loeki - ikke doe ook niet me met MvM. pientje - zie je wel, alles is goed!! Veel plezier met in de flessen plassen!!! harley - gefeliciteerd meid! me2 - knap hoor dat je gestopt ben! Ik heb er wel moeite mee moet ik zeggen! ikke ben vanmiddag lekker met me ouders wezen shoppen. heb veel gekregen, niet normaal!!!! wilde eigenlijk zelf betalen maar me vader zei hier heb je geld betaal maar, dus alles gekregen. een badje, badstandaard, tummy tub, dekentje en laken voor in bedje, slabbertjes, en nog een paar dingen! Zlf heb ik een maxi cosi gekocht...was in de aanbieding en kei mooi, dacht dat wordt de mijne....erg vroeg
Vind het nog zo vroeg om iets te kopen. Van mijn ouders krijgen we een digitale videocamera, die komt zelfs van pas als het onverhoopt toch mis zou gaan, dus die durf ik wel te gaan kopen, nu nog even een mooie aanbieding afwachten.
@Harley: gefeliciteerd! Ik hoop dat je wel een taartje lust op je eigen verjaardag! Heb net getraind (doe aan synchroonzwemmen). Ging best lekker. In het water ben ik helemaal niet misselijk. M'n buik protesteert wel als ik het water weer uitgaat, herkent iemand dit? Ga lekker op de bank hangen vanavond! @Meliske: geniet maar lekker van je gekochte (en gekregen) spulletjes. Leuk hoor. Ik ga nog maar ff wachten tot we verhuisd zijn.
hoi hoi, Ook ik doe niet mee aan MvM, ik heb van de mensen aan wie ik het heb verteld ook al wel leuke kleertjes gekregen maar dat heb ik gelijk op zolder gelegd, verder heb ik zelf nog niks gekocht, in ieder geval nog niet totdat ik een echo heb gehad. Wil maandag de verloskundige bellen of ik mijn echo kan verschuiven, mijn manlief moet op oef. naar schotland en wil gaar de bevestiging voor die tijd of het goed is. Dan kan ik optimaal gaan genietn, hoop dat ze dat begrijpen en er mee instemmen, dan zou ik mijn echo in mijn 10 de week hebben. Ben een beetje onzeker en mocht het niet goedgaan,zit manlief in schotland en ik hier!! Hij kan dan ook niet 1,2,3 terugkomen. Is dit begrijpelijk of ben ik aanhet zeuren??
Meliske leeeeuuukk al die spulletjes... en ja je bent er vroeg bij! Maar we gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat! Harley GEFELICITEERD! Me2 echt goed dat je gestopt bent! Zo zie je maar weer als het echt moet dan kan het wel! Meliske... ik las dat je er moeite mee hebt...van mij mag je GEEN sigaret meer aanraken en als ik je betrap ... dan ben jij nog niet jarig!!! Nee, even serieus, probeer er echt mee te kappen het is zoo slecht! Misschien kunnen jullie wel voor altijd stoppen, dus ook na de zwangerschap. Zelf rook en drink ik niet, wat dat betreft heb ik dus weinig moeite te leveren, en weet ik ook niet echt hoeveel moeite het kost om te stoppen. Pientje ... ik zei het toch, je hebt gewoon een vette bevestiging gekregen! Goed joh! Harley, ik heb trouwens jou echo-foto's bekeken, mooi hoor. Heb het ook aan mijn man laten zien, wel een raar idee dat als het goed is ook het ook in mijn buik eruit ziet. Ik zag vandaag allemaal leuke en lieve kids op straat, was al helemaal aan het wegdromen dat ik straks ook een kleintje heb (als alles goed gaat).
@Loeki: Ik doe ook niet mee hoor meis! @harley: Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan en je bent niet alleen thuis he!! De beeb is vast ook heel blij dat zijn/haar moeder jarig is! Die doet speciaal voor vandaag z'n eerste radslag in je buik!!!
hallo, harley ne dikke proficiat met u verjaardag hopelijk heb je een toffe dag achter de rug? Hier alles oke hoor heb vandaag toffe t-shirt gekocht met de tekst erop baby inside...megacool vond ik en een zwangerschapsbroek want in mijn eigen broeken kunnen das verleden tijd voor 9 maand... en hoe gaat het met de rest en de kwaaltjes??? nu warm badje nemen relaxen zalig... Annabel
Hier weinig kwaaltjes. Beetje pijnlijke (.)(.). Af en toe een beetje dizzy en ik slaap veel, maar dat is het wel... Woensdag echo (duim, duim voor hartje zien...). Jij ook woensdag he Zorra! Anoniempje: ik vind het helemaal niet raar dat je zekerheid wilt voordat je man naar Schotland gaat! Hoop dat het lukt om de afspraak te verzetten... Meliske: mooi al die spullen!!!! IK heb wel al een paar kinderboekjes gekocht en heb een mutsje gekregen (van mijn ouders heb ik alleen maar dingen voor mijzelf (heerlijk!) gekregen!), ik leg die dingen boven in de toekomstige babykamer (daar kom ik bijna nooit), maar druf verder nog niets te kopen! Het is inderdaad niet makklelijk om te stoppen met roken en vond het ook erug moeilijk, maar gaat wel echt steeds beter!
Anoniempje: Ja ik vind het heel begrijpelijk dat je eerst zekerheid wilt. Vooral omdat als je straks even alleen bent gewoon lekker kunt genieten. Ik heb mijn vriend soms ook maanden moeten missen, en dan is het fijn als thuis alles lekker gaat. Ik houd ook van zekerheid!! Ik hoop dat ze ermee instemmen. Harley: nog gefeliciteerd Voor alle meiden die gestopt zijn met roken: heel erg goed!! Ik ben zelf 2 jaar geleden gestopt, na 12 jaar flink verslaafd te zijn.
Ik ben ook heel blij dat mijn eerste echo is voor ik een week van huis ben. 6 dagen Polen met 3 bussen tieners, wil dat wel weten dat alles goed is voor ik het 'veilige' Nederland verlaat.
ik ben echt stik sjagerijnig. mijn vriend is echt al de hele dag en gister avond trouwens ook, de pieneut. wel zielig, maar hij gaat er vol tegenin, en als ie dat nou is afleerd, grrrrrr!!! vanmorgen flink wat krampen gehad in me buik. nou nog een beetje. en errug moe, zou nou wel weer kunnen slapen!
Nou ik ben nog maar 45 minuten uit bed. Was zoooooo moe. kramp heb ik 's morgens ook wel hoor, zijn vaak m'n darmen die leeg moeten. Gisteravond voelde ik mijn buik heel erg goed en mijn (.)(.) deden ook zeer. Niet fijn als je in de bios zit.
nou geniet nog maar van je week! Ik vind dit weer trouwens helemaal niet erg, beter als 35 graden! het allerfijnste vind ik flink vriezen en dan zon erbij, heerlijk!!!! Mijn weer komt er weer aan! moeten jullie ook om niks huilen? ik sta regelmatig met tranen in me ogen en denk ik, niet doen, nergens voor nodig, en dan lukt het me om op te houden, maar echt een ramp!
Nee, ik ben niet extra emotioneel. Ik ben echt aan het aftellen naar 1 oktober. 1. dan zijn mijn eerste 12 weken om en kan ik het echt aan iedereen vertellen. 2. dan gaat Kardinge weer open en kan ik EINDELIJK weer gaan schaatsen. Ja, Meliske geef mij ook maar een graad of 7 vorst met een lekker zonnetje en niet te veel wind. Kan me niet koud genoeg zijn. Maar DIT weer wordt ik zoooo sjagie van bah. Zelfs de verwarming staat hier aan verdorrie.