nou meiden, Ik ben weer thuis van de markt. We zijn gedeeltelijk geslaagd. We hebben de stof voor het hemeltje en ook voor het lakentje. Ik moet nu alleen nog stof hebben voor de bekleding. Dat heb ik ook wel gezien, maar manlief moet het nog even goedkeuren. Als ie vanmiddag thuis komt gaan we even kijken naar de staaltjes die ik mee gekregen heb en dan gaan we zaterdag samen even kijken. We schieten dus nu al op. Ik weet alleen nog steeds niet wat ik met de kamer aanmoet. Het kamertje staat op www.babydump.nl en dan kijken onder babykamer. hij staat onder het kopje interbaby en hij heet avant. Zouden jullie mij tips kunnen geven. Ik heb geen voorkeur. brand maar los.
Qua inrichting kan ik je ook niet zo helpen Tascha, Loeki ik heb mijn man al een standbeeld(tje) beloofd na mijn bevalling omdat hij mij ook zo steunt in deze periode. En hij is ook mijn wereld (zwijmelzwijmel) Janne je internet doet het weer gelukkig Jopie heeft je man ook een leuke jaarwisseling gehad in Brazilie, en was het daar warm? Bosi heerlijk he schopjes voelen, zullen we over 2,5 maand wel anders over denken als ze ons continue wakker houden Ga zo even naar kruidvat bal kopen hopelijk is het wat voor me nu al ivm pijn aan stuitje hou ik het nu al niet meer vol op een gewone stoel. Ik was op mijn werk en gelukkig reageerde iedereen heel leuk en begripvol dat ik er niet ben. Ik moet me er maar bij neerleggen dat ik dus niet meer aan het werk kom tot aan mijn verlof. kunnen ze me in juni volledig opnieuw inwerken ben ik bang
Hallo, iemand Thuis hihihi? ga ook maar naar de winkel want dadelijk klets ik in mijn eentje de site vol
ja ik ben er wel, was heel even iets ander aan het lezen. Ik heb net mijn vader nog even gesproken en ze gaan oma van de medicijnen afhalen. Het is nu alleen afwachten wanneer het afgelopen is. Ben toch wel een beetje verdrietig hoor . ik hoop dat mijn mannetje op tijd thuis is om nog even langs te kunnen gaan.
Gaap, ik ben weer wakker hoor. Lekker 2 uur van de wereld geweest. @ Janne, nou ik ben wel blij met de bal dan @ Bosi, wat super dat je de kleine nu zo goed voelt. @ Tascha, fijn dat je zo goed geslaagd bent meid. @ Missy ik ben er weer
Ik ben er ook weer ff stiekem! Dizzy, mijn man heeft zich uitstekend vermaakt met de jaarwisseling! En het was daar zo'n 28 graden. *jaloers* Ik ga zo na m'n werk even naar de Etos. De pampers zijn er in de aanbieding. 3 halen 2 betalen. Die wil ik toch al gaan gebruiken, en dit voordeel kan ik natuurlijk niet laten lopen.
Pffff Jopie, ik heb echt het idee dat Pampers voor April nog wel tig keer in de aanbieding zijn. Dat soort dingen ben ik dus nog ehlemaal niet mee bezig.
Goh Tascha veel sterkte dan vandaag, en hopelijk ben je nog op tijd vanavond. Ik heb net bal gehaald bij Kruidvat, (50 m lopen ) wat een rot weer buiten he. 28 graden Jopie idd vanuit hier ook jaloerse gedachten Nu al luiers kopen?
OP die bal van kruidvat staat geschikt tot 150 kilo dus met een gerust hart gekocht kan ik voorlopig nog groeien
Ja nu al pampers kopen De beste aanbieding die ik tot nu toe heb gezien was 3 pakken voor 24,--. Dit is 3 pakken voor 20,--. Ze zullen heus nog veel vaker in de aanbieding zijn, maar zo'n scherpe prijs..... En zo kan ik de kosten een beetje spreiden
wat kun je precies doen met die bal. Ik heb ze er bij yoga ook al over gehoord, maar heeft het echt een voordeel? Ik ben ook nog niet bezig met de aanschaf van luiers. Ze zijn bij ons bij de makro ook altijd in de aanbieding, dus ik kan ze in april ook nog wel kopen. mijn man en ik hebben een lijn uitgekozen voor de babykamer die we mooi vonden. Je weet wel. daar hebben ze dan lakentjes, boxkleed, potje en dergelijke van. Nu ben ik er achter gekomen dat mijn schoonouders alles van deze lijn hebben gekocht, zodat mensen daar iets uit kunnen kiezen als ze ons wat willen geven. weet nog niet of ike r 100% gelukkig mee ben. Maar de gedachte vind ik wel lief.
Ik ga denk ik de luiers van C1000 gebruiken. Die heeft mijn zusje ook en ik vind ze wel erg fijn. Nooit geen problemen mee gehad en toch een tikje goedkoper dan Pampers. Nou de kosten zitten bij ons meer na het gebruik van luiers, aangezien we afval per kg betalen zal die rekening wel omhoog schieten na april.
Ik heb geen C1000 in de buurt. En m'n schoonzus heeft wel andere luiers gebruikt maar geen goede ervaringen ermee. En met deze aanbieding kom je uit op 6,66 per pak. Zoveel goedkoper zullen eigenmerk luiers dus niet zijn...
Vaak gaat het niet om de prijs per pak, maar moet je ook kijken hoevel luiers er in een pak zitten. Always maandverband bleef ook altijd dezelfde prijs, maar het werden wel steeds minder stuks in een verpakking weet ik nog.
Welke maat luiers hebben we eigenlijk nodig newborn heet dat geloof ik he, en Loeki bij ons is het ook per kilo dus vrees ook dat na april we de bak niet meer dicht krijgen is duobak dus klein vak voor restafval zit nu al vaak vol ivm vaker vergeten aan de straat te zetten dat kan straks echt niet meer. Ik heb zaterdag even op neefje van 7 weken gepast, de angst sloeg toe naarmate de avond vorderde zo van ojee over 3 maanden heb ik er zelf eentje en ik weet niets van baby's hoe moet dat dan enzo :-s
Dizzy, het antwoord van mijn vader op deze angst was... Dat leer je zo! (mijn vader is geweldig met kinderen). Loeki, ik heb me heel erg verdiept in prijzen en aantallen van de diverse luiers en ik wil gewoon met pampers beginnen. Kan altijd een pak eigenmerk tussendoor gebruiken, en als dat bevalt overstappen. Zit waarschijnljik ook tussen de oren hoor
Weet ik hoor! Het is alleen zo dat ik niemand ken met goede ervaringen met eigenmerk luiers. Vandaar.