April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Van mij ook een hele dikke cyberknuffel Loeki!
    Ik wou dat ik een oplossing voor je had, maar helaas :( Je zou misschien de gyn. ook nog een keer kunnen bellen en aangeven dat je er nu echt door heen zit, misschien weet hij al wel iets maar wacht hij tot de volgende afspraak. Vaak moet je medici aardig achter hun broek aanzitten, dus misschien helpt het om nogmaals te bellen. Vertel hem dan ook je angsten, misschien kan hij je wel geruststellen dat het voor jou allemaal heel pijnlijk is maar dat het voor de baby geen kwaad kan. Zo kan het iig niet langer. Ik weet niet of je nu naar een lokale gyn. gaat of de gyn. in het UMCG? Daar zit vaak nogal een groot verschil in qua kennis. Heel veel sterkte maar weer! Ik hoop dat de fysio het wat soepeler kan maken voor je.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga zo eerst even naar de fysio, die kan me meestal al aardig gerust stellen. Als ze me weer onder handen genomen heeft voelt het wellicht allemaal iets soepeler aan en kan ik vanmiddag wat slaap inhalen. Ik heb natuurlijk ook al 2 weken geen fysiotherapie gehad en ik denk dat dat ook wel en rol speelt. Ze is erg deskundig op dit gebied en ze zal me ongetwijfeld goed kunnen adviseren.

Misschien komt mijn onzekerheid ook wel omdat ik dus al bijna 2 weken geen deskundige over het probleem gesproken heb. Vind het elke week erg fijn om te horen dat het met de kleine goed gaat, maar nu de kerst en oud en nieuw er tussen zaten heb ik niemand gesproken die me gerust kon stellen.

Ik zit trouwens bij een gyn van het UMCG, dus die heeft denk je alle medische kennis wel bij de hand.

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Nou hopen dan dat de fysio je gerust kan stellen, maar je kan de gyn. gewoon wel even bellen om het "warm" te houden. Als ze horen dat het heel slecht met je gaat, misschien gaat hij dan nog harder op zoek naar een oplossing. Misschien dacht hij toen wel dat het met een paar weken over zou zijn en heeft hij het naast zich neergelegd of er niet teveel spoed achter gezet. Want wanneer moet je nou bij de gyn. terugkomen?

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vrijdag al, dus dat is nog te overzien. Ik wil eerst even kijken of de fysiotherapie goed aan slaat. Ik snap goed wat je bedoeld hoor Zorra, maar ik ben helaas niet iemand die overal achteraan belt. heb zelf een enorme telefoonfobie en bel mensen pas op als het ECHT niet anders kan. Ook bel ik makkelijker naar mijn fysio of VK dan naar het ziekenhuis.

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    zo meiden, ik ben er weer.
    Allereerst wil ik iedereen een heel erg gelukkig nieuwjaar wensen en hopen dat 2007 een geweldig jaar zal worden.
    Ik ben er inderdaad al een hele tijd niet geweest. Ik ben met de kerstdagen alleen maar bezig geweest en daarna was mijn mannetje vrij tot aan oud en nieuw en zijn we boven begonnen met opruimen. De babykamer is nu helemaal leeg en we kunnen nu gaan beginnen met opknappen. We hebben afgelopen zaterdag dan ook de babykamer besteld en die komt in week 9 binnen, dus we hebben nog wel wat tijd. Ik dacht heel even dat mijn jaar heel erg slecht zou beginnen. Ik stond zaterdag op het punt van naar bed gaan, troen ik werd gebeld door mijn vader dat mijn oma in het ziekenhuis lag en dat het niet goed ging. Ik ben toen gelijk naar het ziekenhuis gegaan en het zag er inderdaad heel erg eslecht uit. Ik ben wel weer naar huis gegaan, want nu ik zwanger ben kan ik niet meer de hele dsag in een ziekenhuis zitten. de volgende dag ben ik om 07.00 uur weer terug gegaan en toen zag het er iets beter uit. Het ging gisteren alleen weer een heel stuk slechter en ik denk dan ook dat het niet heel erg lang meer ga duren en dat ik heel snel een begrafenis heb. Ik heb zelf niet zo'n hele goeie band met mijn oma maar mijn vader wel en voor hem vind ik dan ook heel erg zielig. Zoals jullie kunnen lezen, staat mijn leven dan ook aardig op z'n kop. mijn man is vandaag weer aan het werk gegaan en ik ga zo evebn met mijn schoonmoeder naar de stad m stof te zoeken voor de wieg. heb niet echt veel zin, maar moet maar even. ik ga dus zo douchen en ik ben er vanmiddag weer. ik beloof vanaf nu weer mee te schrijven :oops:

gr tascha

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, misschien een tip voor iedereen, ik zag dat Blokker die grote fitnessballen in de aanbieding heeft, wij gebruiken ze bij Pilates ook, heerlijk om op te hangen, schijnen ook lekker te zijn om tzt de weeën op te vangen. slecht 6,95 euro meen ik.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.281
    6.807
    113
    Oei Tascha, dat is niet leuk, :( Doe maar rustig aan deze dagen. Erg verdrietig dat het niet zo goed gaat met je oma.

Loeki: Van mij krijg je ook een hele dikke cyberknuffel. Het zit je ook echt niet mee. Ik ben al aan het meedenken welke afleiding je straks kunt zoeken. Hebben je ouders op hun vakantieadres ook internet? En eventueel een webcam? Misschien is dat een oplossing.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Tascha, sterkte met je oma.

Loeki, ik hoop dat de fysio wat helpt.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Bosi, ja mijn ouders hebben sinds vorig jaar internet in het huisje, gelukkig wel, dat scheeld een hoop telefoonkosten. Nou vallen die sws wel mee, want ze schakelen hun huistelefoon door. Ik kan hun dus gewoon thuis bellen en dan betalen zij zelf de telefoonkosten naar Noorwegen.

Ik ben helemaal los gemasseerd en mijn fysio heeft me ook gerustgesteld. De steken in mijn buik zijn harde buiken, dat voel ik dus ook als steken in mijn spieren, dat verklaard ook waarom ik er 's nachts veel meer last van heb dan overdag. De pijn verplaatst zich nu langzaam naar de zijkant van mijn buik en dat is volgens haar alleen maar goed, want dan zoekt mijn buik dus de ruimte in de breedte en ontlast het mijn rechte buikspieren. Donderdag mag ik al weer terug komen.

Nu ben ik echt moe, even iets eten en dan ga ik heerlijk slapen.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Eet smakelijk en slaap maar lekker!

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik belde net mijn man om hem even op de hoogte te brengen. Dus ik vertelde hem dat de fysio adviseerde dat als ik in bed echt niet kon slapen dat ik dan maar op de bank ga liggen, gezien het feit dat ik daar wel lekker lig. Weet je wat die schat van me zegt. "leg ik mijn matras wel naast de bank en kom ik bij je slapen" Is ie niet lief. O:)

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    *smelt, zwijmel*

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hij heeft mijn hele dag goed gemaakt mijn Engeltje.

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, petje af dat je ondanks alle pijn nog kan genieten van de kleine dingen! =D>

15. Niet meer actief

Tascha, wat vervelend zeg.

Die ballen zijn ook bij het kruidvat 5,99. Mijn man heeft zaterdag gelijk zo'n bal meegenomen, want ik zat al een poos in de folder te neuzen, wanneer ze erin zouden komen.
    Die ballen zijn echt heerlijk!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Jopie, ja ik kan gelukkig nog wel genieten van kleine dingen en mijn man en ons kleine wondertje zijn geen kleine dingen hoor ;) ze zijn mijn alles.

@ janne, ja het fitnessseizoen is weer los gebarsten, mar dit jaar hoeven we lekker niet aan de lijn ;) 'k zie dat die van het kruidvat zelfs groter is verdorie ik heb die van de blokker al. :evil:

17. Niet meer actief

Nee die van het kruidvat is ook 65 cm. Dat klopt niet wat in het krantje staat.

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, ik snap dat je man en je kleine je alles zijn. Is bij mij ook zo, maar dat je blij kan zijn met het feit dat je man z'n matras naast de bank legt voor je, zegt toch veel over je, vind ik!

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.281
    6.807
    113
    Loeki: lief van je man, ;)

Sinds gister voel ik de baby echt flink schoppen. Ineens is het veel sterker en voel ik het nu ook gewoon overdag als ik dingen aan het doen ben, :p echt leuk!

Gister zag ik zelfs in/op mijn buik de schopjes. Mijn buik ging op en neer. Ik ben echt blij. Ik voel me nu meer zwanger. Je ziet het wel, maar ik voelde erg weinig.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi, eindelijk! Geniet er van! Leuk hoor.

Deel Deze Pagina