Ik ben er toch nog wel hoor meiden! Mijn internet ligt er met regelmaat van de klok uit. We hebben van de week het ledikantje kunnen halen. Uit 4 dozen hebben we 1 bed gemaakt. Maar nu is hij helemaal mooi. Ook hebben we lekker getuttebeld in het kamertje, kaartjes uitgezocht ( volgende week proefdruk halen), we zijn nog een dagje weg geweest. Genoeg verantwoording afgelegd? ( hahaha) We willen boven het bedje vlinders hangen en dan ook op de muur sjabloneren. Mijn man had bij de praxis leuke sjablonen gezien. ( vlinders) En dan bijvoorbeeld een sjabloon op de muur en dat er dan 1 vleugel uit de muur komt. Snappen jullie me nog? Moet ik alleen vleugels zien te vinden. Over 2 weken wordt ons hemeltje gemaakt: joepie, ik kan daar zo naar uitkijken. Nou meiden ga vlug verder met andere internetbezigheden voordat hij er weer uitvalt. Als ik jullie niet meer kan spreken: FIJNE JAARWISSELING
Goedemorgen allemaal, ik heb ook niet veel te vertellen maar ik lees wel alle verhalen hoor fijn om te horen dat het met iedereen gezien omstandigheden van sommigen wel goed /redelijk gaat. Annabel hoe was je bruiloft laat even wat weten, of heb ik berichtjes gemist ik snap wat je bedoeld Janne met je vlinders uit de muur , lijkt me leuk wellicht krijg je vleugels nu in de uitverkoop bij de kerst artikelen of bij een hobby zaak met teken/verf spullen enzo verkopen ze vaak ook kralen papier een andere hobby spulletjes. Hier gaat het zijn gangetje, buikje groeit nu wel, niet meer overgeven , wel nog bij drukte erg misselijk en moe/hoofdpijn maar verder geen bijzonderheden. Heb gisteren popje gekregen van schoonouders erg schattig. Ik heb hemeltje laten maken maar kost net zoveel als in winkel maar heb nu wel mijn eigen stofje uitgezocht.
Goedemorgen dames! Ik heb weer heerlijk geslapen. Janne, wat fijn dat je nou de meubeltjes klaar hebt. Dat is dan toch sneller gegaan als dat ze gezegd hebben! Ik snap ook wat je bedoeld met die vlindervleugel. Lijkt me hardstikke leuk! Dizzy, wat moet dat heerlijk zijn dat je niet meer over hoeft te geven! Kan je nou echt beginnen met groeien Zo meteen komen m'n ouders. Heb nog wat klusjes liggen voor m'n pa hahaha! Hij mag de afvoer ontstoppen, het plankje boven de commode ophangen, gordijnrails ophangen en ik heb vast nog wel meer.
Goede morgen, Ik snap ook wat je bedoeld hoor Janne, leuk idee. Hier alles wel aardig. Vannacht heel veel last van mijn buikspieren gehad, echt midden op mijn buik. Toen ik vanmorgen wakker werd snaptej ik waarom. De kleine meid heeft zich lekker dwars in mijn buik genesteld. Ze ligt met ghaar hoodf (of kont) tegen mijn rechterkant van m'n ribbenkast en met de andere kant tegen mijn linkerbekkenrand, duidelijk zo. M'n buik staat nu super op spanning want ik denk dat ze op haar zij ligt of zo. Nu snel een bakkie drinken en pcm slikken. Wat een rot weer hè. De katten willen nog graag naar buiten, maar wil ze voor het vuurwerk eigenlijk binnen houden, maar met dit weer is er toch niemand die iets afsteekt, dus ik laat ze zo maar snel even naar buiten denk ik, met deze regen zijn ze zelf ook zo weer binnen.
Nou, Loeki, hier staan de buurjongetjes gewoon vuurwerk af te steken hoor! Ik hoop dat je kleine meid gauw anders gaat liggen.
Tja daar was ik al bang voor dat ik muts dit weer vergeten was, maar teruglezen is geen optie geen beginnen aan Jopie ik ben nog verbaasd dat ik nu niet meer overgeef, gewoon raar dat ik dat toch snel weer achter me laat nu het voorbij is, achteraf is het snel omgegaan de 6 maanden maar toen ik bijv. 6 weken zwanger was en zo ziek was dacht ik ojee zooo lang nog!
Nou ik lig op de bank, weet niet wat de kleine gedaan heeft maar het doet verdomde zeer. Nu komt m'n vriendin ook nog vanmiddag dus moet me snel beter gaan voelen.
Vervelend weer loeki, Janne: leuk die sjablonen. Ik heb bij de gamma stukjes behang meegenomen waar ook mooie vlinders op staan. Als het bij ons een meisje blijkt te zijn, dan plak ik die vlinders op de muur. Bij een jongetje weet ik het nog niet. Misschien dat ik nog ergens een leuk blauw behangetje zie met een leuke afbeelding. Vraagje: is Tascha met vakantie? Ik zal dat wel gemist hebben.
goeiemiddag allemaal, na een rotweek ben ik ik er toch doorgeraakt amaai die griep had me goed te pakken het pratisch gans de week geslapen, gelukkig heeft de medicatie mij erdoor gekregen. en zo kan ik dus toch nog gnieten morgen van het het eindejaarsmenu bij mijn schoonouders. Enja wij trouwen pas in februari nog een 6tal weekjes het zal er vlug zijn. Volgende week gaan we eindelijk eens wat babyspullen kopen want we hebben nog alleen maar een park. We gaan het kamertje kiezen en de buggy kopen. Hoe gaat het met de rest want heb eigenlijk niet terug gelezen... Anders met het buikje gaat het hier goed het groeit goed das een feit en gelukkig blijven de kilootjes achterwege... Annabel
Fijn te lezen dat het beter met je gaat Annabel. Bij mij kikt de pcm in en een warme douche heeft me echt goed gedaan. Ik voel mijn pezen vandaag wel meer dan anders. Het gaat nu echt in m'n banden hangen en dat merk ik bij lopen en staan. Als het zo door gaat kan ik met een maand alleen nog maar op de bank liggen ben ik bang. Mis ook mijn wekelijkse fysio hoor.
Goeiemorgen....of euh middag zowat. Ik heb zoooo beroerd geslapen! Mijn man hield me de hele nacht zowat wakker,grrrrr En moest om 7 uur er weer uit,waardoor hij me weer wakker maakte. @loeki, balen van je wasmachine,maar je kan maar denken "beter nu dan wanneer de kleine er is" Heeft de montagekit geholpen? Ow heb je al geprobeert dat als je meid in een pijnlijke houding ligt om haar met muziek ergens anders te laten liggen,misschien helpt het? Wat doen er eigenlijk veel met vlinders zeg! Ow ben zo moe,maar wou zoveel doen vandaag op de fiets. Maar het weer is ook niet geweldig,dus laat ik mijn man maar rijden,zal die wel niet leuk vinden... en de rest ben ik alweer vergeten...gaaaaap....
Nou Pientje, doe hetlekker rustig aan vandaag. De montagekit heeft niet echt geholpen, maar het loopt er nu in een heel klein straaltje uit, dus misschien dat ik morgen gewoon een wasje probeer en er dan een paar handdoeken voor leg. Dan was ik alleen het allernoodzakelijkste.
Wow 577 pagina's al! Ik heb echt zoveel gemist! Is er iemand die me op de hoogte kan en wil brengen van de hoogtepunten? Ik ben de kerst redelijk doorgekomen gelukkig hoewel ik heb geweigerd om de laatste avond te werken. Ik zat er echt helemaal doorheen. Ik heb ook echt heel veel last van mn bekken nu. Gelukkig ga ik dinsdag naar een therapeut ervoor. Hopelijk kan ze me helpen. Hebben jullie ook dat je heel je buik heen en weer ziet gaan als de baby aktief is? Zooo'n leuk gezicht! Ik moet er elke keer weer om lachen. Hebben jullie trouwens een fijne kerst gehad? Ongelofelijk dat het jaar er al weer bijna op zit zeg! De tijd vliegt gewoon. Nog maar 3 maanden en dan komt de kleine al als het goed is. Ik kan er gewoon met mn hoofd niet bij. Woensdag heb ik weer een afspraak bij de gyn, ben benieuwd. Maar goed ik kan hier wel door blijven zagen maar dan wordt het wel een heel erg lang verhaal Ik ben in elk geval weer helemaal terug! Van nu af aan kom ik weer lekker regelmatig kletsen! Iedereen een hele fijne jaarwiseling en op naar een topjar voor ons allemaal!
harley - fijn dat alles goed gaat, behalve je bekken, waarschijnlijk wordt die pijn ook minder als je dalijk minder hoeft te werken en meer rust hebt. ik ben toch wel erg benieuwd na je buik nu met 27 weken de tijd gaat idd erg hard, voor we het weten is het april hoor! Ik kan niet wachten
Daar zitten wij nu ook mee. Wat als het een jongen wordt. We wachten er denk ik ook maar mee en kijken dan wel. Een paar vlinders zijn zo opgeplakt. Ik weet ook niet waar tascha is.