. Maar ik snap dat het er niet echt smakelijk uitziet.
OH NEE m'n wasmachine loopt leeg aan de verkeerde kant Er zit een schuertje in de rubberen ring, ding is pas 4 jaar oud verdorie, moet ik nu op zoek naar een neiuwe ring en dan zeker het hele weekend zonder wasmachine ](*,)
volgens mij hebben ze die ringen gewon bij de it's of zo. als je effe het merk en serie nummer doorgeeft, kan je gewoon van die ringen halen. dacht ik.
@Loeki: Maakte je moeder echt 200 oliebollen? En gingen die allemaal op? Met hoeveel waren jullie wel niet thuis? Balen van je wasmachine zeg, ik zou ook even een witgoedwinkel opbellen en vragen of ze die ringen hebben liggen. Of de Handyman. Snel gehaald je Tiamo collectie hoor, leuk! @Dientje: Is hard gegaan he die kilo's, maar je hebt best kans dat het nu een tijdje stabiel blijft. Bij de een vliegen de kiloos eraan voor 6 mnd. en een ander krijgt er na die 6 mnd opeens een hoop bij. @Meliske: Veel plezier met aankopen doen (jou kennende kan je niet thuis blijven en wachten tot morgen ) @Bosi: Ik ben wel benieuwd naar die Italiaanse bollen, ik ben gek op de italiaanse keuken dus die bollen zullen er vast en zeker wel in gaan
De ring is niet op voorraad helaas, op z'n vroegst volgende week woensdag. *zucht* dat wordt onderbroeken in bad wassen denk ik. Ik heb maar twee positiebroeken en er zit er al een in de was. AAARRRRRGGGHHHH dit is echt niet het goede moment voor iets.
He bah, moet dat nou? Kon die ring nou niet even wachten tot je klaar was met wassen? Wel leuke spulletjes hoor, die je gekocht hebt! Ik heb net de mobile aan het ledikantje, maar hij hangt bijna op het matrasje. Dat lijkt me niet echt veilig. Dan maar voor aan de box ofzo.