Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik heb met moeite 0.00 gehaald. Ik lag ook om 0.30 op 1 oor. Ik doe het niet meer. Volgend jaar ga ik gewoon lekker thuis oud en nieuw vieren, want het is gewoon niet leuk om dat tussen allemaal vreemde mensen te doen. Mijn man had geluk. Hij is in Brazilië en hij belde gisteravond om 20.00. Het was daar toen 16.00 en hij was klaar met werken. Hij ging slapen en daarna feestvieren. En vandaag vertrekken ze. Ik ben blij voor hem, want meestal schieten dit soort dagen erbij in. Wij hadden trouwens wel 10 hele euro's op ons staatslot. Meliske, mijn buik danst ook nog niet zo hoor. Dat komt vast nog wel. Is je hondje alweer een beetje bijgekomen van de schrik? Loeki, je kunt het nou toch echt wel zien hoor! Ik ga vanaf morgen ook weer wat rustiger aandoen, want ik heb de laatste dagen ook veel te veel gesnoept. Maar ja, het is ook allemaal zo lekker hè. PRDM, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Harley, succes morgen bij de fysio. En goed van je dat je het nu rustig aan gaat doen. Gezellig dat je weer lekker mee komt kletsen.
Jopie, mijn man en ik vieren al 5 jaar O&N met z'n tweeën gewoon lekker thuis en dat bevalt ons prima eigenlijk. Kunnen we gewoon naar bed gaan als het ons uit komt. Natuurlijk is iedereen hier welkom, maar we gaan eigenlijk nooit weg. Dat is vooral omdat ik mijn dieren niet alleen durf te laten met O&N
Loeki, ik vier oud en nieuw meestal bij m'n zus en zwager omdat m'n zwager jarig is. Maar volgend jaar ga ik gewoon op verjaarsvisite en dan lekker 's avonds weer thuis. Het nieuwe jaar is hier goed begonnen Volgens mij heb ik mijn schoonmoeder eindelijk, met de (heel erg) botte bijl, aan het verstand kunnen krijgen dat ze zich niet zo met mijn leven moet bemoeien en dat ze me eens met rust moet laten.... Ben benieuwd hoelang het deze keer duurt.... Nou ja, een maand of 2 zou al fijn zijn, want dan is m'n man weer thuis.
Ach Jopie, is het zo erg. Als ik mijn man niet af en toe help herinneren dat HIJ ook nog ouders heeft, dan komt er nooit nieuws van onze kant naar hun. Ja ik bel mijn moeder bijna dagelijks en zo niet dan belt ze mij wel.
Ja, zo erg was het. Vind ik dan. Afgelopen donderdag bv belde ze op en ik had geen zin om op te nemen (vind het erg genoeg...). Heb ik dus ook niet gedaan. Ze heeft 5x gebeld. Ik heb 5x niet opgenomen. Vrijdag heeft ze weer gebeld. Heb ik wel opgenomen. Het eerste wat ze zegt: Het gaat toch wel goed met je?! Ik kon je gisteren niet bereiken! Mag ik ook een keertje niet bereikbaar zijn.... Dit is slechts een voorbeeldje. En het lijkt misschien niet zo erg. Maar het zijn alle dingen bij elkaar en de emmer is vandaag overgelopen. Maar één geluk, het lijkt erop dat ze het goed heeft opgevat.
Ja, het lijkt me een moeilijke situatie, ze heeft natuurlijk ook niet dagelijks contact met je man. Ik bel mijn schoonouders zelden, het meeste contact loopt via mijn man. Als dat contact er niet is zal ze zich direct tot jou wenden. Ik hoop dat ze het goed opgevat heeft.
Als mijn man thuis is belt ze veel minder. Wel lekker rustig trouwens. Nou ja, gewoon het beste er maar van hopen.... En dagelijks contact wil ik niet, zij volgens mij wel. Ik word er gek van. Er gaan ook weken voorbij dat ik m'n eigen moeder niet spreek, als is dat op het moment ook anders. Maar zeker niet dagelijks.
Ze zijn gewoon nog samen hoor. Maar dat is haar manier van doen. Het is "belangstelling" en "helemaal niet bedoeld" als bemoeien.
Jopie, mijn grootste angst is dat mijn schoonmoeder alleen komt te zitten zij is 52 jaar, mijn schoonvader is 77, dus het is vrij zeker dat ze op een gegeven moment alleen zal zitten, omdat mijn man haar enige zoon is ben ik zo bang dat ze hem dan helemaal gaat claimen. Ze zit ook in de WAO dus ze heeft echt 24/7 om zich met dingen te bemoeien. NU heeft ze haar man nog, maar hoelang ....
Allemaal een fantastisch 2007 gewenst. Zal voor ons allemaal een speciaal jaar worden. PRDM gefeliciteerd! Onze kleine was ook enorm druk bij het vuurwerk en een tijdje daarna. Morgen voor het eerst naar Cesar therapie (de zwangerschapscursus) ik ben benieuwd. O ja, en die bloedneuzen heb ik ook. Daarvoor nooit last van gehad.
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met bloedneuzen. Ik hoop dat je cursus je bevalt Ik vind Mensendieck iig wel erg fijn, woensdag de 2e keer. Ik ga denk ik toch een weekendje weg met mijn mannetje. Vrijdag na het ziekenhuis weg en zondag terug.
Mijn schoonmoeder is 65 en mijn schoonvader zit al 10 jaar in de WAO (hij is 62). Dus ook alle tijd om zich met mijn leven te bemoeien.... Mijn cursus begint 9 januari en ik heb ook last van bloedneuzen. Weet je al waar je heengaat Loeki?
Allemaal nog een heel goed, gelukkig en gezond 2007 toegewenst! Met allemaal een prettige zw. schap en een goede bevalling, en natuurlijk allemaal gezonde, lieve, mooie en schattige babytjes PRDM nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Harley: Goed voornemen om lekker aan jezelf en de kleine te denken en dus meer rust te nemen, heel goed Jopie: Vervelend dat je schoonmoeder zoveel contact zoekt helemaal omdat jij er geen behoefte aan hebt. Hopelijk heeft ze het nu door en wordt het allemaal wat minder. Loeki: De komende tijd heb ik hopelijk wat meer de kans om rust te nemen, en zal mn buikpijn ook wat minder worden. Echt lang in de put zitten doe ik niet zo snel hoor, ik kan mezelf gelukkig er altijd weer rap uithalen. Maar ik denk omdat het nu allemaal wat dichterbij komt dat het couveuseverleden van mn dochtertje toch weer wat omhoog komt. Ik ga trouwens ook minder snoepen, beetje teveel gedaan de laatste tijd, mezelf gewogen heb ik nog niet, zal ik morgen eens doen, zal wel schrikken zijn Oja en die bloedneuzen heb ik sinds het begin van mn zw. schap, in combinatie met niezen, van HA een neusspray gehad voor allergische klachten, maar als ik dan de bijsluiter lees dan pas ik daar liever voor, dan maar nog 3 maanden niezen en bloedneuzen. Em: Veel plezier morgen bij Ceasartherapie, ik heb het vroeger voor mn rug gehad en ik kan me er eigenlijk geen zw. schaps cursus bij voorstellen. Janne: Ik hoop dat je PC snel gemaakt zal zijn, ik zal je missen hoor als je niet meer zo vaak langs kan komen
@ Zorra, ik kan me voorstellen dat dat nu allemaal weer naar boven komt, maar bij je dochtertje is het toch ook goed afgelopen. Sommige bijsluiters kun je maar beter niet lezen @ Jopie, we houden het dicht bij huis dus het zal wel een weekendje Drenthe worden, maar ik hoef ook echt niet zo ver weg, als ik er maar even uit ben.
Lekker hoor. Geniet er maar van! Zoiets heb ik eigenlijk ook wel zin in. Alleen lijkt maart me een beetje laat.....
Ach voor een weekendje moet dat toch kunnen. Als je gewoon niet te ver weg gaat is het geen probleem denk ik.
Denk alleen dat manlief blij is dat ie thuis is na een half jaar weg te zijn geweet, en er dus niet zoveel zin in heeft. Ach, ik zie wel.
Ach, dan heb je toch nog wel even de tijd, het is toch niet zo dat je direct gaat bevallen als hij thuis komt.