Heb trouwens bericht van m'n man gehad. Het geboortekaartje wat ik gemaakt heb, heeft de keuring doorstaan!
@Meliske: Vandaag had mn dochtertje geen zwemles, normaal gesproken op zaterdag zwemles maar morgen geen les en ik wilde haar graag toch zelf nog even wat vertrouwder maken met het water. Nou dat is helemaal gelukt, ze had het enorm naar haar zin en ging zelfs meerdere keren uit zichzelf met haar hoofd onderwater. De juf heeft vorige week voorlopig haar laatste les gegeven dus vanaf volgende week heeft ze een nieuwe juf erbij @Loeki: Heb je ook de handyman gebeld? Die hebben vaak dat soort ringen wel op voorraad. Tot woensdag wachten is wel balen! @Jopie: Dat is wel erg laag voor een bedmobiel, dan idd maar boven de box. Was het echt een bedmobiel of oorspronkelijk een boxmobiel? Misschien kan je iets verstellen? Het blijft hier rustig trouwens, je kan merken dat veel druk zijn. Janne komt ook veel minder, vandaag nog niet gezien iig.
Voor de handyman moet ik naar Leeuwarden of Winschoten, dat is me iets te veel van het goede. Ik heb nu de scheur dichtgesmeerd met montagelijm en ik laat het de hele nacht drogen, misschien dat ik dan morgen toch iets kan doen. Anders even een handdoek op de grond voor het beetje water dat er dan nog door komt. Vanmiddag was het wel heel veel water in een keer. Nou mijn man had vandaag wel zijn dag. Vanmorgen dus even het spelletje geruild voor Mario DS en daar is hij nu helemaal weg mee en vanmiddag kwam eindelijk zijn nieuwe navigatiesysteem binnen (of eigenlijk die van mij) dus nog ook nog even uitproberen. Hij helemaal happy. Hij werd vandaag ook voor het eerst gebeld in z'n standby dienst. En wel met het volgende probleem. De communicatie met China was uitgevallen na een aardbeving afgelopen dinsdag. Of hij op de laatste werkdag van het jaar om 16.00 uur nog even een oplossing kon bedenken. We hebben er even smakelijk om gelachen. Er zijn ongetwijfeld duizenden experts in Azië bezig met dit probleem en dan moet mijn man de communicatie van Philips maar even herstellen.
@Loekian zal je helaas moeten wachten tot woensdag, of de Praxis/gamma zou het moeten verkopen, misschien bestaan er ook universele voor? Ja mannen en hun speeltjes
Wel leuk programma om te downloaden: http://www.babywatch.biz/nl/index.html Als freeware kun je maar weinig zien, maar heb een registratiecode besteld voor 4 euro. Je kunt die wel bij + of - 30 dagen rond de uitgerekende datum gebruiken (door meerdere mensen), dus als ik hem heb zal ik hem geven. Dan kunnen jullie zien of je het leuk vindt om iets met het programma te doen. Ga nu lekker in bad
@Em: Het programma Babywatch heb ik al een tijdje op mn pc staan, maar de freeware versie geeft niet zo veel aan. Wel leuk om te zien hoe lang je nog moet.
@Em: Ik kijk liever naar de weken, 105 dagen klinkt nog zolang, 15 weken vind ik dan weer beter klinken
Babywatch had ik ook op me laptop maar heb het weer verwijderd, wat zorra zegt de free versie heeft niet veel functies.
Ben genoeg online, heb alleen niet zoveel te kletsen Ben vanavond even naar Babyhuys in Harderwijk geweest. Heb daar een voedingskussen gekocht. (bar interessant....) Ik heb ook een standaard voor een hemeltje van m'n ouders. Nu mist daar alleen de ring van waar het hemeltje aan moet. Weet iemand of dat los te krijgen is?
Volgens mij is zo'n ring wel los te verkrijgen Jopie en ik zie van die standaards ook wel aangeboden worden op MP, misschien ook wel zo'n losse ring, of zo'n standaard moet heel weinig kosten dan kan je die gewoon kopen. Maar kan je niet meer terug naar de winkel voor die ring?
Geen idee, ik krijg de standaard bij de familiewieg. Was wel op zoek naar een ander hemeltje, mar ik zag vanmiddag dat zo'n ding al snel 90 euro kost (zonder standaard), nou dan ben ik ineens superhandig met een naaimachine (of eigenlijk met de telefoon, want dan mag mams die wel maken voor me)