Oja Em, ik heb het geprobeerd met die codes maar hij geeft aan dat de codes niet kloppen met de datum
Zorra, doe het rustig aan als je je niet lekker voelt. Je bent nu echt te ver om in de put ta gaan zitten hoor. Ja de oliebollen hebben bij mij ook een slecht effect op mijn maag. Kan lang zoveel niet op als anders, maar mijn man eet aardig door (wat ik niet van hem gewend ben) dus ze komen wel op. nou ja, de helft zit al in de vriezer.
Nou, om 0:07 uur is de pieper van mijn man al afgegaan, dus die is nu min of meer al weer aan het werk ](*,) hij hoeft niets te doen, maar tot het probleem opgelost is gaat om die 10 minuten die :c: pieper af. Alsof dat nog niet genoeg is start hier net het nieuwjaars feest in de sporthal 2 straten verder op, dat gaat door tot 6 uur Denk maar niet dat je dan nog een oog dicht doet, want als het voorbij is komt die opgeschote jeugd de tuin vernielen ja het nieuwe jaar begint hier altijd ZO leuk. NOT :x
Gelukkig nieuwjaar PDRM en nog gefeliciteerd, las dat je ook jarig was. Nee, klein heeft weinig last van vuurwerk, maar was ook heel tam hier. Lig nu alleen wakker van die stommen disco, man, je voelt de bass gewoon in je bed dreunen en dan woon ik er nog bijna 500 m vandaan, je zal maar naast dei sporthal wonen, dan ben je er klaar mee.
Goedemorgen allemaal. Ik hoop dat jullie een betere nacht achter de rug hebben dan ik, want ik heb zo slecht geslapen. Tot 2 uur bleef die domme pieper van mijn man maar overgaan. Degene die het probleem op moest lossen had te veel gedronken om naar de fabriek te rijden, dus we hebben de batterij er maar uit gehaald. Daarna heb ik 1,5 uur niet kunnen slapen van die stomme disco, dus ik ben naar de logeerkamer gegaan, die zit net aan de andere kant van het huis waardoor je het iets minder hoort. Was ik bijna in slaap, krijg ik toch een brandende pijn in mijn pezen. Dus ik denk dat het na 4 uur was voor ik sliep. Om 6.30 uur weer in mijn eigen bed gekropen om zo rond 10 uur weer wakker te worden. Ben helemaal gebroken. Bah, geen lekker begin van het nietuwe jaar zo. Het is mijn opgevallen dat ik ook verschrikkelijk snel aan kom nu. Ik geloof dat iedere ons die ik eet me een pond aanzet. Ik ben sinds 23 december meer dan 4 kg aangekomen Echt heel erg. Het totaal staat dan nu op 7 kg, dus dat valt wel mee, maar als het zo door gaat ben ik een tientonner aan het einde van de zwangerschap. Ik heb nu ook bijna dagelijk last van een bloedneus. Niet dat het echt bloed, maar 's morgens als ik mijn neus snuit is het erg bloederig. Ik heb nog nooit een bloedneus gehad, tot ik zwanger werd. Ik weet dat alles beter doorbloed is, maar vind dit wel erg vreemd.
01.Harley jongen -> surprise 01-04-2007 28 jaar- 4* 1e kindje111 cm (19+3) 6,7 kg (21+3) 02.PRDM ???? -> surprise01-04-2007 24 jaar - 8* 3de kindje 100 cm (25+0) 03.Oempje ???? -> jongen 02-04-2007 22 jaar ?? cm (??) 04.Eef25 ?? ??-> jongen04-04-2007 26 jaar-1e kindje 112 cm( 21+4) 9 kg (21+4) 05.Dizzy Missy meisje 05-04-2007 31 jaar - 1ste kindje 94 cm (24+5) 2,5 kg (24+5) 06.Bianca jongen 05-04-2007 07.Em meisje->meisje 07-04-2007 29 jaar-1e kindje 82 cm (23+2) +2,2kg(23+2) 08.Ayyildizf jongen->jongen 07-04-2007 25 jaar - 3de kindje 09.Punkey jongen ->jongen 08-04-2007 34 jaar 2* 3e kindje 101 cm (19+1)3 kg (19+1) 10.Saartje meisje08-04-200723 jaar - 1e kindje??? cm (17+3)-0.5 kg 11.Jeesicaengin ????09-04-2007 12.Carol78 meisje -> surprise 10-04-2007 26 jaar - 1ste kindje 87cm (24) 1,8 kg (24) 13.Milou ?? ??10-04-2007 31 jaar - 1ste kindje 84 cm ( 16+4) 14.Janne meisje-> surprise 11-04-2007 3* 1e kindje111 cm ( 22+5) 6,9 kg ( 22+5) 15.Zorra jongen ->jongen 13-04-2007 28 jaar-2*-2e kindje 107 cm (22+5) 6 kg (20+4) 16.Loeki meisje->meisje14-04-2007 29 jaar - 1ste kindje 105 cm (25+2) 7 kg (25+2) 17.Mirjam meisje ( volgens Zorra) 14-04-2007 18.Eyerish meisje -> meisje 14-04-2007 29 jaar- 3e kindje 19.Jopie meisje->surprise 15-04-2007 28 jaar - 1ste kindje 110 cm (24+3) 7,0 kg (24+3) 20.Stitch jongen 15-04-2007 26 jaar - 1 ste kindje 104 cm (15+2) 21.Pascha ???? 16-04-2007 27 jaar ?? cm (??) 22.Annechien jongen ->jongen 18-04-2007 23 jaar - 1ste kindje ?? cm (15+6) 23.Meliske jongen-> Meisje 19-04-2007 22 jaar - 1ste kindje 115 cm (23+0)8,9 kg (23+0) 24.Loesje jongen -> geheim 21-04-2007 27 jaar - 1* 1e kindje113 cm (22+3) 25.Mirtje jongen->surpise 23-04-2007 27 jaar - 1e kindje 26.Pientje meisje->surprise 24-04-2007 23 jaar - 1* 2e kindje 90 cm (22+1) 2 kg (22+1) 27.Bosi333 jongen->surprise 25-04-2007 28 jaar 1ste kindje 93 cm (19+2) 6 kg (19,2) 28.Almira jongen 25-04-2007 20 jaar 1e kindje 90 cm (15+0) 3 kg (15+0) 29.Annabel ?? ??->jongen25-04-2007 28 jaar 3e kindje 30.Tascha meisje->surprise 27-04-2007 22 jaar 1*1e kindje 97 cm (18+0) 6 kg (19+5) 31.Miran73 ???? 27-04-2007 33 jaar 3e kindje 32.Dientje jongen -> jongen 29-04-2007 21 jaar - 1ste kindje 97 cm (20+1)11,0 kg (20+1)
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hier is alles ook lekker rustig verlopen. Ook al zitten we midden in de stad. We zitten aan een plein waar het lekker rustig was. Ik zal zo even ons lot bekijken, of we iets hebben gewonnen. Loeki: lastig van die pieper. De ander had dus eigenlijk de taak om te gaan. Flauw om dat dan weer aan een ander over te laten. Aankomen doe ik al vanaf dag 1! Ik ben al 10 kilo nu aangekomen. Ongelovelijk, Maar een vriendin van me was in totaal 20 kilo aangekomen, en die heeft het er allemaal weer af gekregen. Dus ik heb goede hoop.
Gelukkig nieuwjaar namens mij en de baby Ik lees dat Loeki slecht heeft geslapen, ik lag om 4 uur in bed extreem voor mijn doen hihihi. (nu dan), en heb tot 10 uur geslapen voel me dus brak maar ja wel al hele familie van mijn man vannacht gezien en mijn broer dus hoef vandaag eigenlijk alleen even aan mijn ouders te denken. PRDM Proficiat Ik kom nu ook aan sinds begin totaal 3 kilo maar zit nog minimaal 1 kilo in de min door afvallen in het begin. Baby vond de harde knallen niet zo fijn mijn neefjes hadden hard vuurwerk heb vaak harde buik gehad vannacht gelukkig slaapt de baby nu, even uitrusten van alle gedoe. Wij hebben niets gewonnen met de loterij, hopelijk heb je meer geluk Bosi Oja hier in het zuiden knalde enorm veel de lucht in niet normaal, in de straat bij mijn schoonouders knalde iemand 3000 euro weg absurd
@ Missy 3000 euro, wist die de uitslag van de loterij al van te voren of zo? Gewoon idioot, dat is meer dan mijn man en ik in een maand verdienen. Ik reken niet snel om naar guldens maar dat is 6700 gulden de lucht in schieten. Volgens mij moet je zo iemand op laten nemen of zo. @ Bosi, ja ik vond het ook flauw, maar het was een probleem waar mijn man niets aan kon doen. Nu had hij gisteravond ook een borreltje op (nooit bij stil gestaan dat hij zou moeten rijden), maar dan hadden we er wel een mouw aan gepast en niet een collega uren lang wakker gehouden. Ik vind +7 kg ook nog wel meevallen, maar nu ineens 4 kg in 10 dagen is me toch iets te veel van het goede. Ja mijn zusje is die 30 kg ook wel weer kwijt geraakt, maar ik heb ze er liever niet aan. Dan zou ik 108 kg wegen over 3 maanden. Wij hadden 5 euro op ons 1/2 lot. Worden we ook niet rijk van hè.
Loeki wij vonden dat ook belachelijk dat er zoveel geld weggeknald werd, daar hebben wij een auto van gekocht van de week en idd als je het omrekend dan is het helemaal heftig, wilde waarschijnlijk indruk maken op de buurt denk ik dan simpele ziel
ik lag om half 3 in me bedje, een hele fijne avond gehad bij me ouders! Wij hadden geen rpijs op de loten, helaas, maar ach daar ga ik van te voren van uit, is ook gewoon voor de lol. Mijn ene hondje was echt dood en dood bang voor het vurwerk! Dat had ik niet verwacht want vorig jaar had ie nergens last van. Prdm - Nog Gefeliciteerd met je verjaardag!
@ Missy, ja daar koop je een leuke 2e hands auto voor. @ Meliske, wat sneu voor je hondje, ik hoop dat hij weer een beetje bij trekt vandaag. Mijn katten hadden om 24 uur even zoiets van ...wat is dit...maar ze zijn het al weer helemaal vergeten. Nou ik heb vandaag de boom maar afgetuigd. Hij begon steeds meer naalden te verliezen en voor echt mijn hele huis onder de naalden zit dacht het allemaal maar op te ruimen. We hebben nu weer lekker veel ruimte in de woonkamer, ik krijg zin om de box en zo neer te gaan zettn, maar dat is natuurlijk nog veel en veelste vroeg.
Gelukkig nieuwjaar meiden! De pc is helaas nog steeds kaduk. Dus ik denk dat ik de komende tijd er niet heel erg vaak meer zal zijn. PRMD, gefeliciteerd. Loeki, die bloedneuzen heb ik ook. Dus geen zorgjes. Het is alleen wat lastig als het een hele middag blijft stromen. Ik heb gister en vanochtend toch pijn mijn buik gehad. En ik had echt niet teveel gegeten. Gelukkig is Frummel nog aardig in de weer, dus aan hem ligt het niet, pffff. Mijn man riep net: ga je mee de boom aftuigen. Ik vind die lichtjes wel gezellig altijd. Normaal kijk ik dat ding voor de kerst het huis uit. Wat heb ik? Hormonen? Doei meiden en hopelijk tot snel.
Janne, die bloedneuzen heb ik alleen 's nachts als ik lig en er waarschijnlijk meer bloed naar m'n hoofd stroomt. Ik hoop dat je pc snel weer normaal doet.
HAPPY NEWYEAR! Dit wordt ons jaar! Loeki wat vreselijk vervelend voor je dat je steeds zo'n pijn hebt, ik wou dat ik iets voor je kan doen. Jopie dus 800 pagina's is het nieuwe target? Daar ga ik aan meehelpen dan! Zorra meid ik kan me voorstellen dat het je even teveel werd toen je aan je mk en aan couveuses enz moest denken maar deze keer gaat het gewoon helemaal goed komen hoor! Daar mag je best op vertrouwen. Meliske no worries voor je het weet stuitert je buik alle kanten op! Ik lag gisteren om ff voor 3en op bed. Veel te laat natuurlijk dus ik begon deze eerste dag van het jaar met lekker heel de ochtend harde buiken. Jippie maar ja eigen schuld! Er is hier echt onwijs veel vuurwerk de lucht in gegaan en echt geen kinderachtige potjes ook. Echt voor een vermogen. Ongelofelijk. En regenen dat het deed gisteren om 1200! Anton was helemaal doorweekt geraakt. Mijn arme konijntjes helemaal overstuur, arme beestjes. Morgen naar de fysio voor mn bekken, ben benieuwd wat ze zegt en overmorgen naar de gyn, het jaar begint al weer goed Ik ga het echt rustiger aan doen nu en deze keer blijft het niet bij een voornemen. Ik kies nu even voor mezelf en de baby. Ik ben ook echt blij dat ik halve dagen kan gaan werken en nog maar anderhalve maand en dan ga ik met verlof gelukkig. Anyway ik heb al weer veel te veel gekletst Fijne dag iedereen!
Hoi Harley, het lijkt me dat je goede voornemens hebt voor 2007, vooral doen hoor, die rust nemen. Mijn konijntjes zaten in de bijkeulen en hebben totaal geen last gehad van het vuurwerk. Gelukkig maar. Mijn vorige konijntje werd wel altijd panisch van de knallen, vandaat dat we ze nu ook binnen hebben. Wel leuk om te zien dat iedereen even komt buurten vandaag. Mijn goede voornemen is om nu echt minder te gaan snoepen, want ik ben wel even geschrokken van mijn gewichtstoename, jammer van de oliebollen die er nog liggen, maar ik gooi ze leiver weg dan dat ik mezelf nu dwing ze op te eten. Oh, ik heb een nieuwjaars-buikfoto in mijn album.Mijn kont is nog steeds dikker dan mijn buikje, maar het begint nu wel echt te komen hoor.
Bedankt voor de felicitaties. Gisteren ben ik een kwart eeuw jong geworden. Vannacht heeft ons prulleke me helemaal beurs getrapt, auauaua. Tijdens het vuurwerk maakte hij of zij een hoop stampij daarbinnen. Vandaag maar lekker liggen op de bank denk.......hoewel ik wil ook nog de babykamer behangen. Nou ja ik kijk wel. Iedereen al het goede toegewenst voor 2007, of had ik dat al gezegd? Groetjes