April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Loeki wist je dat je voorbeeld (zal je geheugen even helpen) Loeki de Leeuw vandaag 40 jaar geleden voor het eerst op de buis verscheen.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo zo, je bent goed op de hoogte Missy. nee ik wist het niet.

Mijn box zet ik wel op tijd neer, want ik moet de katten op tijd leren dat ze er niet in mogen liggen.

3. Niet meer actief

Loeki bij zwanger zijn onder gezondheid is ook een heel topic over rusteloze benen zag ik net.

Tja die katten he, ik denk dat je nog je handen er aan vol krijgt om ze eruit te houden. :)

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Missy daar had ik ook al gepost. Maar steunkousen moeten dus echt aangemeten worden. Nou ja, krijg het wel weer vergoed, dat wel.

5. Niet meer actief

Zo ga eens op mijn nieuwe fitnessbal zitten voor de tv kijken hoe dat gaat,
    allemaal fijne avond en tot morgen

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.280
    6.806
    113
    Klinkt erg vervelend rusteloze benen. :(

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Is het zeker.

Heeft iemand hier ervaring met acupunctuur, zit te overwegen om dit te gaan proberen, maar kan dat tijdens de zwangerschap?

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Loeki: Rusteloze benen worden niet zo zeer veroorzaakt door spataderen, maar omdat je aangaf dat je had gelezen dat steunkousen bij rusteloze benen zouden helpen en ik weet dat het bij spataderen en de vermoeide benen die je daar van kan hebben ook helpt......Maar steunkousen kopen via internet zou ik iig niet doen, ze moeten namelijk dusdanig strak zitten dat het je bloedsomloop bevordert maar je benen niet afknelt. Van rusteloze benen s'nachts kan je trouwens ook moe zijn, je rust nl. niet goed uit doordat je benen onrustig zijn, dus misschien als die steunkousen helpen voel je je misschien wel wat fitter.
    Ervaring met acupunctuur heb ik niet, ik wil het graag na mn zw. schap gaan doen omdat mn lichaam al jaren uit balans is. Of het tijdens de zw. schap kan weet ik niet. Ik denk trouwens niet dat fysio iets aan restless legs zou kunnen doen aangezien het iets neurologisch is.
    @Dizzy: Ik hoop dat je bal lekker zit, zou misschien ook wel wat voor mij zijn, had ik eerder moeten weten ben vandaag de stad in geweest, misschien van de week nog even kijken.
    @Jopie:Bumblies kan je bij verschillende supermarkten kopen, o.a.: Super de Boer, Jumbo, C1000.....
    @Bosi:Met mij gaat alles goed hoor, lief dat je het vraagt :D Afgelopen weken wel last gehad van buikpijnen die doorstraalden naar mn lies en onderrug en me daar wel wat druk overgemaakt, maar vanavond mn zwangere schoonzusje gesproken en die bleek precies hetzelfde te hebben, ze heeft net als mij ook spastische darmen dus dat zou het kunnen zijn of doordat de baby wat lager gaat liggen. Iig stelde het me gerust dat zij er ook last van heeft.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank je Bosi, heb de vraag hier ook maar even aan de VK gesteld, want kon op het forum zelf neits vinden

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Fijn dat je schoonzusje je gerust kon stellen Zorra, net zoals jij steeds velen van ons geruststeld.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.280
    6.806
    113
    Gelukkig dat het goed gaat zorra. Elk pijntje kan nu inderdaad tot ongerustheid leiden. Dan is het toch maar fijn dat er "lotgenoten" in de buurt wonen, :p

Loeki: Ik ben benieuw naar het antwoord van de VK. Want als het je zou kunnen helpen, dan kun je misschien meer genieten van je zwangerschap.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh Bosi, het zou echt fantastisch zijn idd.

Ik ga nu iig een ontspannend bad nemen en dan naar bed, misschien dat ik de slaap dan nu wel kan vatten.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    O is dat zo? :oops: Fijn om te horen :D Als jullie me maar geen betwetertje vinden, daar ben ik weleens bang voor. Dan geven jullie maar een gil hoor ;) Ik probeer iig mn ervaring van sommige dingen met jullie te delen om jullie te helpen, ik had zelf niemand in de buurt die me kon helpen en zat toen ook niet op een forum, als ik toen geweten had dat je zoveel hebt aan dit forum :D Had een hoop onzekerheid gescheeld en het is altijd fijn om dingen te delen.

14. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo iedereen,

amaai wat een gepraat vandaag.
    loeki ne dikke knuffel meisje amaai ge hebt u deel toch al wel gehad é...

wij zijn vandaag de doopsuiker gaan bestellen en 'k moe zeggen de prijs viel reuzemee.
    We hebben vandaag ook de drukproef gekregen van ons geboortekaartje mooi en geslaagd al vind ik het zelf.

morgen om 10uur hebben we onze pretecho te gent verlang er echt naar.

allé kga nog beke tv zien en dan bedje binnen.

slaapwel

Annabel

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Zorra, ik vind iig dat je eerlijk en open antwoord en raad probeert te geven. Heel fijn dat er ook mensen met ervaring zijn, want voor de meeste (vaste) leden van dit forum is het de eerste zwangerschap dacht ik zo.

@Annabel, fijn dat de prijs mee viel. Ik hoop ook dat de pretecho jullie bevalt.

Nou wij gaan vrijdag lekker twee nachtjes weg. Hotelletje geboekt met WHIRLPOOL op de kamer, dus ik ga heerlijk relaxen. Fysio adviseerde me ook iedere avond zo mogelijk een warm bad te nemen om te ontspannen voor het slapen gaan.

Nou lieve kijkbuiskindertjes, ik ga mijn oogjes toe doen en mij digitale snaveltje sluiten.

Tot morgen.

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zorra, ik vind je ook geen betweter hoor! Altijd makkelijk iemand met ervaring erbij.

Annabel, fijn dat de drukproef van jullie geboortekaartje goed is.

Loeki, dat wordt een weekend lekker ontspannen en genieten, volgens mij!

Ik heb m'n dekentje af! Ik moet alleen de rand nog afwerken met band. Maar nu eerst naar bed. 't is alweer veel te laat....

Welterusten allemaal.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    loeki - steunkousen worden meestal aangevraagd vis de fysio op advies van een arts. bij ons op het werk is het zo dat de bewoners een aantal dagen dag en nacht gezwachteld moeten worden (op een speciale manier) en dan worden de steunkousen in de ochtend aangemeten, idd wat zorra zegt, niet te strak zodat het afknelt.

Ik heb vanavond de pret echo gehad en het was echt geweldig! Echt super op te zien, en ons kleine meisje heeft, tenminste zo lijkt het, een wipneusje, sooooooooooooooo schattig mooi koppie. 5 mooie foto's en alles op dvd waarop ook gepraat wordt. die kleine meid lag steeds met haar armpjes gekruist voor der gezichtje dus was het erg moeilijk om een goed beeld te krijgen. als ik de foto's krijg gescant dan zal ik ze in me album zetten. Echt een knapperd (al zeg ik het zelf) :)

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.280
    6.806
    113
    Wat leuk meliske, :p

Ik kan niet wachten op de foto's, :baby:

19. Niet meer actief

:) :) RTL Boulevard gekeken?

Bosi, ik heb juist ergens gelezen dat een zwangerschap een vrouw minder slim maakt. Daarna gaat het geheugen weer normaal werken. Ik gebruik het nu mooi als smoes als ik iets doms doe ;)

Deel Deze Pagina