@ Jopie, j9ij ook een fijne jaarwisseling. @ Janne, rustiger aan doen jij hè. Alle kleertjes op een dag wassen, dan heb ik nog geen halve trommel vol, bovendien gaat rood en wit niet samen, dus dat moet meer dan een wasje worde.
FIjne oud en nieuw allemaal! Wij gaan nog even klussen in ons huisje vandaag. Hieronder de codes die je nodig hebt om in te vullen bij de freeware versie van babywatch. Dan kun je alles bekijken. Iedereen die + of - 30 dgn van mij is uitgerekend zou het moeten kunnen gebruiken. Vul bij registratie je eigen maand en dag en jaar in en vervolgens de onderstaande codes: code 4707 key 1321 8948 3452 1745 o ja Harley: ik zie ook m'n hele buik op en neer gaan als de kleine beweegt, echt heel erg grappig!
Nou mijn oliebollenbeslag staat te rijzen, nog een uurtje en dan kan ik gaan bakken. Als dat goed gaat doe ik daarna de appelflappen. Em, mijn buik beweegt ook helemaal als de keine draait of zo. Ik voel het dan ook echt dan de ene naar de andere kant van mijn buik bewegen.
dag allemaal, Loeki: leuk zo'n nachtelijk telefoontje. Ik zou me rot schrikken, Lekker oliebollen! Meliske: wij zijn volgens mij altijd net even wat later. Mijn buik gaat ook nog niet heen en weer. Ik voel de baby zelfs nog heel weinig. Ik voel het wel hoor, , maar niet zo goed als iedereen hier. Rot placenta ook. Em: ik heb geen idee wat je bedoelt met die codes, maar ik ga nu meteen kijken. Fijne jaarwisseling voor diegene die ik vandaag niet meer spreek!
Allemaal een goed uiteinde en het wordt een sowieso een topjaar voor ons allemaal qua babygeluk, allemaal voorzichtig met vuurwerk en aanverwante artikelen [-X =; ben wederom voor de zoveelste keer verkouden volgens mij doorlopend al zeven weken maar ja doe je niks aan. vanochtend deed wasmachine ook even raar (10 jaar oud) dacht gelijk aan jullie hier gelukkig doet hij het weer goed. tot volgend jaar
Tot volgend jaar Missy, nou de eerste bollen zijn klaar, ga er zo eentje proeven, en dan nog een en nog een ....
loeki - en smaken je oliebollen? missy - Fijne avond! bosi - ja idd wij zijn steeds wat later he met alles. Alhoewel ik mijn kleine ontzettend goed voel schoppen nou.
Ja, ze zijn heerlijk, eerste waren wat flauw, dus nog een beetje zout door het beslag gedaan (altijd spannend, want kan het hele beslag doen mislukken) maar ik heb nu 40 oliebollen en 20 appelflappen. Heerlijk. Gek eigenlijk hè, daar betaal je bij een kraampje een vermogen voor en als je het zelf bakt ben je met 1 kilo bloem, 50 gr gist, een liter melk, wat zout 5 appels, een zakje rozijnen en 3 liter slaolie klaar. Wat zal dat bij elkaar kosten hooguit 2 a 3 euro denk ik. Natuurlijk meot je er wel even tijd in willen steken, maar dan smaakt het ook wel heer erg goed.
Ja Meliske en Bosi, tussen de eerste en de laatse van ons lijstje zit ook een maand verschil hè, geen wonder dat er verschillen zijn.
Dat ziet er zeer smakelijk uit, Ik ga vanavond samen met mijn zusje bakken. Gezellig! En inderdaad, we zijn verspreid over de hele maand april, en ik ben ergens op het eind. Maar ik wist al bij de eerste echo dat ik mijn baby pas laat en weinig zal voelen schoppen. Dit door de placenta die voor ligt. Dit vertelde ze mij meteen. Maar toen dacht ik nog dat ik het niet erg zou vinden. Maar af en toe zou ik toch wel meer willen voelen.
Ja Bosi er zijn echt uitersten, ik voel echt iedere kleine beweging, mijn placenta ligt achter en ik heb ook nog een heel strak corset.
Ik heb oliebollen gekocht, kom ik thuis heeft manlief friteuse schoongemaakt en klaar voor gebruik, had ikhet idee door de geur dat we ze zelf gebakken hadden Maar ik eet er niet veel, ben al blij dat ik ze zonder veel misselijkheid toch een enkele kan eten. totaal deze dagen hooguit 4 gedurende week ofzo. ga nu lekker relaxen vandaag zodat ik vanavond ook fit ben om tot 1 uur vol te houden (qua hoofdpijn dan). Loeki ze zien er zeer smakelijk uit en idd 10 oliebollen vanmij kostte 5 euro dus tel uit je winst Bosi mijn placenta ligt half voor dus maar net waar de baby ligt voel ikofwel niets ofwel alles dus er zijn overal verschillen in meliske feest ze ook vanavond ,je hebt met de kerst gewerkt en dus neem ik aan dat je lekker vrij bent. Zit top 2000 te luisteren lekker veel leuke muziek.
Nou ik mag na 4 oliebollen en 4 appelflappen ook aan de rennies ben ik bang. Ik kn niet zo veel op als anders. Ik heb ook wel erg veel gebakken, maar om deze hoeveelheden nu ook nog door 2 te delen, dan heb ik bijna geen zin meer om te bakken, moet wel wat lijken vind ik. Ik ga zo een deel er van invriezen, want we krijgen het echt neit op met z'n tweeën, mijn man lust alleen de bollen en ik ga vooral voor de flappen, maar dan nog is het veel te veel. Ik heb net wel weer een wasje gedraaid. Nog 2 te gaan, met een hele stapel handdoeken voor de wasmachine is de schade te overzien.
Loeki gelukkig kun je wassen dat is erg rot net tijdens dit soort dagen zul je altijd zien,maar hopelijk ligt er een tegelvloer (voordeel heb je die ook gelijk schoon door alle water) kijk elk nadeel levert dan toch weer voordeel op . In de frisia kalender voor babyvoeding staat bij 14 weken nu kan iedereen zien dat je zwanger bent hihihi, geldt echt voor ons he
Meiden fijne jaarwisseling en ik kan al zo lekker fantaseren vandaag. Mmm, nog een paar maandjes. Normaal heb ik een hekel aan oud en nieuw, maar nu vind ik het geloof ik toch wel leuk. We laten een rotjaar achter ( zeker de 1e helft) en 2007 wordt super. Ik zie de kleine ook al telkens ploepen hoor. Al vanaf een week of 19 ofzo. Oppassen he en tot volgend jaar ( hihi dan is ons kleintje 8 maanden)
Missy, er ligt laminaat in mijn bijkeuken, dus nee, die kan er niet zo heel goed tegen. In dat stukje dat ik gisteren typte stond dat mijn baarmoeder zo groot is als een voetbal, nou dan is het wel een leegelopen voetbal Janne ik wens je een heel erg goed 2007, mag het beter zijn dat het afgelopen jaar
Fijne jaarwisseling allemaal Je oliebollen en appelflappen zien er lekker uit Loeki, ik heb er vandaag ook een aantal gegeten en ik proef de hele tijd vet maagzuur Niet echt lekker dus. Ik merk echt dat de baby groter en sterker word, zn schopjes worden steeds krachtiger en hij gaat nu wat vaker schoppen. Als ik mn hand op mn buik leg begint hij al snel te schoppen. Ik heb wel nog steeds last van een zeurende buikpijn die komt en gaat. Ik probeer het mezelf voor te houden dat het door mn darmen komt, omdat de stoelgang nu sinds een paar weken erg slecht is en als de baby begint te draaien of schoppen de pijn heviger wordt. Maar het voelt ook wel zoals de weeenachtige pijn die ik gehad heb tijdens mn 1e MK, het straalt nl. ook door naar mn rug en benen, vanmiddag kon ik dus even niet meer positief denken en schoot de couveuse afdeling meteen door mn hoofd en daar kwamen de traantjes al. Nu gaat het wel weer, ik ben wss. gewoon te druk geweest de afgelopen tijd en dan ook nog mn darmen...... We zijn nog steeds niet begonnen aan het babykamertje, geen geboortekaartje, nog niet uit over de 3e naam......Zucht, het duurt me allemaal te lang (ben nogal ongeduldig) Van de week maar even een planning gaan maken wanneer we wat gaan doen, hier wordt ik nl. erg onrustig van. Bosi: Tascha had het geloof ik erg druk de komende tijd, die zal in het nieuwe jaar vast wel weer langs komen. Harley:Wat leuk dat je in het nieuwe jaar weer meer bij ons langs kan komen, gezellig