April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja, en dan kom je weer op het punt: bij mij zit geen C1000 in het dorp ;) Ik geloof dat we 8 supermarkten hebben, maar geen C1000 hahahaha!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach ja, niets aan te doen. Bij mijn zusje zit ook geen C1000, dus ze haalt hier eens in de zoveel tijd 6 pakken. Nu wordt mijn neefje zindelijk, dus wordt het minder.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ben ik ook weer,

heb even niks terug gelezen :oops: maar er is hier weer veel gebeurd.

Me schoonmoeder is gisteravond opgenomen in het ziekenhuis met iets aan haar hart, maar wat weten we nog niet. Ze ligt nu aan de hartbewaking, dus het is ziekenhuis in en ziekehuis uit.
    Jullie weten dat de band met me schoonmoeder niet fantastisch is, maar dit gun ik haar natuurlijk ook niet, ze lag daar gisteravond in dat ziekenhuis bed, helemaal overstuur en in tranen, bang dat ze haar kleinkind niet meer ziet, nou ik dacht eigenlijk meteen, je had de afgelopen maanden wel wat duidelijker kunnen laten merken dat je het leuk vind om een kleinkind te krijgen, maar van de andere kant raaktte het me toch, vooral denk ik ook door de gierende hormonen die door me lichaam razen ;) en ik moet er natuurlijk ook zijn voor me vriend, want het is toch zijn moeder die daar ligt met hartklachten.

vanavond hebben we ook de pretecho, daar heb ik natuurlijk wel heeeeeeel veeeeel zin in, hoop alleen dat onze zin en plezier om daar na toe te gaan niet verpest wordt door zijn moeder in ons achterhoofd, misschien egoistisch van mij, maar ik kan er niks aan doen.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jeetje Meliske, wat vervelend, ja misschien kun je niet zo heel goed met je schoonmoeder, maar dit wens je niemand toe natuurlijk. Ik hoop dat jullie toch een beetje van de echo kunnen genieten.

5. Niet meer actief

Nou meliske, heel veel plezier vanavond ondanks alles.

Achos Tascha, ik denk aan je.
    En die bal zit heerlijk. Je rug gaat minder pijn doen. Ik vind hem ideaal.

Ik koop van alle merken wat luiers. En dan zie ik wel welke mij bevallen.

Oeps en de rest ben ik weer vergeten.

Oja Dizzy, mijn internet ligt er helaas nog steeds uit. Soms heb ik geluk en doet ie van mijn man het wel.
    Zaterdag wordt er grondig naar gekeken. Ik vind het wel lastig, kan niet eens op msn :cry: ( :) )

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat een straf moet dat voor je zijn Janne. ;)

7. Niet meer actief

Ja is ook zo.

Ik zat elke dag wel een uur met mijn vriendin te beppen. Nu gaat dat erg ouderwets met de mail. En omslachtig ook. Ik denk dat ik gewoon de telefoon maar even pak van de week.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik ken dat hoor, als je fanatiek internet en MSNt is een lange tijd zonder geen pertje.

9. Niet meer actief

Meiden even een vraagje:

Bij ons heeft de gyn gezegt bij 11 weken dat de nekplooi er mooi uitzag.

Maar krijg je nu ook standaard een bloedonderzoek dan? ik ben juist op dat moment overgegaan van de gyn naar de vk.

Voor ons stond toch al vast dat we geen onderzoek wilden doen ( ook geen nekplooi), maar hebben jullie wel onderzoek gehad?

Of ook alleen nekplooi? En als blijkt dat de nekplooi niet goed is, gaan ze dan verder met onderzoeken?

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    bij ons is de nekplooi ook niet gedaan, gebeurt aleen als je het zelf wilt, en als het niet goed is dan gaan ze idd verder onderzoeken.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb geen onderzoek laten doen, dus ik zou het niet weten Janne.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.280
    6.806
    113
    Meliske: wat vervelend. Nee inderdaad, hoe erg de band ook is, je gunt niemand een ziekenhuis opname. Ik hoop voor haar dat ze weer snel gezond naar huis mag.

Janne: wij hebben geen nekplooi meting gedaan, dus ik kan je daarmee niet helpen.

Pampers: ik koop straks denk ik 2 pakken newborn. Ik ga niet inslaan. Ik weet namelijk helemaal niks van pampers etc... Hoe lang kunnen ze de new born aan, en wanneer gaan ze over naar een grotere maat etc.. Ik moet dat eerst maar eens gaan vragen aan mijn zusje. Ik ga waarschijnlijk die van het kruitvat gebruiken. Mijn zusje werkte op een KDV en daar waren ze er helemaal weg van.

Ik heb net de geboortekaartjes boeken bij de drukker gehaald. Leuk om daar in te bladeren. Ook heb ik net bij de kringloopwinkel twee bijna nieuwe kruiken van de hema gehaald. De prijssticker zat er nog op. Het was alleen een gok of ze niet lekten. Nou niks aan de hand. Voor 1,75 euro per stuk. Nieuw waren ze 13,95 euro per stuk geloof ik, :p

13. Niet meer actief

Oke, nou dan ben ik al verder.

Bij ons zei de gyn het gewoon zonder dat we er om vroegen.
    Voor ons hoefde het ook niet zo. Het zegt zo weinig he.
    Ik ken kindjes met Down die een normale nekplooi hebben. En dan nog wat doe je met de uitslag. ( maar goed dat is onze mening)

Meiden ik ga koken.

Doei fijne avond.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Bosi, die van het Kruidvat schijnen idd ook erg goed te zijn. Komen al jaren erg goed uit de testen weet ik toevallig.

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    janne - wij denken er precies zo over, wat als er uitkomt ( na allerlei onderzoeken) dat het een kindje is met down, dan zou ik het never nooit weg kunnen laten halen.

ik ga denk ik ook luiers van de kruitvat gebruiken al heel veel goeie dingen over gehoord.

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    loeki - zit er nou een kindje in de maxi cosi op je banner? ik zit echt heeeeel goed te kijken en dnek wat is dat toch, maar ligt er een kindje in en een poesje erbij?

17. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik heb ook veel goeie verhalen over de kruidvat luiers gehoord, maar weet nog niet of ik die ga gebruiken.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hé, je bent de eerste die dat ziet Meliske, dat is mijn kleine neefje, hij was toen denk ik 4 of 5 maanden oud. Is het geen snoepie. Mijn kater vond het toen nog interessant, nu loopt hij met een grote bocht om die 2,5 jaar oude knul heen ;) De kat en mijn neefje zijn bijna even oud.

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik zie em nog niet helemaal goed, maar het lijkt een echt een schatje!

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    hah, toen wel ja, nu is het een grote boef.

Oh, je bedoelt de kat ;)

Deel Deze Pagina